![]() |
|
![]() |
Denk niet meteen het ergste, op jouw leeftijd is de kans op kanker erg klein en er bestaan ontzettend veel, veel minder ernstige, ziektes. Hou het gewoon goed in de gaten en pieker niet te veel!
Veel liefs, suus
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mijn neef nog vorig jaar, en een jongen uit mn klas. maar ik denk dat het gewoon een opgezette klier is. niet te veel zorgen maken. zoals je zelf al zegt, je bent er bang voor dus dan lijkt het ook gauw alsof ie groeit. maar ja, gewoon in de gaten houden. even ter informatie, lympfeklierkanker is goed te genezen. zelfs de best genezende vorm. mijn neef heeft het vorig jaar gehad. maar hij merkte het doordat ie erg ziek werd en zijn conditie verslechterde. maar het is vast niets ![]() |
![]() |
|
ik wilde nog ff opmerken dat kanker niet altijd erg hoeft te zijn. Veel mensen beginnen al te rillen als ze het woord horen, maar er zijn genoeg soorten kanker die veel minder aggressief zijn. Een vriendin van m'n moeder had een hoopje kankercellen op haar wang, dat was huidkanker, in de minst erge vorm. Ze konden het gewoon, zonder haast, weg snijden en er was verder niks aan de hand.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
even ter informatie, lympfeklierkanker is goed te genezen. zelfs de best genezende vorm. mijn neef heeft het vorig jaar gehad. maar hij merkte het doordat ie erg ziek werd en zijn conditie verslechterde.
------------------------- hhm, das wel weird, mijn conditie gaat met de maand achteruit, terwijl ik evenveel sport... of ik mak me weer te druk... kben ook al 2 maanden aan een stuk door verkouden... ik stel me aan, het is niks...
|
![]() |
om een opgezwollen klier moet je je niet al te druk maken hoor, ik heb daar heeel erg vaak last van, en dat hebben wel meer mensen hoor. de kans is errug klein dat het kanker is!
don't worry to much..! liefs
||
![]() |
Citaat:
ik heb er ook vaak last van in de winter, een keer goed ziek geweest en dan nog 2 maanden je slap voelen en dergelijke. erg vervelend maar ja. |
![]() |
|
mijn ma kwam er na een jaar pas achter dat ze borstkanker had..
pas toen dr borst naar binen ging staan is gelukkig weg kunne halen, is nu bezig met chemo.. dus iedergeval bij borsten moet je echt goed controleren, mn ma deed dat nooit...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Kanker' KaatW | 1 | 29-08-2013 15:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help andere jongeren bij het omgaan met kanker! DeEik | 10 | 14-06-2013 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezocht:Mensen Die Kanker Hebben(Gehad)of mensen kennen met kanker! *Finding*Niki* | 13 | 17-02-2004 01:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nationale kanker test G.T.C. | 25 | 11-03-2003 15:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft ervaring met kanker (of kent mensen die het hebben? ping | 8 | 30-11-2002 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kanker Vlooienband | 5 | 01-11-2002 11:14 |