![]() |
|
![]() |
Heb jij ook vaak last van een piep in je oor na het uitgaan? Zorg ervoor dat dit niet het geluid van jouw toekomst wordt! Doe mee aan dit onderzoek naar voorlichting over gehoorschade bij jongeren/jongvolwassenen in Nederland en help die piep de wereld uit!
Ik heb nog veel respondenten in de leeftijdscategorie van 16 t/m 30 jaar nodig. Het invullen van de vragenlijst neemt zo'n 10-15 minuten in beslag. Bovendien maak je kans op een cadeaubon ter waarde van €25,- van een (web)winkel naar keuze! www.thesistools.com/OnderzoekGehoorschade Alvast bedankt! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
- Ik loop het risico om gehoorschade op te lopen tijdens het uitgaan (discotheek, kroeg/café, concert, festival)
- Er bestaat een kans dat ik gehoorschade oploop tijdens het uitgaan - Het is mogelijk dat ik gehoorschade oploop tijdens het uitgaan - Het dragen van oordoppen tijdens het uitgaan kan gehoorschade voorkomen - Het dragen van oordoppen tijdens het uitgaan is een effectieve manier om gehoorschade te voorkomen - Als ik oordoppen draag tijdens het uitgaan, verklein ik de kans op gehoorschade En ga zo maar door. http://www.man-man-man.nl/ |
![]() |
||
Citaat:
Wie WIE draagt er oordoppen naar een discotheek/concert/feest??? Ik denk dat je dan niet heel veel vrienden maakt. Mensen zullen wel naar je toe komen,... om te vragen of je je wel lekker voelt.
||
Citaat:
Maar als je als vrijgezel naar een discotheek gaat met oordoppen in en probeert een jongen/meisje te versieren gaat dat niet echt lekker denk ik..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nouja het zijn ook niet van die knalroze gependingen die je op de bouwplaats ziet of gebruikt voor het slapen he? Het zijn nette kleine plastic dingen die er een beetje uitzien als van die in-ear dopjes van je mp3-speler. Alleen dan zonder draadje en kleiner.
|
|