Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof dat je een slecht geheugen hebt, sommige hebben dat nu helemaal. Wat ik wel heel vaak tegenkom is dat mensen gewoon niet weten hoe ze bepaalde informatie op moeten nemen omdat ze het nooit "geleerd", "gekunt" en later "gedurft" hebben.
Je geheugen kan je trainen. Schrijf al je klasgenoten op, leer ze uit je hoofd. Ik ben van mening dat je juist een baantje moet zoeken, waar je een beetje geheugen bij nodig hebt, bijvoorbeeld een krantenwijk. Dan werk je gewoon met een lijstje en leer je de route uit je hoofd en na 10 keer worden de straten heus wel wat herkenbaarder. Dan loop je niet weg voor je probleem, maar probeer je het op te lossen. Volgend jaar kies je een moeilijker baantje. Anders ben je je hele leven bezig om er onder uit te komen. Als je leertips wil, moet je dat maar aangeven.
|
![]() |
heb jij het probleem al aangekaart aan een leraar? deze zal je met het probleem zeker weten helpen.
de tijd die jij wil steken in het verdienen van geld zou ik eerder steken in het verhelpen van het probleem dat 100% zeker opgelost kan worden. Dit resulteert in het aankunnen van 'betere banen' en daarmee ook je carrierekansen alsmede de hoogte van je loon. |
![]() |
||
Citaat:
en het is niet makkelijk. zo ben ik onderuit gegaan met m'n eerste baantje waar ik (OMG, erg) bij een slager werkte en soort vlees moest inpakken. en voor de bonnetjes moest ik elk vlees soort uit m'n hoofd herkennen.. maar dat lukte maar niet. al snel was het voorbij en lag ik eruit. het is gewoon enorm moeilijk. maar probeer eens werk te vinden in de tuin. m'n 2de vakantiebaantje hoefde je niet bij na te denken. dat was gewoon schoffelen, scheppen, planten blabla. gelukkig weet ik wel wat af van computers, dus heb het met m'n huidige baante nu mooi opgelost en hoef me niet meer vies te maken. toch nog een happy end bij mij ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
wiet gerookt gekketim | 37 | 30-11-2014 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
Confessions of a smaltimer part 2 Wammus | 26 | 01-04-2008 15:25 | |
Psychologie |
Wie ben jij? gewoonmax | 60 | 22-02-2007 16:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 |