Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 23:41
D@mien
D@mien is offline
Als je bij XP bijvoorbeeld een audio CD in je CD-ROM doet, krijg je de eerste keer een menuutje die je vraagt wat je met de cd wil doen.
Na aangegeven te hebben dat ie audio CDs voortaan met winamp moet openen, speelt ie em braaf af in winamp.
Als ik vervolgens de CD eruit haal, en em er weer instop, krijg ik dit menu wéér.....hoevaak ik dat kolerehokje ook aanvink, ik krijg altijd dat menu te zien (ook bij lege CD's, CD's met videobestanden....etc.) Ik weet dat ik het goed doe, aangezien et op andere computers wel gewoon lukt...maar mijn bak heeft Alzheimer ofsow, want ik krijg et em maar niet aan zn verstand gepeuterd...

Kan iemand me helpen?
Oud 14-04-2003, 13:47
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
D@mien schreef op 14-04-2003 @ 00:41:
Als je bij XP bijvoorbeeld een audio CD in je CD-ROM doet, krijg je de eerste keer een menuutje die je vraagt wat je met de cd wil doen.
Na aangegeven te hebben dat ie audio CDs voortaan met winamp moet openen, speelt ie em braaf af in winamp.
Als ik vervolgens de CD eruit haal, en em er weer instop, krijg ik dit menu wéér.....hoevaak ik dat kolerehokje ook aanvink, ik krijg altijd dat menu te zien (ook bij lege CD's, CD's met videobestanden....etc.) Ik weet dat ik het goed doe, aangezien et op andere computers wel gewoon lukt...maar mijn bak heeft Alzheimer ofsow, want ik krijg et em maar niet aan zn verstand gepeuterd...

Kan iemand me helpen?
deze computer, cd rom, eigenschappen, automatisch afspelen, 'selecteer de actie die u wilt uitvoeren' aanvinken.

en als het goed is moet hij het nou doen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:37
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Roytjuh schreef op 14-04-2003 @ 14:47:
deze computer, cd rom, eigenschappen, automatisch afspelen, 'selecteer de actie die u wilt uitvoeren' aanvinken.

en als het goed is moet hij het nou doen.
Been there, done that
Oud 16-04-2003, 01:36
D@mien
D@mien is offline
Damn...heb ik ff de firmware geupgrade vamme CDROM, weigeren nu beide CDROM drives (1 CDRW en 1 CDROM) ook maar te kijken naar de CD die ik er in doe...ze doen pas wat als ik er op klik.....automatisch afspelen doet ie niet (.exe files ook niet)
Als ik er een audio CD indoe, gaat ie em nieteens lezen, en laat de verkenner doodleuk de drive zien alsof er nix inzit, maar als ik er op klik gaatie als een idioot draaien, en krijg ik de bestanden....

Et ziet er dus naar uit dat ik et weeres zwaar heb verkloot....

[EDIT] nevermind.....een dreun tegen mn systeemkast en een reboot waren genoeg...[/EDIT]

Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 02:10.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:41
D@mien
D@mien is offline
Ik denk dat het probleem bij RealOne player ligt....als ik em deinstall, gaat alles prima, en als ik em reinstall, gaat et weer fout.

Kan RealOne Player dit wel veroorzaken, en zo ja, hoe kan ik dat uitschakelen?
Oud 17-04-2003, 00:00
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
D@mien schreef op 14-04-2003 @ 00:41:
(...)
dit menu wéér.....hoevaak ik dat kolerehokje ook aanvink, ik krijg altijd dat menu te zien (ook bij lege CD's, CD's met videobestanden....etc.)
*herkenning*

Een van de minder fijne aspecten van XP. Te weinig valt uit te zetten.

En ik weet ook niet wat je er tegen moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten