Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan van mezelf zeggen dat ik best spontaan ben.
dus als ik ieman alleen zie of iemand die volgens mij er leuk uitziet ga ik altijd praten... ook in de trein als ik me verveel begin ik altijd te lullen en ik hou daar ook vrienden aan over... wel grappig hoe ik aan mun beste vriendin kwam.. ik liep tegen haar op in de stad ik zei sorry we kwamen aan de praat en we zijn zins dien altijd samen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn 'vrienden' kwam ik tegen op internet, maar ik heb toch wel wat kennissen buiten het internet om. Die ken ik vroeger van school, van Taekwondo, via via, enzovoorts. Die kom ik gewoon om de zoveel tijd tegen in de supermarkt, gewoon op straat, bij het uitgaan kan ook. Het maakt eigenlijk niet uit waar ![]() ![]() Is niet zo moeilijk hoor.. bij mensen die je nog niet kent, kun je hetzelfde doen. Toon gewoon wat interesse. De sleutel ligt erin dat het gesprek nergens over hoeft te gaan! ![]() ![]() |
![]() |
|
Mwoa ik woon nu dus een jaar in Arnhem maar het gaat hier wel snel met vrienden
![]() Begon allemaal met lui uit mn klas natuurlijk, maar met 3 mensen uit mijn klas ben ik echt GOEDE vrienden geworden. Verder vooral weer vrienden van vrienden enzo. Ik liep in het begin een keer door mn wijk toen ik er net woonde en ik zocht de apotheker dus ik liep daar naar zon hanggroepje om het te vragen, raakte aan de praat en *boem* daar was mn nieuwe vriendengroep ![]() Verder veel mensen via mn werk enzo... Ken nu best veel lui in Arnhem(als je nagaat dat ik er maar 1 jaar woon) is wel gezelly hier. Heb ook al 2 vriendinnen gehad hier dus t gaat wel lekker zo(wat minder leuk is, is dat ze nu mn ex zijn ![]()
|
Mijn beste vriendin ken ik al vanaf de kleuterschool, de anderen heb ik ontmoet in de brugklas of in de 4e. Tsja, dat groeit langzaam, je trekt steeds meer met elkaar op enzo en uiteindelijk heb je een hechte groep waar je heel blij mee bent
![]()
|
een goede vriendin ken ik al vanaf groep 4 op de basisschool. Veel van mijn vriendinnen heb ik ook op school leren kennen.
Verder heb ik een zeer goede vriend leren kennen via mijn ex. En een andere goede vriendin via een vriendin. Een hele lieve vriendin is mijn nichtje dus ja ![]() En nu een hele leuke jongen via uitgaan.. ![]()
|
Verwijderd
|
*wijst naar Qimm* Zij woonde heel dicht bij mij in de buurt, we zaten in dezelfde buurtvereniging, het klikte gewoon, dus gingen we tekenen enzo
![]() De anderen allemaal op school. Nou ja, online vriendjens en vriendinnetjens niet meegeteld, die ken ik van het forum of via mijn site. Woei. |
![]() |
|
Mijn vriendinnen heb ik allemaal op school leren kennen.
Mijn ex ben ik ooit tegengekomen met een festival in de buurt. Ik weet niet precies waarom zijn vriendengroep en mijn vriendengroep bij elkaar zaten. Ik werd verliefd en ik raakte bevriend met de rest van de jongens. Toen ging het uit en hebben we elkaar een jaar niet gezien, maar sinds een half jaar ofzo zijn het weer allemaal vrienden van mij ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb eigenlijk voornamelijk vrienden van school.
Niet helemaal duidelijk hoe je dan met elkaar aan de praat raakt. Verder vrienden via via. Bij het uitgaan heb ik nog nooit iemand ontmoet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
waar en en hoe heb jij je vriend(in) ontmoet? Patataap | 14 | 13-01-2013 19:54 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden Uiltje18 | 4 | 06-06-2012 19:40 | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ongelijkheid Rerisen Phoenix | 112 | 26-12-2007 12:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zag jij je (huidige) vriend(in) voordat jullie iets kregen? Verwijderd | 49 | 10-06-2003 21:06 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |