Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar anyway, ik denk dat de mensheid zich dan al lang naar de klote heeft geholpen.
||
![]() |
Citaat:
dat er nu niej meer is. Ik kan er noojt echt veel info over vinden. Maar het zou inderdaad een buitenaardese planeet zijn, waar de mensheid, wij dus onder andere, eerder op leefde. Dat ging fout, toen hebben wij het verknalt en verging de planeet 'Atlantis'. Ik denk dat als wij hard werken er nog wel te redden valt. We hoefen het nie nog eens te verknallen.
||
Citaat:
zonder technologie werden er geen vliegtuigen uigevonden en zouden nu niet al die hulpverleners met al hun liefde voedsel en medicijnen kunnen geven aan de mensen in de 3de wereld landen om maar wat te noemen. |
![]() |
|
Uuuh...
Dat past niet in één antwoord denk ik zo. Nou, een paar dan maar:
Dit zijn maar een paar varianten (al dan niet serieus) die je zou kunnen bedenken. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat beeld is ook weer zwaar overdreven. De kans dat we nu nog een kernoorlog krijgen is allang niet meer te vergelijken met 20 jaar geleden. Groetjes Ben(die er nog wel realistisch over na wil denken ![]()
|
![]() |
3000.. waarschijnlijk minder organisch leven en meer 'artificieel', de wereld wordt dus gerund door comps, die evt. een bewustzijn hebben
OF er leven nog mensen maar niet meer in biologische vorm 3000 da's 1000 jaar btw wel erg veel om voorspellingen over te doen, ik denk da de wereld er over 100 jaar al onherkenbaar uit zal zien |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik blijf erbij dat het een keus was tussen die 2. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het eerste is persistent genoeg, het tweede zal het onderspit delven bij een kernoorlog. Apocalyptisch: Er loert microbiologisch gevaar. De open grenzen; wie zegt dat hier niet een keer zoiets als Ebola uitbreekt? Of iets sterkers met een langere incubatietijd? Die kans wordt steeds groter.. Ik denk echter dat een kleine minderheid zal overleven en die (hopelijk) van onze fouten leert. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik hoop dat Bush en alle andere apen met kernbommen zich rustig houden, dat alle Bin Ladens met een moleculair-biologische opleiding zich rustig houden. Dan gaan we in ieder geval niet meteen.
Qua technologie: We zijn zover dat we allemaal op het internet zitten met onze genotscentra, dat het internet beheerd wordt door een enge fanaat, dat we nergens meer heengaan, dat we Borg zijn geworden. Met genotscentra bedoel ik die plekjes in de hersenen die ons vertellen dat we blij zijn als ze bepaalde neurotransmitters ontvangen. Borg: Die zouteloze, immer staande, lijkbleke idioten uit startrek. tacidvs (Die denkt dat Bens geneuzel in deze stijl anderen infecteerd) |
![]() |
|
![]() |
tegen die tijd zullen we veel meer dingen weten en het doel van de mensen in die tijd zal ook het vergroten van de wetenschap moeten zijn, o.a. door ruimte-exploraties en kolonisatie.
ik hoop dat we tegen die tijd onze lichamen kunnen aanpassen, weg met die primitieve dingen zoals geslacht, iedereen dient zeg maar perfecte hersenen te hebben, met alle voordelen van zowel vrouw (emoties en leervermogen) als man(verstand en kracht). we zullen ons kunnen aansluiten op een matrix-achtige realiteit die direct onze hersenen kunnen beinvloeden. hierdoor kunnen wij dingen scheppen die ons bevattingsvermogen te boven gaan. daar zullen we kunnen wonen, in een gezamenlijke virtual reality. en we kunnen daar ook als een soort drugs, elke emotie ervaren die we willen. leve elektromagnetische beinvloeding. alles wat we meemaken zal opgeslagen kunnen worden en kunnen we opnieuw ervaren als we willen, evenals ervaringen van anderen en zoals al gezegd. ook zullen we tegen die tijd nanorobotten hebben om onze lichamen altijd gezond te houden, hoewel we die misschien niet eens meer nodig hebben. wel, wat vinden jullie van deze fantasie? iedere uitbreiding is welkom. uitbreiding:we zouden bijvoorbeeld ervoor kunnen zorgen dat onze zintuigen veel groter worden. dieren nemen de wereld veel intenser waar dan wij, hun zintuigen zijn beter. zou het niet mooi zijn als wij ook infra-rood-ultraviolet kunnen zien of magnetische velden voelen, of supersone tonen horen? Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 14:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
waar gaan die 2 boeken dan over? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BLOKKEN is gewoon een communistische samenleving in het extreme. mijn wereldbeeld heeft daar niks mee te maken, die van mij heeft te maken met betere technologie, dat komt in dat hele boek niet voor. en in 1984 komt een of andere dictator voor (Big Brother) en een gedachtepolitie. hoef ik ook allemaal niet, heb ik ook niks over gezegd in mijn wereldbeeld. dat ervaringen opgeslagen zouden kunnen worden is iets totaal anders. iig is er in mijn wereld juist wel persoonlijke vrijheid, in die 2 werelden niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
nog zo'n leuk boekje over de toekomst is Brave New World. mensen worden daarin gekweekt naar intelligentie. De bevolking bestaat uit lagen van dom naar slim. elke laag heeft z'n eigen kleur kleding en legt zich neer bij zijn taak waar hij of zij voor geboren is. Niemand klaagt, maar dat wil niet zeggen dat die wereld perfect is.
REIE |
![]() |
||
Citaat:
In 3000 is de wereld op zijn eindje. Heel weinig mensen leven nog.
|
![]() |
niet veel anders dan nu
1000, of ja, 998 jaar is heus niet zo lang de wereld sterft niet uit of whatever in zo'n relatief korte tijd hij leeft al 5 miljard 2000 jaar ofzo en hij zou sterven 1000 jaar later...hmz arrogantie van de mensheid
||
Citaat:
Met alle technologie etc. Het kan wel.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In 3000 is jesus teruggekeerd naar de aarde om iedere mens weer vrije wil te geven, en toen hebben ze hem met zijn alle in de brand gestoken omdat geloven in de bijbel tegen de wetenschap in gaat! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|