Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2001, 19:08
Annaa
Annaa is offline
mijn naam is Debra.Ik woon te Lokeren.Ik ben 16 jaar en geboren te Gent. Ons gezin bestaat uit 6 personen, namelijk mijn ouders en 2 zussen en een broer.Mijn zusjes zijn Tatiana die 10 jaar is, en Katinka die 5 jaar is. Mijn broer Rodney is 15 jaar.
Tijdens het weekend werk ik enkele uren in een bakkerij als weekendjob.
Mijn hobby's zijn uitgaan, televisie kijken, muziek beluisteren en surfen op het internet.
Een dagje winkelen met mijn beste vriendinnen is altijd mooi meegenomen, we hebben dan veel lol en plezier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2001, 19:49
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
Annaa schreef:
mijn naam is Debra.Ik woon te Lokeren.Ik ben 16 jaar en geboren te Gent. Ons gezin bestaat uit 6 personen, namelijk mijn ouders en 2 zussen en een broer.Mijn zusjes zijn Tatiana die 10 jaar is, en Katinka die 5 jaar is. Mijn broer Rodney is 15 jaar.
Tijdens het weekend werk ik enkele uren in een bakkerij als weekendjob.
Mijn hobby's zijn uitgaan, televisie kijken, muziek beluisteren en surfen op het internet.
Een dagje winkelen met mijn beste vriendinnen is altijd mooi meegenomen, we hebben dan veel lol en plezier.
Mon nom est Debra. J'habite à Lokeren. J'ai 16 ans et je suis née à Gent. Notre famille exciste à 6 personnes: mes parents, deux soeurs et un frère. Mes deux soeurs sont Tatiana et Katinka, Tatiana a 10 ans et Katinka a 5 ans. Mon frère Rodney a 15 ans. Pendant le week-end je travaille quelques heures dans à un boulangerie. Mes marottes sont sortir, regarder à la télévision, écouter du musique(?) et jouer avec mon ordinateur(?). Un jour faire des emplettes avec mes copines et puis nous avons beaucoup de plaisir.

Zo ik heb m'n best gedaan er zitten waarschijnlijk nog wel wat foutjes in maar dat moeten de anderen dan maar even verbeteren

[Dit bericht is aangepast door stefano17 (20-03-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten