Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 20:14
Verwijderd
Stel; je gaat trouwen.. Omdat je het zelf wil of door andere omstandigheden.
Zelf heb je zo je eigen gevoelens omtrend het trouwen. Maar het gaat gebeuren. Je mag alles zelf beslissen... Hoe zou jouw trouwdag eruit zien? Zou het een groot feest worden met al je familie en vrienden? Of zou je het juist heel rustig houden door gewoon met je vriend(in) naar het gemeentehuis te stappen?
Vertel!
(heb hem eventjes aangepast, het gedeelte van 'moeten' is nu weg..)

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 16:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 20:16
Verwijderd
Zelf hou ik niet van grote feesten. Ik zou het zo simpel mogelijk houden; vriend en ik gaan naar het gemeentehuis en trouwen daar met z'n tweeën aan het loket. Naderhand nodigen we familie en vrienden uit om langs te komen voor koffie en vlaai...
Geen gedoe met jurken, pakken, taarten etc.. gewoon lekker simpel...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:18
Sirenie
Sirenie is offline
Ik wil een mooie jurk aan, niet persé wit, maar wel met een wijde rok. Ik wil een feestje met alle mensen die ik lief vind, niet zomaar met jan en alleman en vage kennissen. Ik wil een mooie trouwauto huren en heeeeeel veel lekker eten en leive mensen die leuke dingen over ons vertellen en mooi weer en vooral veel leuke muziek. Al mijn bandjesvrienden mogen komen spelen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:19
eline85
eline85 is offline
een intieme bruiloft denk ik, alleen mensen die je echt goed kent. ik hou niet zo van al dat gedoe er om heen, t gaat niet om de trouwerij (niet zo heel veel tenminste) maar om het huwelijk vind ik.

mijn ouders zullen me nooit dwingen om te trouwen trouwens, maar daar gaat t niet om...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:24
wissie
wissie is offline
Ik zou het zo eenvoudig mogelijk willen, hoe minder gedoe hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
eline85 schreef op 14-04-2003 @ 21:19:

mijn ouders zullen me nooit dwingen om te trouwen trouwens, maar daar gaat t niet om...
de mijne ook niet, maar stel
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:33
Verwijderd
als ik er geld voor had, trouwen in zo'n mooie sisi jurk en alles eromheen, grote taart enz.

feest zou ik doen in griekenland, een stradtent afhuren en daar feest houden
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:34
Verwijderd
Als ik zou moeten, zou het niet meer doorgaan. Als mijn vriend zich door zijn ouders zou laten dwingen, zou ik hem al niet meer hoeven. Jammer dan. Ik ben allergisch voor moeten, helemaal zulke dingen. Ik trouw als hij en ik dat willen, en niet omdat zijn ouders dat nodig vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:02
Quistnix
Quistnix is offline
In een heel klein kerkje met een paar goede vrienden, en dan geven we misschien later nog wel eens een groot feest voor de lol als de trouwerij klaar is..
Oud 14-04-2003, 21:28
Thomas
Thomas is offline
Ik zou een gigantisch groot feest geven waarbij alle enigzins bekende mensen mogen komen. Tevens zou ik willen dat mensen dat feest zich herinerren als het leukste trouwfeest dat ze ooit hebben meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:54
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Laat ik aan me vriendin over, vrouwen zijn daar veel beter in geloof ik.
Oud 14-04-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2003 @ 21:34:
Als ik zou moeten, zou het niet meer doorgaan. Als mijn vriend zich door zijn ouders zou laten dwingen, zou ik hem al niet meer hoeven. Jammer dan. Ik ben allergisch voor moeten, helemaal zulke dingen. Ik trouw als hij en ik dat willen, en niet omdat zijn ouders dat nodig vinden.
En daarom hou ik ook zoveel van je.

Als mijn ouders me zoiets letterlijk op zouden dringen, zouden ze mooi in de stront kunnen zakken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 23:31
Verwijderd
Ik moet niks.

Maar als het op een trouwdag aankomt (vrijwillig):
In ieder geval wel een leuke jurk.
Op de trouwdag: wij, 2 getuigen, de ambtenaar.
Later kan je altijd nog een groot feest geven.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:33
poesiefox
poesiefox is offline
Om familie gezeik te voorkomen wilden wij in het buitenland trouwen aan het loketje. Dan kunnen ze niet eens komen. En dan achteraf tussen neus en lippen vertellen dat we allang getrouwd zijn.

Maar daar zouden we ze te erg mee kwetsen, dus we zijn nog steeds niet getrouwd. En nou hoeft het ook niet meer, na zoveel jaren samen. Ik ben er zelfs een soortement van allergisch voor geworden. De hypocrisie, de poppenkast en dan na drie jaar weer gescheiden zijn. Pfff.
Oud 15-04-2003, 12:46
Kazanka
Kazanka is offline
aan mevrouw de andijvie...

wrom heb je het over een gedwongen huwelijk en niet gewoon over een huwelijk ?
Oud 15-04-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Kazanka schreef op 15-04-2003 @ 13:46:
aan mevrouw de andijvie...

wrom heb je het over een gedwongen huwelijk en niet gewoon over een huwelijk ?
Maak ervan wat je wil, gedwongen, vrijwillig, zolang het maar over het trouwen gaat
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:01
PardonMe
PardonMe is offline
phhh als ik gedwongen zou worden door mn ouders zou ik er echt geen groot feest van maken.. zeker niet als ik er zelf niet zeker van ben!! Dan stap ik gewoon naar het stadhuis, laat ons trouwen en dan gaan we weer..

Pas als ik echt zou gaan trouwen, ik zeker van mn zaak ben enzo, dan zou ik wel een feestje geven, nog niet supergroot, maar een bescheiden feest.
Oud 15-04-2003, 16:03
Verwijderd
't Gedeelte van ouders die je dwingen heb ik aangepast...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2003 @ 21:34:
Ok, 't was idd een beetje raar, heb het nu aangepast
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:05
Billy_bob
Billy_bob is offline
gewoon een chille trouwdag.......Leuk feeste bij een strand tent met een goede House/groove dj.
Oud 15-04-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-04-2003 @ 21:14:
Stel; je gaat trouwen.. Omdat je het zelf wil of door andere omstandigheden.
Zelf heb je zo je eigen gevoelens omtrend het trouwen. Maar het gaat gebeuren. Je mag alles zelf beslissen... Hoe zou jouw trouwdag eruit zien? Zou het een groot feest worden met al je familie en vrienden? Of zou je het juist heel rustig houden door gewoon met je vriend(in) naar het gemeentehuis te stappen?
Vertel!
(heb hem eventjes aangepast, het gedeelte van 'moeten' is nu weg..)
Als ik het geld had...maar goed, dat heb ik niet. Dus dan maar ff gewoon. Ik wil iig een witte jurk en m'n vriend in pak (dat wil hij gelukkig ook ), een bruidsmeisje en een bruidsjonkertje (dochtertje en zoontje van de zus van m'n vriend). Allebei twee getuigen en verder ouders, familie en wat vrienden bij het trouwen. 's avonds een receptie voor mensen die per se langs willen komen en een feest voor familie en vrienden ed. Naja, zo iets, denk ik. Niet te allemaal, maar wel gewoon 'feestelijk'.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:18
igfy
igfy is offline
hmm.. ik denk ook niet dat ik echt heel uitgebreid zou willlen trouwen. gewoon in het gemeentehuis met mss paar mensen erbij, maar meer niet. en dan later zou ik wel een feest willen geven. maar het hoeft van mij niet allemaal met jurk enzo.

wat mij wel heel cool lijkt is een leuke huwelijksreis, naar de andere kant van de wereld.. (maar dat is duur)
Oud 15-04-2003, 20:02
Verwijderd
Gewoon voor de burgelijke stand (wat klinkt dat toch burgelijk), met wat z.g. vrienden erbij... en 'k wil wel een mooie jurk aan, maar geen bruidsjurk. Toen mijn ouders trouwden had mijn vader zijn lange gouden haartjes extra glanzend laten maken door z'n moeder en hij droeg zijn mooiste spijkerbroek, en mijn moeder had een mooie blauwe jurk met lieve roze bloemetjes aan. Ze staan zielsgelukkig op hun trouwfoto.
Daarna een gezellig feestje voor vrienden en goede kennisen, en geliefde familie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:55
Verwijderd
Ok, laten we nu even ontopic gaan reageren

Ik zou een mooie jurk willen, maar die wordt waarschijnlijk zwart omdat mij dat het beste staat Lekker deprimerend en precies als mijn moeder. Hmm.
Nou ja, hij wordt in elk geval niet wit.

Feest... gewoon, vrienden. Familie, want daar kom je niet onderuit, maar van mij hoeft het geen grote groep te zijn.

En het hele forum natuurlijk, want een forumhuwelijk komt niet vaak voor (ja, ik heb het over als Nare Man en ik gaan trouwen )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:15
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ALS ik dan zou trouwen (wat toch niet gebeurt maar dat is de vraag niet), zou het heel intiem moeten gebeuren:
M'n "man", ikzelf en een of andere persoon die ons huwelijk inzegent (drie personen dus), liefst in de prachtige waterval-vallei in the middle of nowhere (waar ik ooit eens toevallig verzeild geraakt ben, in Zuid-Frankrijk). In ons blootje ofzo weetikveel. Al is het natuurlijk wel dé dag om een trouwjurk aan te trekken...Hmmm heb al ietsje te vaak een trouwjurk aangepast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2003 @ 21:55:
En het hele forum natuurlijk, want een forumhuwelijk komt niet vaak voor (ja, ik heb het over als Nare Man en ik gaan trouwen )
Als het goed is, is over niet al te lange tijd het eerste forumhuwelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 08:09
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 15-04-2003 @ 22:15:
M'n "man", ikzelf en een of andere persoon die ons huwelijk inzegent (drie personen dus)
Volgens mij heb je ook getuigen nodig.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-04-2003 @ 09:09:
Als het goed is, is over niet al te lange tijd het eerste forumhuwelijk.
Oh? Vertel?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2003 @ 11:56:
Oh? Vertel?
spreekt al voor zich zoals ze t verteld he.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 16-04-2003 @ 12:02:
Mja, ik bedoel meer met wie?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 13:37
blupie
blupie is offline
hmm leuk onderwerp
*zwijmel*
maargoed, ik zou graag op t strand willen trouwen, lekker in de zomer, met een mooie jurk (een beetje zo'n uit de klassieke tijd, heel dun en met veel decolleté) met niet al te veel mensen erbij, alleen lieve...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2003 @ 12:26:
Mja, ik bedoel meer met wie?
ik gok met der oma
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 00:33
GRRR
GRRR is offline
wat schattig, nare en morgan :] respect
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 03:06
Verwijderd
Ik wil graag een mooie witte jurk
Al la: http://www.alfredangelo.ca/scripts/s...php?style=1251

(Ja was ff aan het zoeken naar een prom jurk)
VErder hoeven er geen bergen mensen maar wil wel graag famillie van beiden kanten zien.
Ik wil graag voor de kerk en voor de burgerlijke stand, en natuurlijk met vrienden etc. Niet te simpel maar wel mooi
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 07:05
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 16-04-2003 @ 12:02:

('t duurt nog wel even, maar als het goed is niet super lang meer oid )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten