Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() epiphone sg-special ± 400 euro ![]() epiphone les paul standaard -500 euro ongeveer nouja epiphone lijkt mij beste geen squier enzo ( alhoewel dat squier soms goedkoper is) kijk maar eens rond www.epiphone.com www.squierguitars.com http://www.gitaarnet.nl/forum/ <- vraag hier die vraag ook nog eens www.staggmusic.com je hebt keuze genoeg lijkt me |
![]() |
|
Koop gewoon een
- Epiphone SG Gothic, of de normale versie - Epiphone Les Paul Gothic, of de normale versie - Paul Reed Smith SE - Fender Jaguar www.feedback.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is het niet verstandig om een Gibson te kopen --> Epiphone is bijna net zo goed en een stuk goedkoper. En ze maken dezelfde modellen... En ja, als je echt veel geld hebt, moet je maar eens naar een Paul Reed Smith gaan kijken... ![]() dit is zo'n gruwelijk móóie gitaar!!!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die vind ik egt heel lelijk ![]()
||
Citaat:
![]()
|
het is toch de epiphone g 400 geworden, vond hem voor dat geld eigenlijk wel gewoon mooi genoeg, ik kan ook nog wel wat andere spulletjes gebruiken waar ik geld voor nodig heb, ik heb er nu gewoon een wat mooiere versterker bijgenomen om toch nog een beetje verwend te worden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De prijs/kwaliteit verhouding van een Epiphone is misschien wat beter, maar als je het geld hebt kan je beter een Gibson kopen want dat is toch ECHT de betere gitaar hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jezus hoe lelijk 1500 euro?????? en je begint net?? belachelijk ik ga een 7 snarige gitaar patsen maar daar moet ik voor werken en jij...................... echt lelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
(de vorige zomervakanties heb ik een zwarte staalsnarige Yamaha gitaar gekocht, en een squier telecaster. Helemaal van mn eigen geld... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gitaar flippie193 | 14 | 15-05-2010 23:30 | |
Muziek |
[Gitaar] E. Ball: verschil Super Slinky en Power Slinky Kingofthemall | 5 | 18-11-2008 16:44 | |
Muziek |
guitarssszzz Verwijderd | 71 | 02-06-2006 23:36 | |
Muziek |
Barst in hals gitaar Hells Ezel | 16 | 24-05-2005 09:46 | |
Muziek |
Advies gitaar? X-G | 19 | 13-04-2003 22:20 |