Advertentie | |
|
![]() |
|
nou neej heb ik eigenlijk totaal geen last van.. maar ik kan me wel voorstellen dat oudere mensen veel missen omdat het allemaal te veel voor ze is, maar dat ligt meer aan waar je mee opgegroeid bent, waar je aan gewend bent dan aan leeftijd.. ik heb soms wel dat ik een periode teveel informatie heb verwerkt, afgelopen tijd waren er in mijn ogen veel interessante veranderingen in nationale en internationale politiek en tegelijk veel school en nou heb ik zoiets nou even allemaal niet...
|
![]() |
Wij zijn de zogenaamde Children of Chaos (term van Douglas Rushkoff), opgegroeid in een overvloed aan informatie voornamelijk verspreid door middel van massamedia.
Wij zouden dus, door onze ervaring met deze informatiestroom de boel inmiddels onder controle moeten houden, we zouden dus zo moeten zijn als nare man, in staat tot het selecteren van voor ons relevante informatie. Ikzelf ben nog lang niet zover, soms lees hoor en zie ik zoveel op een dag dat ik de essentie mis. Dan dwing ik me soms om even het journaal te kijken, dan weet je toch weer de hoofdpunten uit de wereld.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Diablo 2: zoek 3 andere mensen om samen te spelen Verwijderd | 217 | 18-02-2009 19:11 | |
Psychologie |
onderzoek naar boulimia sanjo | 37 | 15-10-2008 19:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquete Irak. Wie wil mij helpen door deze in te vullen? x-dani-x | 6 | 16-10-2006 21:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook #2 Hydrogen | 181 | 16-09-2005 09:19 | |
Muziek |
Kruder & Dorfmeister Verwijderd | 33 | 09-11-2003 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
vrijdag paddo's gegeten LangBaard | 33 | 22-06-2003 10:06 |