![]() |
|
Algemene piercingtopic?
1) Duurt het lang voor je niet kan zwemmen? Piercer zegt dat. (als het goed is) Heb geen idee, toen 'k hem net had, heb ik niet gezwommen, maar 'k zwem sowieso al heel sporadisch. ![]() 2) Als je het later verwijdert, heb je dan een lidteken? Je ziet wel dat de piercing daar gezeten heeft ja. Helaas. ![]() 3) Hoe lang duurt het vooraleer het helemaal genezen is? Hangt van je huid af, en van hoe goed je het schoonhoudt. Bij mij was het na een weekje niet meer geïrriteerd ed (moest het nog wel elke dag ontsmetten geloof ik), maar later kreeg ik nog wel een ontsteking.. Goed schoonhouden (ook later, als het genezen is!) iig.. Dacht dat 3 weken het gemiddelde was.. (vraag het aan je piercer?)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gelukkig dat ik dan in belgië woon hé? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
2. jup, bij de 1 erger dan bij de ander 3. t kan 3 maanden duren, maar bij anderen ook wel een jaar. de mijne heb ik nu 4 maanden en nog is ie niet helemaal genezen. ik zit op dansen en heb er een paar keer een flinke klap op gehad waardoor t helemaal ging irriteren en uit ging zetten. 2 keer, waardoor mn genezingsproces vertraagde. beetje jammer... maar ja, nu gaat t op zich wel goed. alleen ik kan niet zo goed tegen die zeep waardoor mijn huid rood en schraal is. ik had eerst unicura en nu heb ik sebamed. die laatste is toch wel een stukje fijner, wat huidvriendelijker. |
![]() |
|
Ik heb ze gisteren laten zetten! Ik ben wel blij dat ik het heb gedaan!
Ik heb zo een speciale zeep meegekregen van de piercer zelf en ook pleisters en zalf. Ik heb het gisteren voor de eerste keer moeten verzorgen en dan deed het wel wat pijn, maar nu gaat het goed! Ik moet zeggen dat het er al redelijk goed uit ziet ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing- en tattootopic #29 Verwijderd | 289 | 11-01-2013 08:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
navelpiercing onstoken nicklesswarior | 11 | 21-11-2004 14:41 | |
Lifestyle |
NavelPiercing .o0Debbie0o. | 7 | 21-05-2004 17:30 | |