Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 12:29
Fantôme
Fantôme is offline
jaja, weer een topic van mij,
ik vind het hier zo stil, op toneel
maargoed... hoe ben je op het idee gekomen toneel te gaan spelen en hoe oud was je toen?!
vond je het gelijk leuk, of juist niet?!

-xxx-
Oud 10-06-2003, 13:03
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
in de derde zag ik een vriend een toneel uitvoering doen,
k was gelijk verkocht en in de vierde speelde ik een hoofdrol

verder vond ik theater ook altijd koel enzo.
Oud 10-06-2003, 13:07
Nothing
Nothing is offline
ik was 6/7 toen ik op toneel ging. Me ouders zitten ook op toneel ik heb er 6 jaar opgezeten toen ze ergens anders naartoe gingen.. naar Den Haag en ik was toen 12/13 ja dan mag ik niet in me eentje daar naartoe...
Maar ik ga 29 juni weer naar een opendag van Rabarber en dus weer op toneel na 3/4 jaar
Oud 10-06-2003, 14:44
alpha
alpha is offline
In groep 8 deden we een musical en dat vond ik echt heel erg leuk. Ik ontdekte ook dat ik erg makkelijk tekst onthield en geconcentreerd was tijdens het spel, terwijl veel klasgenootjes dat absoluut niet waren.
Toen kregen we op de middelbare school de mogelijkheid om te beginnen met schooltoneel, en dat heb ik toen samen met nog wat vriendinnen gedaan. Ik ben doorgegaan tot en met de derde. Ik kon niet echt met de lerares die toneel gaf overweg, zij vond mijn redenen voor als ik eerder weg moest, niet aceptabel. (generale bij Jeugdtheaterschool bijvoorbeeld)
Toen ik in de eerste zat, zat er een kennis van ons bij de Jeugdtheaterschool. Dat was het eerste jaar dat er les gegeven werd bij ons in de stad. Van haar hoorde ik erg veel leuke verhalen en toen ben ik in de derde met de Jeugdtheaterschool begonnen. Dat doe ik nu drie jaar en stop daarmee.
Het liefst wil ik na mijn vwo naar de Toneelschool en misschien ga ik volgend jaar de cursus Landelijk Orientatiecursus Theaterscholen Nederland volgen. (zie ander topic... shit, ik moet nog bellen, ga ik zo doen...)

Nou, dat was mijn verhaal wel.
Oja, en het is okay dat je veel topics plaatst! Het is idd rustig hier en er worden niet veel nieuwe topics geplaatst, maar ik weet ook nooit leuke onderwerpen. Alhoewel, als ik dan zo de topics die jij start lees, dan denk ik 'Natuurlijk!' ...
Oud 10-06-2003, 16:38
Balance
Balance is offline
wij hadden elk jaar op de basischool twee 'theateruurtjes' waarbij er een hele middag vol was met toneelstukjes en playbackstukjes van leerlingen van groep 1 t/m 8.
ik heb slechts 1 keer niet meegedaan (toen mocht ik niet omdat ik 'altijd al meedeed' ) dus 't zat er al vroeg in. (het was dus vrijwillig he?)
Toen in de 1ste gingen we met school ook een toneelstuk doen bij nederlands. een meisje hielp daarbij en zij zat op een theaterschool. Ik heb via haar informatie gekregen en heb me toen ingeschreven. Ik wilde het eigenlijk al veel eerder, maar durfde het nooit aan m'n ouders te vragen, aangezien ik al op 3 dingen zat. Twee van die 3 dingen moest ik opgeven van hen en dan mocht ik op toneel. Heb ik accuut gedaan en ik begon dus toen ik in de 2e klas zat. 't was een goeie keuze
Vind 't echt superleuk, alleen wel jammer dat ik pas in de 2e ben begonnen, had er al wel veel langer op willen zitten.
Oud 10-06-2003, 21:17
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Die twee maskers waar twee gezichtsuitdrukkingen in te zien zijn.. één die lacht, de ander die huilt...

Toen ik dat zag, dus... Ik was 7 of 8 ofzo
Oud 14-06-2003, 10:11
regardless
regardless is offline
Op de basisschool deden we kleine school musicals en ik had de neiging de leraar (die 'regisseur' was) adviezen te geven en zeggen hoe hij het beter kon doen. Toen dacht ik van hmm klopt dat wel. Heb toneelspelen altijd leuk gevonden nouja sindsdien ben ik wat bij toneel clubjes gegaan, later naar een jeugdtheaterschool en nu naar de opleiding SCW Theater.
Oud 14-06-2003, 11:50
Tampert
Tampert is offline
tsja., Ik vond het heel vroeg al leuk (mijn pappa zat ook al in het amateurtoneel dus dat zat wel snor ). Ik kan me in ider geval niet herinneren dat ik toneel niet leuk vond. Op dit moment speel ik wat minder (niet leuk, maar ik kom er eenmaal niet aan toe ).

tsja. toneel reguleert gewoon.
Oud 15-06-2003, 18:35
da leentjuh
da leentjuh is offline
In groep 8 hadden we afscheidsmusical, toen had ik de hoofdrol en toen bleek dat ik het wel errug leuk vond.. In de eerste ging ik bij een toneelclub, zit ik nog steeds op.. Heb laatst voor t eerst auditie gedaan voor schooltoneel en k ben erdoor!! woeiiiiiii ik=happy
Oud 16-06-2003, 09:29
Fantôme
Fantôme is offline
@ da leentjuh
gefeliciteerd he?!
Oud 16-06-2003, 13:22
Dwarser
Dwarser is offline
ik speelde al van jongst af aan toneel. Thuis bedacht ik dan allerlei stukjes en die speelde ik met vriendjes, vriendinnetjes, neefjes, nichtjes en iedereen die maar wilde. maar sinds mijn 8e volg ik cursussen en speel ik in toneelstukken.
Oud 16-06-2003, 17:28
Shinosu
Shinosu is offline
Ik vond het vroeger altijd al leuk om met spelletjes dingen uit te beelden enzo, maar ik 'ontdekte' het pas echt toen mijn broer in de groep 8 musical meedeed. Dat wilde ik ook! Ik heb later aan 2 soortgelijke projecten meegedaan, maar ik kreeg maar een klein rolletje omdat alle grote rollen mannelijke personages waren.
Nu met het schooltoneel vind ik het echt top! En ik blijf het zeker zo lang mogelijk doen.

Regels voor berichten