Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 11:53
SuperSanne
SuperSanne is offline
... voor de PS2 natuurlijk. Wie heeft deze game, en wat vind je ervan? (gaar morgen een PS2 aanschaffen en twijfelt tussen een paar games, o.a. deze)
Oud 24-03-2003, 12:01
Sukke
Sukke is offline
Je kan volgens mij een demo van de pc versie downloaden...
ff url zoeken...

hier ergens

http://www.3dgamers.com/dl/games/stv...edemo.exe.html
Oud 24-03-2003, 19:00
Retinite
Retinite is offline
Kewl een meid die gamed , maar t spel is erg leuk vooral als ST V fan maar i kvond m toch een beetje kort, had m in 2 of 3 avondjes uitgespeeld, en t was wel redleijk moeilij kaan t eind, maar echt mooi als je ST gewend bent... maar ik blijf erbi jdat hi jwat langer had gekund (single player) de multiplayer is gewoon a la quake 3 dusz down de demo of huur m voor de pc (zoals i kdus had gedaan en was precies goed gelukkig )
Oud 25-03-2003, 09:18
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik heb het gisteren gekocht (kon het niet laten), maar ik ben een echte n00b betreft Quake achtige spellen (heb het nog nooit gespeeld) en Playstation (van al die knopjes krijg ik heimwee naar m'n Nintendo64 controller, die dingen waren lekker makkelijk te besturen), maar ik krijg het nu een beetje door. Ik heb alleen twee vragen:

- wat is "leunen", het lukt me niet
- wat is "sluipschuttermodus"? Er zit wel een knop, en als ik die indruk zou ik overschakelen naar "precisie modus" (volgens de handleiding), maar of ik die nou in of uitgeschakeld heb, er is geen verschil, behalve dan dat ik links onderin een klein tekentje heb staan. Wat moet ik hiermee???

alvast bedankt

P.S. Die Borg zijn zwaar irritant, maar ik heb het gevoel dat het me vandaag gaat lukken

Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 09:22.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:28
Retinite
Retinite is offline
oei, volgens mij heb ik die 2 dingen ooit gebruikt of zaten ze niet op de PC versie, maar maybe bij sommige wapens kan je bij secondary fire inzoomen, ik weet niet meer of dat bi jde ST:EF wapens ook kon, misschien is dat de precisise modus? en is leunen niet gewoon bukken? maar als je zeg tdta je en tekentje ziet als je m aa nhebt die modus lijkt hiij me voor de PS2 gemaakt omdat dat moeilijker richten is dan met de muis en je dus langzamer (???) laat kijke n bijv waardoor t makkelijker richen wordt, of hij auto-aimed...
Oud 28-03-2003, 15:08
SuperSanne
SuperSanne is offline
"you did not live long and prosper"
"your actions will not impress 7 of 9"
"you should have practised more on the holodeck"

Ik ben nu een aardig eind opgeschoten, maar de eindbaas wil niet meewerken, grrrrr....
Oud 02-04-2003, 19:51
kees17
kees17 is offline
Ik zelfs heb elite force+ expansion pack op de pc, en heb hem ook al uitgespeelt, als hij wat goedkoper(vind nogal wat 60euro voor een computerspel) wordt koop ik hem zeker op de ps2. Retinite heeft wel gelijk je hebt hem zo uitgespeelt, net zoals ST armada.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef op 02-04-2003 @ 20:51:
Ik zelfs heb elite force+ expansion pack op de pc, en heb hem ook al uitgespeelt, als hij wat goedkoper(vind nogal wat 60euro voor een computerspel) wordt koop ik hem zeker op de ps2. Retinite heeft wel gelijk je hebt hem zo uitgespeelt, net zoals ST armada.
Vertel eens iets over de expansion. Wat zit er in dan? Wat kan je meer?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 13:33
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
kees17 schreef op 02-04-2003 @ 20:51:
Hij is nu (bij dixons) 37 euro, afgeprijst (vond ik dat erg? nééééé!!! )
Oud 04-04-2003, 18:29
kees17
kees17 is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 02-04-2003 @ 21:08:
Vertel eens iets over de expansion. Wat zit er in dan? Wat kan je meer?
>Niet echt veel, de single player word NIET langer. Je kan wel een virtuele wandeling maken op het schip Voyager, meer multieplayer maps. Maar ook een 3 holodeck missie, waaronder een van captain Proton(helemaal in het zwart wit). Bij Elite Force waren de stemmen van de karaters allemaal van de acteurs, behalve bij 7of9, als je de expansion instaleert word deze ook orgineel( door Jeri Ryan, hoop dat ik de goede naam heb).

Supersanne schreef:
Hij is nu (bij dixons) 37 euro, afgeprijst (vond ik dat erg? nééééé!!! )

>Nee dat is niet veel , bijna 90 gulden. En dan moet ik er ook nog z'n memorycard erbij hebben van 45 euro(die mensen van sony jagen je ook niet op de kosten ). Nee 90 piek vind ik nogal duur voor een spel die ik ook nog op de pc heb staan, hier voor koop ik liever andere games die gebaseert zijn op ST, laast nog armada 1 en 2 en ds9: dominion wars gekocht
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:49
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik heb een nieuw probleem: we hebben een extra controller aangeschaft, en m'n zusje en ik zijn ons gaan uitleven in Holomatch (het is jammer dat je in de PS2 versie niet tegen de computer kan). Nou vragen we ons wel af, er zijn bepaalde arena's, zoals resistance (borg omgeving), met "two players only", maar wat is het verschil tussen een "gewone"en een "two players only" arena? (behalve dan dat er een spelerslimiet is). Volgens mij is het niet dat het level te klein is voor meer spelers, want het is gigantisch, en er zijn ook geen vijanden ofzo (wij stonden al helemaal op scherp, maar er was nergens een borg te bekennen). Kan er iemand effe opheldering geven? ik heb op het nhet gezocht, maar vind alleen info over de PC versie.

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:13
kees17
kees17 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 07-04-2003 @ 18:49:
Ik heb een nieuw probleem: we hebben een extra controller aangeschaft, en m'n zusje en ik zijn ons gaan uitleven in Holomatch (het is jammer dat je in de PS2 versie niet tegen de computer kan). Nou vragen we ons wel af, er zijn bepaalde arena's, zoals resistance (borg omgeving), met "two players only", maar wat is het verschil tussen een "gewone"en een "two players only" arena? (behalve dan dat er een spelerslimiet is). Volgens mij is het niet dat het level te klein is voor meer spelers, want het is gigantisch, en er zijn ook geen vijanden ofzo (wij stonden al helemaal op scherp, maar er was nergens een borg te bekennen). Kan er iemand effe opheldering geven? ik heb op het nhet gezocht, maar vind alleen info over de PC versie.
Ik kan deze vraag niet beantwoorden, omdat ik A: aleen de pc versie heb en B: ik heb nog nooit een multieplayer game op de ps2 gedaan(omdat ik maar een controller heb ). Misschien staat het in de handleiding?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:27
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
kees17 schreef op 07-04-2003 @ 19:13:
Ik kan deze vraag niet beantwoorden, omdat ik A: aleen de pc versie heb en B: ik heb nog nooit een multieplayer game op de ps2 gedaan(omdat ik maar een controller heb ). Misschien staat het in de handleiding?
Heb ik drie keer gelezen, niks noppes nada . Best wel stom dat dat er eigenlijk niet in staat, er staan wel meer dingen niet in die je dan zelf moet uitvissen (alleen ben ik daar niet goed in)
Oud 13-04-2003, 11:27
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik ben er ondertussen wel achter hoe je die sluipschuttersmodus moet hanteren
P.S. kom op mensen, is er dan niemand die mijn nieuwe probleem (met felrode letters nog wel, ik heb heel veel moeite gedaan ) kan oplossen?
Oud 13-04-2003, 18:07
Enlightenment
Enlightenment is offline
Verschilt de PS2 versie veel van de PC versie?

PC versie heb ik wel uitgespeeld, best cool.

Alleen holomatch vond ik een beetje tegenvallen, co-op is toch echt veel leuker.
Oud 13-04-2003, 20:18
Talon
Talon is offline
is het spel wel een beetje leuk en mooi?
ik twijfel steeds als ik hem zie liggen in de winkel...

en als je toch een ps2 hebt gekocht, aanraders:

soulreaver 2
blood omen 2
metal gear solid 2; sons of liberty
Devil May Cry
Final Fantasy X

Oud 14-04-2003, 07:46
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik vind het spel erg leuk persoonlijk, het is vaak erg grappig (er zit zo'n gozertje in die nou ja.... dat moet je zelf eigenlijk zien) ik zit ook te wachten op Elite Force 2 (in amerika hebben ze 'm in juni, weet niet wanneer 'ie hier is). Het tweede borglevel is mijn favoriet (de eerste is ook leuk, maar die vond ik wat makkelijk). Ik weet niet of het erg van de PC versie verschilt, maar ik heb de PS2 versie aangeschaft omdat ik het dan op m'n kamer kan spelen (en omdat ik dan niet met m'n vader om de computer hoef te vechten)

Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 07:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten