Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik doe het wel en elke dag ik had het haar op voorhand gezecht maar ze wist toen ni dat het echt elke dag was dat ik smoorde en tjah nu met de vakantie heeft ze dat natuurlijk gezien dat ik elke dag blow en nu ga ik haar kwijtspelen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want het is wel zo dat als je veel blowt dat je vaak 'saai' bent voor de ander.. zoals mijn vriend die dan de hele avond achter de computer hangt en dan wil slapen.. tsjah.. ken gebeuren ![]() Maar je kan dus niet minder gaan blowen?
|
ik ben me beste vriend kwijtgeraakt omdat hij blowt..
ik word gek van hem.. het enigste waar hij nog aan denkt ik wiet.. hij zeikt altijd over dat hij heel erg zin heeft in een jointje, en als hij dan gaar is (95% van de tijd), is hij altijd zo stoned dat er geen fuck mee te beleven is..
|
een "vriend" (tussenhaakjes omdat het geen echte vriend is) die lulde het gelijk door aan zijn ouders dat sander mark en ik gingen blowen. sander kwam daar dik mee in de problemen omdat dat de buurjongen is van hem en mark en ik hadden geluk dat zij ons niet kende.
maar hij had zich niet versproken ofzo maar gewoon tegen zijn ouders gezegd: hee weet je waar sander en mark en erik naartoe zijn die zijn gaan blowen. en dat vond ik toch wel erg
|
![]() |
Ik gebruik zelf geen drugs maar ken iemand die al zn vrienden heeft laten vallen voor de coke... Hij gaat nu echt met te erg verkeerde mensen om..en die knul komt hier al 18 jaar over de vloer. Was een vriend van mn broer en van mijn vriend. Is nu een soort van crimineel.. Van zulke dingen wordt ik echt bang voor drugs gewoon
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
onze band van onze vrienden groep is heel veel sterker geworden. ik zie mn vrienden bijna meer als mn ouders. we doen zowat alles samen (bijna alles snap je wel)
maar de rest vinden ons maar vreemd. van onze school dan die hebben zo iets van als je daar bij gaat staan dan gaan zoiezo meteen je punten omlaag en ga je aan de drugs en is je leven voorbij. netalsof het besmettelijk is
|
neej,
als het echt vrienden zijn nemen die je zoals je bent, als hun anti drugs zijn respecteer jij hun mening en hun de jouwe. dit wil niet zeggen dat ze er niets van zeggen, ze proberen je er natuurlijk wel vanaf te houden. dit zou je op prijs moetten stellen, meestal zijn dit je beste vrienden!! ze hebben dan het beste met je voor! dit is hoe ik het ervaar en erover denk
|
Mijn ex blowt heel veel, echt elke dag. Dat deed hij nog niet toen ik met hem had, nu zie ik hem niet zoveel meer. Hij heeft nu andere vrienden en ik ook. Als ik nog met hem wat zou ik niet weten wat ik zou doen, ik zou wel willen dat het minder word.
||
![]() |
Citaat:
|
hmm.. ja.. toch wel.
Ik ben een goede vriendin kwijtgeraakt toch zeker deels omdat ik begon met blowen en andere dingen (ivm drugs) waar ze het absoluut neit mee eens was(is). Ik vind het heel jammer maar oke.. als het is was zij wil.. Vind het jammer dat ze mijn visie niet gewoon kon respecteren en vrienden wilde blijven.. ![]() Volgens een goede vriend van mij (tevens een vriend van de verloren vriendin) wilde ze zichzelf beschermen ofzo ![]()
|
jah nu heb ik een vriend verloren. lees hierboven mijn vorige post. die vriend heb ik dus verloren. (maarja de hele groep die geen gram wiet ooit hebben aangeraakt heeft hem ook laten vallen) hij nodigt ons niet uit voor verjaardag (super zuipfeesten) omdat wij geblowt hadden en mensen die hij amper kent nodigt hij juist wel uit. en hij heeft ervoor gezorgt dat de hele vakantie van de hele groep niet doorgaat
fijne vrienden
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een ex... was een gewone goeie vriend van me geworden....
En inene ging ie steeds meer blowe... dat loopt nu toch wel aan tot elke dag... en dan minstens 1 stick... Als je hemvraagt wat ie eergister gedaan heeft moet ie dr een kwartier over nadenken... Ik wil niet meer met um omgaan.. hij is absoluut niet chill meer geworden.. amar heel erg wietgierig.. en verslaafd dus eiglijk... ![]() Zonde van hem..... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maare t moet niet te worden als je verslaafd word jah dan vind ik t niet raar dat je ze kwijd raakt |
Advertentie |
|
![]() |
|
|