Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan Jim van Idols oowk-> die verkrachtte Under The Bridge van RHCP pas!!!! ERRUG Owkeej, ik ben ut met je eens, maar dan nog, ze moet mij dr iig niet mee gaan lastigvallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
where did this go wrong? i look at the pictures... you send me.... i see you, in my dreams, like exo, that night, in jail rutger, bedenk hier maar een ritme op |
![]() |
||
Citaat:
Mag ik daar een eigen intepretatie van maken?
|
Na Chop Suey, flikt ze het weer. Het mens heeft het meest goddelijke lied allertijden ( en tevens mijn persoonlijke lijfslied) verkracht, verminkt en vervolgens nogmaals verkracht alvorens er een laag van bagger over uit te draperen. Sommige dingen zijn not done. Dit is daar 1 van.
Ennum, over het feit dat Green Day zelf ooit eens een niet al te succesvolle poging gedaan heeft om Eye of the tiger te coveren, daar hebben we het even niet over. Die versie bevatte overigens wel humor! ![]() |
![]() |
|
bij de normale versie hoor ik een supernummer waar ik meestal wel kippenvel van krijg als ik het opzet, bij deze cover krijg ik zin om een rode draak te zjin en avril te verslinden
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
covers van bands tijdens optredens Escapism | 78 | 07-08-2003 16:00 | |
Muziek |
He....dat is het liedje van "....."! GRRRR! Hydraul!C FunK | 48 | 02-06-2003 12:50 |