Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik ga ook lekker naar a'dam... sávonds weer terug naar texel, waar ik woon en dan zwaar relaxed bij de meierblis zitten. (oud ritueel waarbij dr een groot vuur word aangestoken, Typisch texels) Daarna............UIIIIIIIT ![]() ![]() |
![]() |
|
Ehm, Koninginnedag ga ik optreden in Amsterdam met Mata Cabra dus kom kijken.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
K-Nacht weet ik nog niet wat ik ga doen.....
K-Dag wordt heel waarschijnlijk gewoon chillen in Amsterdam. Waar kan je relaxed zitten en is relaxede muziek......? Wat is er normaal zeg maar te doen met K-Dag in t Vondelpark ofzo.
|
Hmm, ik heb net m'n tante gesproken(werkt bij de Politie Amsterdam(dichtbij t centrum) en die zegt dat Amsterdam niet cool wordt dit jaar, overdag heb ik het nu over)
Er zijn heel weinig vergunningen afgegeven om eten te verkopen en drinken te verkopen. Dus niet als voorgaande jaren dat elk restaurant gewoon voor z'n zaak een tentje neerzette, dat mag dus niet meer. Alcoholverkoop is aan heel strenge band gelegd. Optredens/muziek is heel beperkt, zeg maar tot de grote pleinen(Museum,Leidse,Rembrandt) daarbuiten mag er heel weinig. Voorgaande jaren zetten alle discotheken, bars buiten een podiumpje en lieten er hun DJ's draaien of hun bandjes spelen........mag ook niet meer. Ik vond voorgaande jaren die DJ's van discotheken die buiten op een podium/boot stonden te draaien juist relaxed. Koninginnenacht wordt wel weer dit jaar ingevoerd(is enkele jaren verboden geweest)........... Dus een alternatief voor Koninginnedag ipv. Amsterdam!?!? Utrecht ofzo.......kheb geen zin om erg ver weg te gaan nl.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Moet trouwens de 30e draaien in de Mezzo van half 5 tot 7 hoor ik net dus als iemand nog zin heeft om langs te komen, altijd leuk! (overdag, Mezzo Eindhoven).
|
![]() |
Ben met Koninginnenacht in Las Palmas. Speedy J en Miss Kittin is natuurlijk erg smakelijk
![]() Overdag Amsterdam in, en hopelijk nog even de 'betere' feestjes aflopen (Loveland en misschien Advanced als het doorgaat).
|
Koninginnedag zit ik in Amsterdam en ga ik met een vriendin de stad in met het bootje, ech wel leuk!
![]() Koninginnenacht weet ik nog niet maar zal ook wel tof worden in A´dam ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaicred #588 Daboman | 500 | 29-04-2009 13:28 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Psychologie |
Het grote-lucht-je-hart-topic #95 Verwijderd | 495 | 03-05-2007 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #32 Verwijderd | 497 | 27-04-2006 19:04 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste #18 WolterB | 496 | 26-05-2005 16:23 |