In groep 8 deden we een musical en dat vond ik echt heel erg leuk. Ik ontdekte ook dat ik erg makkelijk tekst onthield en geconcentreerd was tijdens het spel, terwijl veel klasgenootjes dat absoluut niet waren.
Toen kregen we op de middelbare school de mogelijkheid om te beginnen met schooltoneel, en dat heb ik toen samen met nog wat vriendinnen gedaan. Ik ben doorgegaan tot en met de derde. Ik kon niet echt met de lerares die toneel gaf overweg, zij vond mijn redenen voor als ik eerder weg moest, niet aceptabel. (generale bij Jeugdtheaterschool bijvoorbeeld)
Toen ik in de eerste zat, zat er een kennis van ons bij de Jeugdtheaterschool. Dat was het eerste jaar dat er les gegeven werd bij ons in de stad. Van haar hoorde ik erg veel leuke verhalen en toen ben ik in de derde met de Jeugdtheaterschool begonnen. Dat doe ik nu drie jaar en stop daarmee.
Het liefst wil ik na mijn vwo naar de Toneelschool en misschien ga ik volgend jaar de cursus Landelijk Orientatiecursus Theaterscholen Nederland volgen. (zie ander topic...
shit, ik moet nog bellen, ga ik zo doen...)
Nou, dat was mijn verhaal wel.
Oja, en het is okay dat je veel topics plaatst! Het is idd rustig hier en er worden niet veel nieuwe topics geplaatst, maar ik weet ook nooit leuke onderwerpen. Alhoewel, als ik dan zo de topics die jij start lees, dan denk ik 'Natuurlijk!' ...