Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk ik zal het iets beter uitleggen. Ik ben een vreselijk ambiteus iemand. Ik had de hoop dat als ik maar hard genoeg zou werken in ieder geval wel veel dingen zou kunnen bereiken. ik hoef niet de beste te zijn, maar wel gewoon goed. Maar ik heb vaak tsja dan denk nu ga ik eens de hele dag studeren, omdat ik dar gewoon goed wil doen. Probleem is een concentratiestoornis die als na een half uur al intreed. Ik heb gewoon lange tijd dingen verwacht die toch te hoog gegrepen zijn en die gewoon niet te doorbreken zijn. Talent intelligentie concentratie zijn gewoon bepaalde vaste waarden waar ik in ieder geval niet doorheen kan breken dat is wat ik vooral bedoel. Maarja ik blijf proberen....
|
ik herken je vraag wel. Vaak genoeg is het zo dat je je ergens zo goed voor inzet dat je overtuigd bent dat het je gaat lukken. Als dat niet het geval is dan is dat een teleurstelling. Teleurstellingen moet je wel kunnen incasseren maar er zijn grenzen aan. Ik heb ook heel erg veel meegemaakt, en soms is alles een beetje teveel. Je kan niet altijd maar blijven incasseren, er zit een grens aan. Mijn vraag is dan: weet iemand wat je kan doen als je het eigenlijk allemaal niet meer ziet zitten? Wat kan je bijvoorbeeld doen om je zelfvertrouwen een beetje te vergroten en om weer nieuwe kracht te krijgen om door te gaan? Ik vraag me af wat jullie ideeen hier over zijn.
Groetjes van Pauline
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Alles lijkt me tegen te houden EvaaDvs | 6 | 17-08-2011 23:16 | |
Algemene schoolzaken |
leerplichtambtenaar-1e keer al boete? silentbob | 9 | 17-03-2010 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: "alles anders" sweet17 | 4 | 18-11-2003 06:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: "alles anders" sweet17 | 5 | 30-09-2003 15:43 | |
Psychologie |
iedereen is anders en gelijk Fantôme | 52 | 05-06-2003 22:02 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |