Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 04:21
baba
baba is offline
Hoever zijn jullie daar al mee?

Ik moet nog beginnen, maar heb tot de examens toch een maand vrij.
Advertentie
Oud 16-04-2003, 07:41
jpvg
jpvg is offline
Ik ben al 2 weken bezig, heb mijn natuurkunde en biologie samenvattingen al af. Deze week scheikunde en wiskunde nog en daarna de examenbundels en D toetsen nog maar eens doorwerken.....
Oud 16-04-2003, 08:16
Alpha #1
Alpha #1 is offline
ik ben ook al bezig.
Ik heb nou net een toetsweek achter de rug, dus vorige week niet veel voor de examens gedaan, maar daarvoor wel. Heb van economie alle samenvattingen al af behalve eentje, daar ben ik op de helft. Van biologie nog een boek (van de drie) en geschiedenis al gedaan. Tekenen wordt nog het meeste...
Oud 16-04-2003, 12:03
break of dawn
break of dawn is offline
Ik moet ook nog beginnen hoor. Ik hoef eigenlijk alleen maar geschiedenis en m&o goed te leren. Wiskunde, Nederlands, Engels, Fries12 en Duits12 zijn oefenvakken. Op zich heb ik dus nog wel genoeg tijd. Ik heb trouwens vandaag mijn laatste herkansing en inhaaltoets gehad, dus nu kan ik me volledig concentreren op de CE's...
Oud 16-04-2003, 15:23
Verwijderd
*neemt zich voor volgende week serieus te beginnen*
Oud 16-04-2003, 15:31
Verwijderd
Ik ben nog niet echt hard bezig met leren. Op school oefenen we nu examens; dus ben wel een beetje bezig...
Oud 16-04-2003, 20:12
Verwijderd
AAAAAH!!! EXAMENS!!!

....zijn dus echt niet leuk hé!! Ik ben sinds eergister bezig. Dat was dus 14 april toen.. En natuurlijk oefen je op school ook met oefenexamens -> wij voor de talen dan tot nu toe. De gehele examenstof is misschien veel, (HET IS VEEL).. maar je kan ook gewoon positief denken -> ik leer zoveel als ik kan + oefenen (m.b.v. examenbundels etc.) Alle beetjes helpen! als ik 1 zin méér leer heb ik misschien wel 0,1 punt hoger gescoord voor mijn CE voor dat vak!

Koffie helpt bij mij ook! En NIET achter de computer zitten (zoals ik nu doe, leid me echt af ) HERHALEN OOK... (hopelijk heb ik daar nog tijd voor !!

Neways! Iedereen hééél veel succes met leren voor zijn examen! En neem ook effe de tijd om te relaxen.
Oud 17-04-2003, 11:36
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
ik ben nog niet echt begonnen...op school wel (nederlands, engels, duits ) maar thuis nog niet...ik moet alleen voor M&O, economie, biologie en geschiedenis leren, maar dat zijn dan ook wel mn beroerdste vakken..owjaah kunsgeschiedenis heb ik ook al geleerd mjaah das dan ook al 8er de rug
Oud 17-04-2003, 11:51
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik neem me elke keer wel voor om te beginnen maar er komt toch niks van. ik hoop niet dat het zo door gaat tot één dag van tevoren.
Oud 17-04-2003, 16:35
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 17-04-2003 @ 12:51:
ik neem me elke keer wel voor om te beginnen maar er komt toch niks van. ik hoop niet dat het zo door gaat tot één dag van tevoren.
yay! *herkent het *
Oud 19-04-2003, 12:18
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 16-04-2003 @ 16:31:
Ik ben nog niet echt hard bezig met leren. Op school oefenen we nu examens; dus ben wel een beetje bezig...
Wij doen niks anders in de lessen... Examenbundels, oude examens, oude opdrachten, ik word er echt ziek van!! Maar gelukkig is de komende week de allerlaatste schoolweek!!

Iedereen heel veel succes trouwens!!
Oud 19-04-2003, 12:51
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Wij doen sinds de laatste schoolonderzoeken echt niks meer op school, de helft van de lessen valt dan ook gewoon uit. Thuis heb ik ook nog niks gedaan voor mijn examens..
Tsja dat komt wel..
*stelt altijd alles uit tot het laatste moment*
Oud 19-04-2003, 13:14
Pla
Pla is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 17-04-2003 @ 12:51:
idd

Regels voor berichten