![]() |
|
ik heb ook zo´n hard ding in mijn lip, maar dat komt omdat daar een litteken zit, ben als klein meisje een keer tegen een brugleuning gelopen
![]() laatste tijd niet een keer een tand door je lip gehad ofzo? of is het veel meer naar onder? waar sommige mensen een piercing hebben(ik bijvoorbeeld ![]() maar als het ineens van de ene op de andere dag daar zit, en het is groter dan een knikker zou ik een keer naar de dokter gaan als ik jou was! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar k heb t idee dat ie krimpt, maar ik weet niet of dat nou komt doordat ik er aan wen of dat ie er echt zit ![]() maar goed, ik denk dat ik nog ff een week afwacht ofzo, en als ie er dan nog zit, ga ik wel naar de dokter. maar wel raar dat niemand een idee heeft wat t zou kunnen zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
onsteking denk ik ook niet, tenminste, het doet niet zeer ofzo. en tot voor zover deden alle onstekingen nog pijn bij mij. niet dat ik er zoveel gehad heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
overigens: is het zo dat kanker nooit pijn doet? het is natuurlijk geen ontsteking. is het niet zo dat kanker pas pijn doet als het iets wegdrukt oid? als het dus zenuwen beknelt?
|
vleesbult ofzo?
Ah iedereen heeft weleens vage bulten enzo ![]() acht het nog ff af...als je zelf denkt dat ie alweer kleiner word dan zou ik me er niet druk om maken, kan zoveel geweest zijn dan. Wacht het nog een weekje af ofzo, word ie kleiner najah...probleem opgelost. Word ie groter of blijft ie dan zou ik idd even naar de dokter gaan ... Laat ons weten wat je doet/wat het is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |