Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier in Almere is nu ook een (kleine) kermis. Ik vind het niet leuk. Het is te lawaaierig en te duur. Ik ga geen drie euro betalen voor 2 minuten in een attractie. Dan ga ik liever naar een pretpark.
Bovendien vind ik de mensen die er komen ook drie keer niks. Het enige positieve aan kermis zijn de suikerspinnen! |
![]() |
|
![]() |
ik vind kermis iets om het halve jaar (wij hebben het 2 keer per jaar) naar uit te kijken. tis bij ons altijd heel erg gezellig. nou ja tot 11 uur 's avonds dan, dan komen alerlei mensen uit de biertent naar de kermis. dan lopen er bijna alleen maar dronken mensen....dat is dan wel wat minder
de attractie vind ik meestal wel leuk. op de american trip na...krijg je blauwe plekken van verder hangt er altijd wel een gezellige sfeer vind ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb ooit 250 gulden uitgegeven in 3 dagen kermis en niks gewonnen (was wel samen met vriendin maar goed) sinds toen heb ik eig nooit echt meer aan kermis gedaan.. k von het drna ook niet leuk meer.. ja wel voor 1 dingetje maar ik word bes wel snel misselijk en tis ook bes wel duur |
![]() |
||
Citaat:
Vind klein en knus veel gezelliger.. lekkere dorpskermissen! we gaan hierzo alle dorpen langs in Westfriesland ![]() Maar dan gaat het meestal ook niet om de atracties, das bijzaak voor de kleintjes... Mooi gezellig met heel het dorp, jong en oud samen in het cafe of biertent.. mooier kan niet toch. En dan ook paar keer 's middags sloot en bagger race's enzo.. haha.. wat pils op en iedereen gaat de sloot in. ( al paar keer kampioen met wat dingen ![]() |
![]() |
|
ik hou niet van kermis.....niet van de mensne die er rondlopen, niet van het gegil en lawaai, niet van de attracties die tien keer slechter zijn dan in een pretpark, niet van de zakkenrollers, niet van de plebs en zigeuners, niet van de simepele uitgeaarangeerde atracties, niet van de irritant huilende kinderen of zeurend, nog erger en zeker niet van de sfeer...
Kermis...het enige wat erger is dan het circus....
|
kvind het allemaal zo zonde.. de attracties zijn niks, de automaten leveren nooit wat leuks op en de botsauto's doen me niks.. kga liever dan eens met wat leuke mensjes naar een attractiepark ofzo
![]()
|
Ik vind kermis echt NIET leuk. Harde muziek, slechte muziek, goedkope mensen, schreewende mensen, hordes verpeste kinderen, BAH.
Wel leuk aan kermis: oliebollen, suikerspinnen, zuurstokken, enz. Kermis is nog net niet zo erg als carnaval, maar erger dan het circus (hoewel ik daar voor het laatst geweest ben toen ik 5 was). |
![]() |
|
Ik ben nog maar één keer in mijn leven naar de kermis geweest,
en woon in de randstad ![]() Ik weet niet waarom maar ik heb er nooit echt behoefte aan gehad ofzo. Ik vind het niet zo geweldig, b'tje een rip-off van een écht pretpark. Al zou ik wel eens in het reuzenrad op de Dam willen. ![]()
|
![]() |
Ik loop er meestal wel een keertje overheen, om te kijken wat het elke keer weer geworden is. Maar de laatste keer dat ik er echt voor m'n plezier heenging en dat het nog leuk was, was ik veertien ofzo. Botsautootjes.
![]() ![]() Overdag hangt er een goede sfeer, maar is het licht, draait er weinig en is het niet zo druk. (En je moet uitkijken voor de vader-moeder-kinderendingen.) En 's avonds loopt er alleen agressief kampervolk rond. Maar dat hoort bij kermis. ![]() Mjah, kermis is fijn voor de doelgroep. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk, wij hebben hier binnenkort ook kermis en dat zou leuk KUNNEN zijn moest het niet zo verdomd duur zijn!
![]() ![]()
|
Hmz... binnen een maandje weer hierow in Mesteech!
![]() Ik vind het wel leuk ja ![]() ![]() ![]() ![]() Ja, ik vind de Breakdance altijd leuk ![]() ![]() Vroeger deed ik best veel gokken, nu veel minder. Af en toe als ik eens iets leuks zie probeer ik een paar keer, maar verder vind ik het geldverspilling als je te veel gaat gokken.
||
Citaat:
|
Ik weet t niet, aan de ene kant vind ik t best leuk om in die dingen te gaan enzo en aan de andere kant vind ik t niet leuk om in al dat lawaai te zitten. En ik hoef ook niet zo nodig meer plastic rotzooi te winnen dus ja..
Maar goed, als ik erheen ga ga ik t liefste in spookhuizen, die vliegende olifantjes waar je mee omlaag en omhoog kunt, de waarzeggers, ed. Ik wil nog wel een keer naar de kermis om naar de handlezer te gaan (niet zo'n computer he) en in de rups. Ben ooit in dat ding geweest als kleuter en vond t toen heel leuk maar heb sindsdien niet meer gedurfd. Ik ben nu heel erg bezig met grenzen verleggen dus dat is wel weer een kans.. En het ergst vind ik de botsautootjes (niet die kleine die zijn leuk maar daar pas ik niet meer in), ik ben er iets van 2-3x in geweest en elke keer vond ik het vreselijk! Ik voelde me door elkaar geschud en vond t pijnlijk, en ik kan gewoon niet tegen dat soort dingen dus dat doe ik NOOIT meer! Hard in een auto rijden is hartstikke leuk maar niet met 20 anderen die expres tegen je aanbotsen en waardoor je een halve whiplash krijgt. Nou en geld verspillen... mijn ouders betalen meestal wel wat, en het snoep koop ik toch al niet, de enorme enge dingen durf ik niet in, en ach voor een keertje lol... Oja die spelletjes waar je geld in moet stoppen en dat je ff kan racen ofzo vink wel leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik vind kermis leuk, al die muziek, lichtjes, kraampjes, mensen etc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
eigk alleen de bots-auto's zijn wel leuk... maar 't wordt allemaal zo prijzig (idd 2 minuten voor 3 euro ofzo)
en soms die buldozer spelletjes, alleen die werken mij iets te verslavend (daarom blijf ik er voortaan ook van af)
|
Wat ik ook altijd mooi vind aan kermis is bijvoorbeeld in de Breakdance of een gelijksoortige attracties: al die mooie lange haren van die meiden die in het rond wapperen... heerlijk!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pretparken/kermis. Sae | 33 | 17-09-2008 22:27 | |
Eten & Drinken |
kermis-voedsel waves | 46 | 08-08-2005 10:36 | |
Lifestyle |
Pretparken, kermissen, festivals, cinema's, musea,... Apomes | 34 | 14-06-2005 10:41 | |
Verhalen & Gedichten |
toekomst op een kermis wilookmeepraten | 4 | 12-10-2004 23:46 | |
Muziek |
Kermis muziek tommiegun | 14 | 03-10-2004 21:15 | |
De Kantine |
kermis x-spekkie-x | 43 | 17-06-2004 20:19 |