Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2010, 23:23
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
(onder verkeerde sectie k heb hem ook al onder L&R gezet sorry hier voor)

Ik ben vanacht uit gegaan met wat vriendinnen

werd niet laat we wouden tot 11 uur eerst

maar er was ook een groep jongens met zijn 3en waren wij ook
nou zijn mijn vriendinnen bijde al ruim 14 stukje ouder en die slijmden echt veel met die jongens

hun wouden zelfs voor de grap mee met hun naar huis.

Nou ik wou niet meer aleen naar huis toe gaan dus ik ga maar mee maar ik vond het helemaal niks maar liet het niet echt merken

die jongens waren 15 en 15 en 16

nou komen we bij hun thuis mijn vriendinnen direct echt gaan zitten en echt uitgebrijd zoenen en dus ja... Ik wil niet achterstaan dus doe ik maar mee met die ene jongen van 15 ook wat zoenen

voor de rest niet verder gegaan maar die jongens wouden wel omg :$$$$$

mijn vriendinnen wouden ook weer weg was toen rond half 12

maar ik vond dit veel te ver gaan ik wil niet zo ver gaan met jongens
Miss zie ik er wat ouder uit dan mijn leeftijd
maar ik vind het echt niet leuk

hoe moet ik dit tegen mijn vriendinnen zeggen? Want ik ben bang dat ze me jha... Mieterig gaan vinden

Help please

xxx
Oud 02-07-2010, 23:37
Em.
Em. is offline
Gewoon zeggen. Het is namelijk niet normaal dat ze van je verwachten dat jij gaat zoenen met iemand die je niet leuk vindt, enkel omdat zij ook zoenen. En (goede) vriendinnen begrijpen dat ook en horen je niet 'stom' te vinden omdat je niet meedoet. Het is niet mieterig om niet te zoenen, het is juist beter om te wachten op iemand die je echt leuk vindt. Of tenminste een beetje...

Het zou wel echt stom zijn als ze van je verwachten dat je 'lekker mee gaat doen'. Dat zou wel erg hoerig zijn, als 'vriendinnen' dát van je zouden verwachten. Dat ze het zelf grappig vinden om random mensen te zoenen is tot daar aan toe, maar voel je vooral niet gedwongen om mee te doen. Pech dan voor die jongen, maar in mijn ogen is het niet normaal dat je elke avond een zooitje jongens zoent. En zelfs al was het normaal... als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je het ook niet doen.
Oud 02-07-2010, 23:49
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Maar ja ik weet zeker dat ze me slap gaan vinden als ik zeg dat ik niet meer met hun als ze zoiets doen
Oud 03-07-2010, 00:14
Em.
Em. is offline
Als ze dat slap vinden dan zijn ze ontzettend stom bezig. Het is absoluut NIET slap om geen jongens te zoenen die je amper kent. Sinds wanneer is dat trouwens 'normaal'? Wat word de volgende trend? Moet je je over 2 jaar gezellig gaan jeweetwellen met die jochies omdat zij vinden dat je anders slap bent? Dat slaat echt nergens op. Zéker op gebieden die iets te maken hebben met sex (dus sex zelf, maar ook zoenen) moet je absoluut niets doen wat je niet wilt. En als je vriendinnen daar geen respect voor hebben zijn het geen vriendinnen.

Je vindt het niet leuk dus moet je het niet doen. Goede vriendinnen begrijpen dat.
Oud 03-07-2010, 00:16
Macrador
Macrador is offline
alles wat Em hier zegt is precies mijn mening. Als je vriendinnen het niet begrijpen en het slap vinden zijn zij fout bezig niet jij. Je bent immers 13 en je vind het niet leuk om te doen.
Oud 03-07-2010, 00:35
rens..
rens.. is offline
Wouden zijn bossen

en
Citaat:
alles wat Em hier zegt is precies mijn mening. Als je vriendinnen het niet begrijpen en het slap vinden zijn zij fout bezig niet jij. Je bent immers 13 en je vind het niet leuk om te doen.
Oud 03-07-2010, 09:18
Pluis
Pluis is offline
topics dubbel posten mag niet, en omdat dit topic beter op L&R past, gaat deze dicht.

oh en trouwens: je bent pas slap als je iets doet dat je helemaal niet wil doen.

Regels voor berichten