Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan volgens mij een demo van de pc versie downloaden...
ff url zoeken... hier ergens http://www.3dgamers.com/dl/games/stv...edemo.exe.html
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Supersanne schreef: Hij is nu (bij dixons) 37 euro, afgeprijst (vond ik dat erg? nééééé!!! ) >Nee dat is niet veel ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een nieuw probleem: we hebben een extra controller aangeschaft, en m'n zusje en ik zijn ons gaan uitleven in Holomatch (het is jammer dat je in de PS2 versie niet tegen de computer kan). Nou vragen we ons wel af, er zijn bepaalde arena's, zoals resistance (borg omgeving), met "two players only", maar wat is het verschil tussen een "gewone"en een "two players only" arena? (behalve dan dat er een spelerslimiet is). Volgens mij is het niet dat het level te klein is voor meer spelers, want het is gigantisch, en er zijn ook geen vijanden ofzo (wij stonden al helemaal op scherp, maar er was nergens een borg te bekennen). Kan er iemand effe opheldering geven? ik heb op het nhet gezocht, maar vind alleen info over de PC versie.
![]()
Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben er ondertussen wel achter hoe je die sluipschuttersmodus moet hanteren
![]() P.S. kom op mensen, is er dan niemand die mijn nieuwe probleem (met felrode letters nog wel, ik heb heel veel moeite gedaan ![]()
|
is het spel wel een beetje leuk en mooi?
ik twijfel steeds als ik hem zie liggen in de winkel... en als je toch een ps2 hebt gekocht, aanraders: soulreaver 2 blood omen 2 metal gear solid 2; sons of liberty Devil May Cry Final Fantasy X ![]()
|
Ik vind het spel erg leuk persoonlijk, het is vaak erg grappig (er zit zo'n gozertje in die nou ja.... dat moet je zelf eigenlijk zien) ik zit ook te wachten op Elite Force 2 (in amerika hebben ze 'm in juni, weet niet wanneer 'ie hier is). Het tweede borglevel is mijn favoriet (de eerste is ook leuk, maar die vond ik wat makkelijk). Ik weet niet of het erg van de PC versie verschilt, maar ik heb de PS2 versie aangeschaft omdat ik het dan op m'n kamer kan spelen (en omdat ik dan niet met m'n vader om de computer hoef te vechten)
![]()
Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 07:48. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |