![]() |
|
Hoelang het duurt voordat je weer helder
bent, hangt van de verdoving af lijkt me. Kweenie, neem aan dat je niet een superzware verdoving krijgt? Mja, het zal wel verschillen per persoon ed, zou er iig wel rekening mee houden dat je een dagje duf bent. ![]() En volgens mij heb je meer moeite met eten dan met praten.. ('t zal wel irriteren ed misschien, maar niet zò erg dat je niet kan praten denk/hoop ik) Succes ermee. ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
hmm, ga je onder narcose bij het laten trekken van je verstandskiezen? waarom heb je niet voor een plaatselijke verdoving gekozen?
en wanneer is die operatie? ben wel benieuwd, kom ik de volgende dag wel ff wat pap enzo brengen en ijsjes. kan ik ook meteen ff naar je ervaring vragen, want ik moet ook over een tijdje. en natuurlijk ga ik dan heel hard aan je denken, dat het heel goed gaat enzo. ik weet overigens wel dat je van een narcose nog best een tijdje moe enzo kan zijn. maar mijn vader is een keer een half uurtje ongeveer onder narcose geweest en zat dezelfde dag nog op de fiets. sterkte trouwens!
Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 22:51. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou die presentatie als ik jou was proberen te verzetten. De dag erna kan je nog flinke kiespijn hebben en het is niet al te fijn om dan brak voor een groep te staan..!
Ik neem aan dat je onder gehele verdoving gaat, maar dat het gewoon een dagopname is... (bij de meesten iig wel..) Vlak na de operatie wordt je dan wakker (ligt natuurlijk aan de dosis verdoving, maar meestal kienen ze dat gewoon goed uit.. 's avonds kan je misselijk zijn van de verdoving, maar de volgende dag heb je iig (normala gesproken) geen last meer van de verdoving.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn verstandskiezen moesten er 1,5 jaar geleden ook uit vanwege een kaakoperatie. Eerst zou het in twee keer gebeuren, maar ik ben niet zo'n held met prikken dus mocht de volgende dag terug komen en onder narcose.
Om 2 uur moest ik in het ziekenhuis zijn en om 8 uur mocht ik alweer naar huis. Het is echt onzin dat je een hele week vla of iets anders vloeibaars moet eten. Je kunt echt wel gewoon praten en je mond open doen. Zelf heb ik er ook erg weinig last van gehad, pijnstillers waren niet nodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik moet btw al om iets van half 8 in het ziekenhuis zijn. |
![]() |
|
als je een plaatselijke verdoving krijgt kunnen ze niet 2 kanten tegelijk, anders slik je je tong in of wat voor rare dingen dan ook
![]() maar om nou onder narcose te gaan én bijna niet vast voedesel kunnen eten vind ik beetje stom, dus ik doe maar in tweeen met plaatselijke verdoving ![]() ik kan wel tegen een naaldje, na 20 injecties en 10 puncties gehad te hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik kies voor de eerste, denk ik maar. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hai mensen ik wilde even zeggen dat narcoses heel erg kunnen verschillen. Ik ben zelf zeer veel onder het mes geweest o.a. voor verstandkies en er zijn twee grote verschilllen.
Wanneer je onder narcose gaat met een kapje duurt het veel alnger om goed te herstellen dan wanneer je de narcose vloeistof naar binnen laat spuiten via een prik in je arm.!! Ik heb er zelf er spijt van niet eerder aan de prik te gaan omdat ik gewoon zoveel minder last heb van herstellen daarna. Het kapje was gewoon vies en akelig.
|
Je kan de dag daarna gewoon normaal naar school en presentaties geven hoor, ik had wel van die debiele bolle wangen en heb toch maar niet meteen teveel gegeten maar verder is er niks aan de hand.
Je mag wel niet roken natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Roken doe ik sowieso al niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb gisteren mijn verstandskies laten trekken, rechts boven. was plaatselijk verdoofd. en voel er nu niks meer van, is niet gehecht zit dus nog een gat. ik kon gisteren amper mijn mond open krijgen dus was soep eten, vandaag gaat het stukken beter, als je maar zorgt dat je na het eten goed je mond spoelt met lauw water om irritatie en ontstekingen te verkomen.
succes
|
![]() |
Ik ben zelf twee keer onder narcose geweest. Een keer met zo'n masker en een keer gewoon met een spuitje. Bij het spuitje was ik de gehele dag nog zeer loom en leek het wel alsof ik narcolepsie had, dwz ik werd soms erg slaperig. Gek genoeg was er de keer met dat masker niet veel aan de hand. Ik had na de tijd echt nergens last van. Ook niet van misselijkheid, wat ik wel een beetje had bij dat spuitje (maar heel even, en niet direct toen ik wakker werd maar later pas op de verpleegafdeling). Bij het spuitje was ik trouwens wel heerlijk high toen ik wakker werd
![]() |
![]() |
|
ik ben iets van 14 keer onder narcose geweest (1 keer voor amandelen, en 13 keer voor buisjes die zogenaamd 3 jaar zouden blijven zitten, grom, snuif...). Elke keer als ik wakker werd had ik een hoofd als een bowlingbal. Was dan ook een paar dagen van de kaart (kan erg slecht tegen narcose)
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom moet je eigenlijk onder narcose? sterkte, in ieder geval (leg wat ijs in de vriezer) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik mag geloof ik amper op school komen van de docent + klasgenoten (incl. degene met wie ik de presentatie zou doen)...als ik me niet lekker voel blijf ik wel thuis, maar als ik alleen een dikke wangen heb ofzo, dan ga ik gewoon naar school, die wangen zijn thuis niet minder dik. (zal ik doen ![]() Ennuh, gefeliciteerd, hè. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre, natuurlijk sterkte he!
||
Verwijderd
|
Citaat:
tnx |
![]() |
|
|