Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hai,
THnx voor alle lieve reacties! Zo'n forum kan een mens stiekem goed doen, ook al hoeft het niet direct te helpen ![]() Pf, het zal nog wel ff duren voordat ik me beter voel, maar het kutte is dat het 'geestelijke' ook doorslaat in 'lichamelijk' kut voelen, ik heb geen zin om te eten, ben misselijk en kan niet goed slapen..Schiet niet op dus. Mijn ouders gaan morgen op vakantie naar Spanje, en als ik wil mag ik van ze mee (wel culturele reis maargoed..).. Aan de ene kant lijkt het me gaaf om mee te gaan, ff weg van alles en ik kan gewoon mezelf zijn bij m'n ouders, maar aan de andere kant vind ik dat ik het ook zelf moet kunnen oplossen en gewoon naar school moet gaan enzo.. Wat zouden jullie doen?! |
![]() |
|
![]() |
Hi people!
Keb besloten toch maar thuis te blijven. Ten eerste omdat een culturele reis me niet zo super aanspreekt, ook al is het Spanje en dus lekker weer..Verder zouden m'n ouders al met z'n tweetjes gaan, moeten ze eigenlijk maar gewoon lekker blijven doen..Mijn gevoel blijft probably nog wel ff zo'n beetje hetzelfde, ik probeer me hier thuis te vermaken, ga wat naar vriendinnen en familie/ bekenden, wat werken, kan auto gebruiken etc. Verder ga ik ook gewoon naar school, en ik wil eigenlijk ook liever dat ik dit 'zelf' op kan lossen..niet dat ik dat niet doe als ik met m'n ouders meega, maarja, het is mijn 'probleem' en ik moet er zelf vrede mee vinden en kunnen accepteren. Maar iig thnx a lot voor de reacties wederom! ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spookverhalen! Cocosmeisje | 53 | 02-12-2011 23:46 | |
De Kantine |
Picknicken in de lentesaai #1402 Verwijderd | 500 | 10-06-2011 17:58 | |
Seksualiteit |
mastrubeer opties Tessing | 29 | 23-03-2008 21:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Seksualiteit |
Bef-les kjoe | 75 | 08-07-2004 21:00 |