![]() |
|
Jemig, als dat al pervers is...
![]() Magoed, tja, ik weet niet op wat voor manier schadelijk. Dat wist zij ook niet. Ze had het alleen ergens gelezen/gehoord. Ik kon ook niet bedenken waarom het daar nu juist schadelijk zou zijn als het dat op andere plaatsen niet is. Maar iig bedankt voor jullie reacties ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het lijkt me nou helemaal niks, als je dan iets heets over je tepels wil hebben kook je toch een pan water. Dat is in ieder geval niet schadelijk, maar met dat kaarsvet denk ik echt aan zo een man + vrouw, helemaal in zwart gekleed ![]() en dan van die zwarte magie stuff. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat er lekker aan is?
Weet ik niet, nog niet geprobeerd! ![]() Nee maar mn vriendin kwam met het idee, was er misschien zelf nooit mee gekomen. Maar ik sta voor alles open, dus waarom daarvoor niet? Als ik haar daar een plezier mee doe en ik het zelf ook nog een beetje leuk vind? Dat jij (Colorama) dan meteen denkt aan man en een vrouw in strakke leren pakjes, tja, das jouw fantasie ![]() Het wil dus niet zeggen dat je helemaal zo extreem bent als je 's een keer met kaarsvet wil spelen. Tenminste: wij niet... ![]() |
![]() |
|
er is echt geen gevaar zolang dat je het maar niet in de verkeerde streken doet waar gaatjes zijn en waar het in kan lopen
maar voor de rest kan je beter parafinne gebruiken dat is niet zo warm en makkelijk eraf te krijgen (mensen nu niet iets verkeerd van me gaan denken) xxxxxxxxxxxx
||
![]() |
Citaat:
![]() *drukt navel nogmaals tegen centraal zenuwstelsel* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, kaarsvet is niet zo heet als kokend water (zoals Morgan al zegt; iets van 40 graden oid, dat is een hete douche). 't Fijne van kaarsvet is dat het vrij snel stolt, dus op je lichaam, 't is niet nat, 't is zo weg (je pakt het van je lichaam en gooit het weg) en 't is nog romantisch ook, met zo'n kaars ![]() Kaarsvet op tepels lijkt me niet schadelijker dan een hete douche op tepels... dus het lijkt me niet schadelijk ![]() |
![]() |
|
Ben ik weer, want ik wil iedereen ff bedanken voor jullie reacties!
![]() We hebben het (=spelen met kaarsvet ![]() ![]() En heel erg leuk om haar reacties erop te zien ![]() We gaan dat niet altijd doen (duh), maar 't was, volgens me vriendin ook, wel voor herhaling vatbaar. Ik vond 't alleen wel een kunst (een kunst die m'n vriendin, heb ik gemerkt, nog niet beheerst) om een kleine en maar 1 enkele druppel te laten vallen. In de plaats van een plas... ![]() En als jullie het nog wilden weten: ik heb een witte, 100% parrafine kaars gebruikt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Huishoudtopic fizzle-fluffy | 125 | 02-03-2012 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Brieven Raakvlak | 10 | 04-03-2004 22:31 | |
Seksualiteit |
Bondage LostChild | 34 | 30-10-2003 07:59 |