Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 16:37
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Er is weer kermis in Amsterdam! Jeej!
Hou jij van de kermis? waar ga je het liefste in? of wordt je alleen al maar duizelig als je er aan denkt? Of hou je meer van die spelletjesgokautomaten? of wil je er gewoon je geld niet aan verspillen?
Tell!
Oud 10-04-2003, 16:38
Gwinnie
Gwinnie is offline
ER IS OOK KERMIS in Veenendaal!!
jippie...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:39
Quiana
Quiana is offline
Hangt ervan af met wie ik ga.

Kermis op zich kan best leuk zijn,
maar na 1 rondje heb ik het wel weer gezien.
Oud 10-04-2003, 16:51
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik haat de kermis

Of je wordt misselijk van de attracties of je wordt misselijk van het eten
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:03
Verwijderd
Ik haat kermis.

Om één of andere reden krijg ik altijd ruzie met leren-jack-gouden-ketting-types die daar wonderwel altijd in groten getale aanwezig zijn.

Bovendien, wat is er überhaupt objectief leuk aan? Voor die stomme attracties hoef je het niet te doen...als je misselijk en draaierig wilt worden kun je beter voor een paar euro een goedkope fles sterke drank kopen, heb je nog langer plezier van ook. Verder staan bij alle attracties alleen maar pauperige Sjonnies en Anita's, dus voor de intellectuele stand hoef je het ook niet te doen.

Kermis zuigt gewoon. Volksvermaak. Bah.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:57
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-04-2003 @ 18:03:

Bovendien, wat is er überhaupt objectief leuk aan? Voor die stomme attracties hoef je het niet te doen...als je misselijk en draaierig wilt worden kun je beter voor een paar euro een goedkope fles sterke drank kopen, heb je nog langer plezier van ook. Verder staan bij alle attracties alleen maar pauperige Sjonnies en Anita's, dus voor de intellectuele stand hoef je het ook niet te doen.

Het is heel gezellig om er met vrienden heen te gaan, ik houd gewoon van die draai dingen, s'avonds die felle lichten, daar word ik helemaal vrolijk van. En niet misselijk nee. Daar heb ik geen alcohol voor nodig. Al heb ik het ook niet echt op die leren jekkies. Tsja, een kermis is nou eenmaal niet alto of kakker verantwoord
Oud 10-04-2003, 18:17
the tourist
the tourist is offline
In Hoorn (daar woon ik) is elk jaar de 1 na grootste kermis van Nederland, dat is meestal wel gezellig.

Kleine kermissen (?) vind ik niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:26
Verwijderd
Hier in Almere is nu ook een (kleine) kermis. Ik vind het niet leuk. Het is te lawaaierig en te duur. Ik ga geen drie euro betalen voor 2 minuten in een attractie. Dan ga ik liever naar een pretpark.

Bovendien vind ik de mensen die er komen ook drie keer niks.

Het enige positieve aan kermis zijn de suikerspinnen!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:38
milkshake-je
milkshake-je is offline
ik vind kermis iets om het halve jaar (wij hebben het 2 keer per jaar) naar uit te kijken. tis bij ons altijd heel erg gezellig. nou ja tot 11 uur 's avonds dan, dan komen alerlei mensen uit de biertent naar de kermis. dan lopen er bijna alleen maar dronken mensen....dat is dan wel wat minder

de attractie vind ik meestal wel leuk. op de american trip na...krijg je blauwe plekken van

verder hangt er altijd wel een gezellige sfeer vind ik
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
maantje tuurt schreef op 10-04-2003 @ 17:37:
Hou jij van de kermis? waar ga je het liefste in? of wordt je alleen al maar duizelig als je er aan denkt? Of hou je meer van die spelletjesgokautomaten? of wil je er gewoon je geld niet aan verspillen?
Tell!
ow leuk. k ga overmorgen naar amsterdam toe! kan ik metene kijken.. hebben ze een leuke kermis dit jaar??

ik heb ooit 250 gulden uitgegeven in 3 dagen kermis en niks gewonnen (was wel samen met vriendin maar goed)
sinds toen heb ik eig nooit echt meer aan kermis gedaan..
k von het drna ook niet leuk meer.. ja wel voor 1 dingetje maar ik word bes wel snel misselijk en tis ook bes wel duur
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:59
Thomas
Thomas is offline
Ik vind het wel leuk om er een keertje overheen te lopen. Sommige dingen zijn ook altijd leuk om te doen en het bijpassende vuurwerk is ook altijd leuk.

Hier is het altijd in de zomer kermis.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:42
qghp
qghp is offline
Citaat:
Wawl schreef op 10-04-2003 @ 19:59:
Ik vind het wel leuk om er een keertje overheen te lopen. Sommige dingen zijn ook altijd leuk om te doen en het bijpassende vuurwerk is ook altijd leuk.

.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:44
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 10-04-2003 @ 19:17:
In Hoorn (daar woon ik) is elk jaar de 1 na grootste kermis van Nederland, dat is meestal wel gezellig.

Hoorn sucks!... dat zijn de kermissen waar je alleen voor de atracties heen gaat... hangt geen sfeer, te groot etc

Vind klein en knus veel gezelliger.. lekkere dorpskermissen! we gaan hierzo alle dorpen langs in Westfriesland
Maar dan gaat het meestal ook niet om de atracties, das bijzaak voor de kleintjes...
Mooi gezellig met heel het dorp, jong en oud samen in het cafe of biertent.. mooier kan niet toch.
En dan ook paar keer 's middags sloot en bagger race's enzo.. haha.. wat pils op en iedereen gaat de sloot in. ( al paar keer kampioen met wat dingen ) Jah .. ach.. boeren misschien, maar wel uber gezellig!! Kan niet tegen Westfrieze kermissen op!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:51
Mindfields
Mindfields is offline
Hahaha er is nu kermis in Velp (IN WAT?!) opzich wel leuk, maar ik ga liever in Arnhem dan dat ik mijn halve basisschool weer tegen kom vind kermis best leuk.
Oud 10-04-2003, 20:08
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Citaat:

Hey das toch al in Venray; de 1 na grootste!!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:28
Secreet
Secreet is offline
ik hou niet van kermis.....niet van de mensne die er rondlopen, niet van het gegil en lawaai, niet van de attracties die tien keer slechter zijn dan in een pretpark, niet van de zakkenrollers, niet van de plebs en zigeuners, niet van de simepele uitgeaarangeerde atracties, niet van de irritant huilende kinderen of zeurend, nog erger en zeker niet van de sfeer...

Kermis...het enige wat erger is dan het circus....
Oud 10-04-2003, 21:40
Shock
Shock is offline
kvind het allemaal zo zonde.. de attracties zijn niks, de automaten leveren nooit wat leuks op en de botsauto's doen me niks.. kga liever dan eens met wat leuke mensjes naar een attractiepark ofzo
Oud 10-04-2003, 21:43
Verwijderd
I focking hate ....
kermissen
je staat te lang in de rij voor zo'n tiefus attractie en betaald vaak na de tweede dag het dubbele bedrag :@
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 21:45
Sirenie
Sirenie is offline
Ik vind kermis echt NIET leuk. Harde muziek, slechte muziek, goedkope mensen, schreewende mensen, hordes verpeste kinderen, BAH.
Wel leuk aan kermis: oliebollen, suikerspinnen, zuurstokken, enz. Kermis is nog net niet zo erg als carnaval, maar erger dan het circus (hoewel ik daar voor het laatst geweest ben toen ik 5 was).
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:28
Ciao Che
Ciao Che is offline
Ik ben nog maar één keer in mijn leven naar de kermis geweest,
en woon in de randstad
Ik weet niet waarom maar ik heb er nooit echt behoefte aan gehad ofzo. Ik vind het niet zo geweldig, b'tje een rip-off van een écht pretpark.
Al zou ik wel eens in het reuzenrad op de Dam willen.
Oud 10-04-2003, 22:34
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik loop er meestal wel een keertje overheen, om te kijken wat het elke keer weer geworden is. Maar de laatste keer dat ik er echt voor m'n plezier heenging en dat het nog leuk was, was ik veertien ofzo. Botsautootjes.

Overdag hangt er een goede sfeer, maar is het licht, draait er weinig en is het niet zo druk. (En je moet uitkijken voor de vader-moeder-kinderendingen.) En 's avonds loopt er alleen agressief kampervolk rond. Maar dat hoort bij kermis.

Mjah, kermis is fijn voor de doelgroep.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 23:13
PV
PV is offline
het is leuk als je klein bent.. vanaf een jaar of 11/12 wordt t saai
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:45
Verwijderd
Citaat:
maantje tuurt schreef op 10-04-2003 @ 17:37:
Tell!
Ik heb zown ongelovelijke hekel aan een kermis.......d'r lopen daar echt te veel paupere figuren rond....moewaah mij niet gezien
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:48
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik vind de kermis geweldig maar dan wel alleen in Tilburg (Kom uit Tilburg dus het is me met de paplepel ingegoten). Ik ga er niet voor de atracties naartoe maar voor de gezelligheid en lekker mensjes kijken.
Oud 11-04-2003, 09:49
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
Ik haat kermis.

Om één of andere reden krijg ik altijd ruzie met leren-jack-gouden-ketting-types die daar wonderwel altijd in groten getale aanwezig zijn.

Oud 11-04-2003, 09:50
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
somebody special schreef op 11-04-2003 @ 10:48:
Ik vind de kermis geweldig maar dan wel alleen in Tilburg (Kom uit Tilburg dus het is me met de paplepel ingegoten). Ik ga er niet voor de atracties naartoe maar voor de gezelligheid en lekker mensjes kijken.
Idd, Tilburg is altijd wel leuk. Maar ook zo verschrikkelijk druk altijd en veel te duur. Ik ben het met je eens dat mensen kijken vanaf een terras altijd wel amusant is, ja.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:13
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Kijk, wij hebben hier binnenkort ook kermis en dat zou leuk KUNNEN zijn moest het niet zo verdomd duur zijn! Je betaalt hier al gauw een 7.5 euro voor een ritje van 2,3 minuten. Dat kan ik echt niet betalen! Meestal ga ik een keer langs, en dat is dan enkel om oliebollen te gaan halen.
Oud 11-04-2003, 15:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hmz... binnen een maandje weer hierow in Mesteech!
Ik vind het wel leuk ja vooral voor het stappen. Niet tijdens het stappen, want als ik dan in zo'n wild ding ga, komt het bier me terug heb ik anderhalf jaar geleden ervaren nou jah het kwam niet terug maar ik stond daarna wel wazig in een cafe

Ja, ik vind de Breakdance altijd leuk mot ik gewoon minimaal 2x per keer dat ik naar de kermis ga in Andere wilde dingen zijn ook leuk, als ze maar niet over de kop gaan dan vind ik het goed.
Vroeger deed ik best veel gokken, nu veel minder. Af en toe als ik eens iets leuks zie probeer ik een paar keer, maar verder vind ik het geldverspilling als je te veel gaat gokken.
Oud 11-04-2003, 16:01
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Ik haat kermis.

Oud 11-04-2003, 22:37
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
kermis is DUUR!
ik ga sinds de euro is ingevoerd alleen nog maar van die vet grote lollies halen en niet meer in al die attracties, al vind ik et wel leuk
maarja et enige wat je daar tegenkomt is et asociale volk uit et dorp..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 23:09
Miracle
Miracle is offline
mwah, van de attracties hou ik niet zo... de meeste heftige iig niet. Maar k vind het wel heel leuk om rond te lopen bekenden tegen te komen... Met een vriendin op een nog beetje warme zomeravond... is heerlijk
Oud 12-04-2003, 07:35
Kinshi
Kinshi is offline
ik ga nooit meer naar de kermis verder vond ik alleen aan zo'n touw trekken wel leuk
Oud 12-04-2003, 12:31
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
hoera, er is hier ook kermis. laten ze maar snel weer oprotten
Oud 12-04-2003, 13:53
Dminor
Dminor is offline
Hoezee.
Oud 12-04-2003, 13:56
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Kermis is opzich wel leuk, omdat het maar een x per half jaar is maar als je ziet wat voor types er constant rondlopen
Oud 12-04-2003, 14:15
10.45
10.45 is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 12-04-2003 @ 13:31:
hoera, er is hier ook kermis. laten ze maar snel weer oprotten
Inderdaad.
Oud 13-04-2003, 18:19
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik weet t niet, aan de ene kant vind ik t best leuk om in die dingen te gaan enzo en aan de andere kant vind ik t niet leuk om in al dat lawaai te zitten. En ik hoef ook niet zo nodig meer plastic rotzooi te winnen dus ja..
Maar goed, als ik erheen ga ga ik t liefste in spookhuizen, die vliegende olifantjes waar je mee omlaag en omhoog kunt, de waarzeggers, ed. Ik wil nog wel een keer naar de kermis om naar de handlezer te gaan (niet zo'n computer he) en in de rups. Ben ooit in dat ding geweest als kleuter en vond t toen heel leuk maar heb sindsdien niet meer gedurfd. Ik ben nu heel erg bezig met grenzen verleggen dus dat is wel weer een kans..
En het ergst vind ik de botsautootjes (niet die kleine die zijn leuk maar daar pas ik niet meer in), ik ben er iets van 2-3x in geweest en elke keer vond ik het vreselijk! Ik voelde me door elkaar geschud en vond t pijnlijk, en ik kan gewoon niet tegen dat soort dingen dus dat doe ik NOOIT meer! Hard in een auto rijden is hartstikke leuk maar niet met 20 anderen die expres tegen je aanbotsen en waardoor je een halve whiplash krijgt.
Nou en geld verspillen... mijn ouders betalen meestal wel wat, en het snoep koop ik toch al niet, de enorme enge dingen durf ik niet in, en ach voor een keertje lol...
Oja die spelletjes waar je geld in moet stoppen en dat je ff kan racen ofzo vink wel leuk
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:27
Verwijderd
kaasstaafje, als je hier en daar een regel openlaat in je verhaal, bestaat er een kans dat mensen het lezen zonder halverwege af te haken (ok, ik spreek voor mezelf)

ik haat kermis. ordinaire mensen, geldklopperij, kutmuziek.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:45
rodina
rodina is offline
Citaat:

Hoorn is een kutkermis..

Kermis zuigt.
Oud 13-04-2003, 18:52
Otis
Otis is offline
ik vind t leuk om in de botsautootjes op de stomme mensen af te gaan ..vooral de sjonnies met de blonde matjes met t permanentje dr in!!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:14
scala
scala is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 10-04-2003 @ 19:26:
Hier in Almere is nu ook een (kleine) kermis. Ik vind het niet leuk. Het is te lawaaierig en te duur. Ik ga geen drie euro betalen voor 2 minuten in een attractie. Dan ga ik liever naar een pretpark.
Bovendien vind ik de mensen die er komen ook drie keer niks.
Het enige positieve aan kermis zijn de suikerspinnen!
Maar dies ook echt mini en de mensen in almere die naar de kermis gaan zijn idd 3x niks...echt ordi's enzo

Ik vind kermis leuk, al die muziek, lichtjes, kraampjes, mensen etc sommige attracties zijn koel en kheb er ook veel jeugdherinneringen aan vroeger was kermis dé belevenis ofzo suikerspinnen jah! en dropballen alleen vind ik het echt te duur...zeker met de euro piekendag is gewoon 2-gulden-20-dag geworden
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:16
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Er is nu kermis op het stadionplein in Amsterdam, ga er niet heen, vroeger nog wel eens maar heb nu wel wat beters te doen
besides, het is echt TE duur.
Oud 14-04-2003, 23:11
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
zeker fijn kermis, ze staan op een kleine 50 meter van mn huis.

(winnen, winnen, winnen, alsmaarrrrrr winnen..! En alweer een dames polshorloge!!)

Kermis is moneywasting
Oud 16-04-2003, 08:11
Verwijderd
Volgens mij wordt het in Rdaal ook weer kermis... jeej, nix voor mij, maar misschien ff kijken...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 09:52
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik zorg altijd dat ik als ik opvakantie ga, met de kermis thuis ben.Want hier in tilburg hebben we echt een qwle kermis
Oud 16-04-2003, 10:44
-niels-
-niels- is offline
eigk alleen de bots-auto's zijn wel leuk... maar 't wordt allemaal zo prijzig (idd 2 minuten voor 3 euro ofzo)

en soms die buldozer spelletjes, alleen die werken mij iets te verslavend (daarom blijf ik er voortaan ook van af)
Oud 16-04-2003, 18:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat ik ook altijd mooi vind aan kermis is bijvoorbeeld in de Breakdance of een gelijksoortige attracties: al die mooie lange haren van die meiden die in het rond wapperen... heerlijk!
Reageren

Regels voor berichten