![]() |
|
Verwijderd
|
Zeer strakke band uit Schotland van hetzelfde label als Mogwai, nemen 2 supports mee. Vast ook leuk, maar ken ik niet. Aereogramme heeft net hun 2de album uit welke ik al een hele tijd in mijn bezit had. Een echte aanrader en een vooruitgang vergeleken met hun debuut. Ik had ze helaas 2 edities terug gemist op Eurosonic dus nu moet het er maar van komen. Deze band wordt ook zeer gewaardeerd door John Peel (BBC DJ). Het is progrock en download maar even het mp3tje hieronder van het nieuwe album.
[MP3] Aereogramme - Wood [MP3]Aereogramme - Zionist Timing (van hun debuut) Meer samples hier Data in Holland: 16-05-2003 Aereogramme WaterFront Rotterdam 17-05-2003 Aereogramme W2-concertzaal Den Bosch 27-05-2003 Aereogramme Ekko Utrecht 29-05-2003 Aereogramme Paradiso Amsterdam 30-05-2003 Aereogramme Vera Groningen Campbell's final thought?. ?We release our records on two of the coolest labels (Chemikal Underground and Matador) on the planet. Europe think we fucking rock. Stephen Malkmus thinks we fucking rock. _John Peel thinks we fucking rock. _Ergo, we fucking rock!? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|