Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 17:55
22B
22B is offline
Heeft iemand een idee om te gaan doen, samen met je vriendin, in het weekend. Uitgaan is niet echt n optie (doen we al zo vaak), en t mag als t kan niet te veel geld kosten zeg maar. Ik woon in de buurt van bossen, zou dat iets zijn? Om bijv een nachtwandeling te maken? We hebben geen zin om de hele avond bij mij thuis te gaan zitten.
Wie heeft er een idee om te gaan doen?
In ieder geval alvast heeeeel erg bedankt!!!
Oud 14-04-2003, 18:08
kandyrat
kandyrat is offline
Eh, kweenie of jullie van skaten houden, maar samen door het bos skaten is cool. ... naja, tenzij het geen geasfalteerde paden zijn dan..... dan moet je het maar bij lopen houden idd wat je net zei...
Oud 14-04-2003, 18:08
Verwijderd
nachtwandeling kan uiteraard, is altijd leuk.

maar moet het per se overdag gebeuren? je kan namelijk zoveel doen samen met je meissie, je kan ook naar de bios (ook afgezaagd) of ga eens lekker uit eten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:13
22B
22B is offline
t is eigenlijk voor 's avonds, en bioscoop doen we ook al bijna iedere week, voor het uitgaan. Uit eten kost me op dit moment btje te veel... (ben bijna blut op dit moment...).
Nachtwandeling zou wel kunnen ja
Oud 14-04-2003, 18:45
framboosje
framboosje is offline
je bent bijna blut?! een optie: minder vaak uitgaan en minder naar de bios... dan spaar je geld en kun je dat ook eens gewoon doen op een avondje waardoor dat minder afgezaagd wordt...

anyway, een boswandeling is altijd leuk, maar ik zou het wel niet doen als er niet ergens een beetje verlichting in het bos was

je kan ook naar een park gaan in jullie buurt en daar de avond gezellig doorbrengen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:53
phmpruim
phmpruim is offline
boswandeling: leuk idee! Moet inderdaad wel verlichting zijn: is veiliger!

je hebt geen zin om de hele avond thuis te zitten. Maar als je ouders niet thuis zijn, kan dat heel leuk zijn! Pak een lekker romantische film (bij mij werkte Titanic heel goed!), doe hem in de videorecorder, pak er iets te drinken bij en ga film kijken. Om het romantische te maken, kun je ook nog het licht uit doen en een paar kaarsjes aan ofzo. Maar goed, dat kan alleen als je ouders niet thuis zijn, want anders zitten die naast je en daar zit je natuurlijk niet op te wachten. In dat geval moet je toch maar voor de boswandeling gaan!
Oud 14-04-2003, 19:58
Verwijderd
een spelletje scrabble, een strandwandeling, een avond tv kijken in bed, samen lekker koken, uiteten misschien, museum...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:09
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Weet niet of er bij je in de buurt ''n ski-baan is, maar skiën = leuk!
Oud 14-04-2003, 20:37
Verwijderd
Bos in, deken mee, en dan wilde se- eh, picknicken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:37
22B
22B is offline
Thnx allemaal voor de tips. Kdenk dat t toch de boswandeling gaat worden, heeft ook wel iets aparts. Er is alleen geen verlichting, maar toch wel t maanlicht? En er zijn ook nog redelijk in de buurt huizen enzo, en ik heb nog nooit gehoord dat er iets is gebeurd. Film kijken is wel n optie, maar mn ouders zijn thuis... En koken kunnen we geen van beiden, en mn ouders wilden graag dat we thuis zouden eten, omdat ik meestal naar haar ga, en ze pas 3 keer bij mij is geweest.
t is niet de bedoeling om de hele nacht te gaan wandelen, maar gwoon ff n uurtje ofzo.
Als iemand nog andere ideeen heeft, hoor ik t graag...
Oud 14-04-2003, 20:55
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Als je iets speciaals wil doen?

Ik zou eerst es lekker uit gaan eten... Komaan zoveel ben je dan ook niet kwijt... Ergens waar het heel romantisch is..!? Bij de Griek ofzo...?! Je hebt dan geen zeurende ouders, je hoeft niet te koken.. Eet erg lekker en romantisch..

En daarna ja dat zou ik wel doen.. Een boswandeling maken...! Das echt mooi...! Ik woon aan zee dus als ik iemand heb ga ik bij zonsondergang altijd met die persoon wandelen.. Dat vinden ze prachtig.. Je gaat op een romantisch plekje zitten en praat wat met elkaar en misschien ook af en toe es

Najaaa ik weet niet wat er nog meer in je omgeving is te doen? Som eens de leuke dingen op?! Kijk eens wat er te doen is.... Bijvoorbeeld wat er bij ons is:
-kartbaan
-bios
-zee
-kreek
-uitgaansleven
-skaten
-varen
-uit eten gaan
-etc....

Nou dan kijk je wat sowieso al af valt.. In dit lijstje zou het bij mij zijn karten, bios, kreek, skaten... Nou dan zou ik s middags gaan varen daarna lekker uit gaan eten en dan naar de bios ook al es het zo afgezaagd een romantisch filmpie maakt altijd wel wa los....!

Je kan je ook afvragen wat haar hobbies zijn? Misschien kan je daar iets mee doen? Of misschien gaan winkelen.. Al kan dat s avonds niet echt ..

Vraag ook eens aan mensen in de naaste omgeving wat er allemaal te doen es en watvoor suggesties hun hebben!

Bisous
DaLoverBoy
Oud 15-04-2003, 12:22
Mark
Mark is offline
Anders ga je nachtvissen? Dan lig je gewoon de hele nacht in die tent met je vriendin, kun je alles doen wat je wilt. Gewoon wachten tot die verklikker afgaat, dan heb je beet. En je ouders maar denken dat jullie aan het vissen zijn. Als je het echt geloofwaardig wil maken, neem je s'morgens lekker een visje van de visboer mee voor je ouders. Kunnen ze niet zeuren ook dat je niets gevangen heb.

Snow (die samen in een tentje liggen zo romantisch vindt)
Oud 15-04-2003, 13:52
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2003 @ 21:37:
"eh, picknicken"

Oud 15-04-2003, 15:20
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
eerst de boswandeling!! En dan om de avond helemaaaal perfect te maken: zorg je dat als je thuis komt, dat je kamer echt HELEMAAL vol met kaarsjes staat, echt dat dr geen een bij kan..:-)..pf..zou hij ook zo zijn?? hihi..dat wil ik ook wel keer meemaken!! :-) *zwijmel* Verliefd zijn is LLLEEEUUKKK!!!! :-)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:01
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ga mens erger je niet doen
Oud 15-04-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2003 @ 21:37:

mm, das wel goed idee, vrijdag maar even voorstellen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-04-2003 @ 17:11:
mm, das wel goed idee, vrijdag maar even voorstellen
Mja, ik heb natuurlijk erg goede ideeën.

Als het zaterdag nou mooi weer is... *knipoogt naar nare man*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:16
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
kaarten
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:21
josdebos
josdebos is offline
ehmz.. iets leuks... niet te duur.. voor in het weekend...

tja... meestal ga ik met me vriend naar vrienden, of we halen een filpje of zetten een leuk muziekje op, en dan elkaar lekker verwennen... is niet duur (tenzij atributen!) en is nog leuk ook

je kan ook idd naar het bos gaan, en daar lekker genieten vd natuur... of van elkaar, lekker naar het strand, lekker uitwaaien, goed gesprek, is ook leuk! En zo leer je elkaar ook nog eens beter kennen, geloof me.. het strand heeft een rare uitwerking op mensen.. diepe gesprekken.. en als je weer wat geld heb kunnen jullie een keer naar de stad gaan, en koop je wat leuks voor dr, truitje, lingerie, mooie string/boxer, kettinkje enz! hoop dat je hier wat aan heb!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:45
Verwijderd
Nachtwandeling is wel cool; en dan verdwalen . En zo donker zal het wel niet zijn; het is nu ongeveer volle maan dus zaterdag is er ook nog wel veel maan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten