Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 14:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hey

ik weet ff niet wat ik moet doen, en k hoop dat jullie miss wat advies kunnen geven..

Het gaat thuis niet echt lekker, wil vaak niet eens naar huis enz..
het is nu 2 jaar zo, ik praat genoeg, met mijn vertrouwenspersoon en nog een paar, ook met een leerlingbegeleidster bij mij op school. na een jaar van zeuren vand ie mensen, had ik eindelijk besloten om dan toch maar naar maatschappelijk werk te gaan, daar wouden ze me uiteindelijk niet, ze zouden te weinig kunnen doen zeiden ze. nu willen dat ik naar bureau jeugdzorg ga, nu zeg k altijd wel dat k het huis uit wil enz. ook zegt die leerlingenbegeleidster en mijn vertrouwenspersoon en nog een paar dat, dat ook echt het beste is. maar k weet het nu niet meer! het gaat de latste 2 weken steeds slechter en k twijfel gewoon aan alles enz..

miss is dit berichtje een beetje te vaag, dan moeten jullie hem maar verwijderen ofzo..

kuzz mir
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2003, 16:25
Verwijderd
Ik snap je verhaaltje niet helemaal eigenlijk..

Twijfel je nou of je wel of niet echt uit huis wil?
Met citaat reageren
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
misschien kun je bij het jip informatie krijgen over hoe 't verder moet? gegevens staan ook in de announchment bovenaan dit forum
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mhh ik krijg een beetje de indruk dat je niet wil praten en als de wil er niet si, is er niets sorry...

Sterkte ermee verder!
Oud 28-05-2003, 16:39
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
kan best dat mijn verhaaltje nogal vaag is, weet niet zo goed hoe k alles moet vertellen, k wil dus best praten en alles vertellen alleen lukt me dat niet zo goed.. K twijfel idd of ik nou wel of niet het huis uit wil, en of ik wel of niet nog naar dat bureau jeugdzorg wil, enz..

kuzz mir
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:47
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
misschien kun je stapje voor stapje uitleggen wat je dwars zit, of wat je zo onzeker maakt?
Waarom je het wél zou willen, en waarom je het niet zou willen?

take care
Oud 28-05-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
mir_1986 schreef op 28-05-2003 @ 17:39:
kan best dat mijn verhaaltje nogal vaag is, weet niet zo goed hoe k alles moet vertellen, k wil dus best praten en alles vertellen alleen lukt me dat niet zo goed.. K twijfel idd of ik nou wel of niet het huis uit wil, en of ik wel of niet nog naar dat bureau jeugdzorg wil, enz..

kuzz mir
als je het niet weet, probeer het gewoon! niet geschoten is altijd mis. als ik jou was zou ik gewoon heel veel informatie gaan zoeken en dan gewoon kijken wat je het beste lijkt, wat goed voelt voor jou. dat je begint te twijfelen is natuurlijk helemaal niet raar als alles ineens op je afkomt, maar laat het maar gewoon even gebeuren, je kunt altijd nog afhaken toch?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten