Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 19:20
guesst
guesst is offline
Hi people,

Vandaag is het uitgegaan tussen mij en mijn (inmiddels) ex-vriend..Het lijkt wel alsof ik veel meer om hem gaf dan ik in eerste instantie dacht en het doet zo verdomde pijn dat het bij hem, om welke reden dan ook, opeens over kan zijn. Het 'gevoel' is weg..kan toch niet zomaar?! Maargoed, aangezien hij hier niet mee terug komt hoop ik dat jullie mij, en anderen die zich momenteel kut voelen, wat tips/ positive vibes kunnen geven zodat ik het vrijgezelle leven wat rooskleuriger tegemoet kan kijken!

Ik hoop dat jullie me wat nuttige info kunnen geven, cuz I need it desperately!

Greetz Guesst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 19:25
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik kan je geen tip geven dat het binnen nu en een week over is dat gevoel. ik weet ook niet hoelang julle samen waren maar dat is oko niet belangrijk
Uit jou verhaal blijkt dat je om hem gaf en waarschijnljik geeft.
Daar moet je jezelf ff tijd voor geven.
Doe gewoon wat leuke dingetjes met vrienden en vriendinnen zodat je je gedachten ook kunt verzetten. Je moet het niet wegstoppen maar er ook niet in blijven hangen.

en dan nog de oeroude uitspraak:
"Geen hand vol, maar een land vol "
Oud 01-05-2003, 19:27
Veenbes
Veenbes is offline
Denk aan al de dingen die niet goed zaten tussen jullie of waar je je aan ergerde, bijvoorbeeld dat hij vaak naar andere meisjes keek of dat jij hem altijd moest bellen, van die kleine dingen die jou altijd al irriteerden. Denk vervolgens dat hij het niet waard is om verliefd op te zijn als hij jou niet leuk genoeg vindt, je zult ooit iemand vinden die jou vastpakt en nooit meer loslaat en die echt van je houdt zonder dat het overgaat. Wat je ex niet doet, dus. Ga een eind fietsen en kijk elke jongen die voorbijkomt aan, lach vriendelijk en je zult zien dat iedereen teruglacht... het leven is mooi, ook zonder je vriend. Succes ermee...
Oh ja, zoek afleiding bij vriendinnen of ga sporten!
Oud 01-05-2003, 19:42
mysecret
mysecret is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 01-05-2003 @ 20:27:
Denk aan al de dingen die niet goed zaten tussen jullie of waar je je aan ergerde, bijvoorbeeld dat hij vaak naar andere meisjes keek of dat jij hem altijd moest bellen, van die kleine dingen die jou altijd al irriteerden. Denk vervolgens dat hij het niet waard is om verliefd op te zijn als hij jou niet leuk genoeg vindt,
dat haalt niets uit.. mij vriendje heeft het een keer uitgemaakt en 3 dagen later weer aangemaakt! ik was zo blij terwijl ik alle negatieve punten heb opgeschreven van hem.. ik hou nog steeds van hem en dan helpen negatieve punten echt niet!
wel veelsterkte.. gewoon lekker uithuilen met vriendinnen
Oud 01-05-2003, 22:54
MissMorena
MissMorena is offline
uhm...ja ik weet wat je meemaakt tis vandaag precies 2weken uit met me ex nou tips is weg gaan met vriendinnen afleiding zoeken en niet proberen aan hem te denken ookal weet ik dat het moeilijk voor je is nou veel geluk en suc-6
Echte Liefde Roest Niet
Miss Morena
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:21
guesst
guesst is offline
Hai,

THnx voor alle lieve reacties! Zo'n forum kan een mens stiekem goed doen, ook al hoeft het niet direct te helpen

Pf, het zal nog wel ff duren voordat ik me beter voel, maar het kutte is dat het 'geestelijke' ook doorslaat in 'lichamelijk' kut voelen, ik heb geen zin om te eten, ben misselijk en kan niet goed slapen..Schiet niet op dus. Mijn ouders gaan morgen op vakantie naar Spanje, en als ik wil mag ik van ze mee (wel culturele reis maargoed..).. Aan de ene kant lijkt het me gaaf om mee te gaan, ff weg van alles en ik kan gewoon mezelf zijn bij m'n ouders, maar aan de andere kant vind ik dat ik het ook zelf moet kunnen oplossen en gewoon naar school moet gaan enzo..

Wat zouden jullie doen?!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:39
guesst
guesst is offline
Hopelijk kan iemand een reactie geven...moet het vandaag nl. doorgeven of ik mee wil..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:42
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Als je nix belangrijks op school heb te doen, zou ik lekker meegaan! ff gezellig er tussen uit, heb je wat afleiding enzo.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:44
Verwijderd
Ik zou mee gaan

Je voelt je daar al snel een stuk beter. ff weg van al die herinneringen enzo, hopelijk is het daar mooi weer

Ik zou het echt doen
xx
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:31
pure_evil
pure_evil is offline
wacht ff: je wilt thuis blijven omdat je je kut voelt vanwege je ex? Das dus een verkeerde zet! Je moet over m heen komen, niet thuis blijven en om m treuren! Ga lekker mee meid!
Oud 02-05-2003, 13:15
guesst
guesst is offline
Hi people!

Keb besloten toch maar thuis te blijven. Ten eerste omdat een culturele reis me niet zo super aanspreekt, ook al is het Spanje en dus lekker weer..Verder zouden m'n ouders al met z'n tweetjes gaan, moeten ze eigenlijk maar gewoon lekker blijven doen..Mijn gevoel blijft probably nog wel ff zo'n beetje hetzelfde, ik probeer me hier thuis te vermaken, ga wat naar vriendinnen en familie/ bekenden, wat werken, kan auto gebruiken etc. Verder ga ik ook gewoon naar school, en ik wil eigenlijk ook liever dat ik dit 'zelf' op kan lossen..niet dat ik dat niet doe als ik met m'n ouders meega, maarja, het is mijn 'probleem' en ik moet er zelf vrede mee vinden en kunnen accepteren.

Maar iig thnx a lot voor de reacties wederom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten