Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2003, 08:30
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
heei mensen, ik heb een vraagje, de laatste tijd zijn er zoveeel mensen die kanker hebben/krijgen en elke dag komen er weer tientallen bij..ik heb ook vrienden/kennisen/familie die kanker hebben en ik heb een klein bobbeltje, heel klein, op me linkerborst, gister ofso was die bes hard maar vandaag, toenk er naar keek, viel dat wel mee, net of de lcuth ofso dr uit is, maar nou weetikniet, moet ik hiervoor naar de dokter gaan? of is t nix? ik weet t nie, tis ni dak bang ben ofso, maar hoe eerder je er bij bent hoe beter tog? njah, ik hoor t wel, dankjewel
liefs
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 08:53
Verwijderd
Waar op je borst zit het? Als het op je tepel zit is het waarschijnlijk gewoon een onregelmatigheidje. Dan nog kun je er mee naar de dokter, als je je zorgen maakt.
Als het ergens anders op je borst zit, dan weet ik niet wat het is, en dan zou ík het in elk geval meenemen naar een dokter...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 08:55
heaven or tha hell
nee, t zit onder me tepel..dus..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 09:08
Verwijderd
Volgens mij kan het ook een opgezet kliertje ofzo zijn. Als je twijfelt of wat dan ook, ga dan ff langs de dokter, dan kan hij even kijken. Misschien is het niks, maar dan weet je dat iig.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 09:32
heaven or tha hell
jah dat kan t ook wel zijn, maar een besoekje aan de dokter kan geen kwaad, in ieder geval bedankt voor reactie
liefs
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
als het onder je tepel zit is er niks aan de hand. Niet iedereen heeft het, maar veel meisjes EN jongens kunnen tijdens hun pubertijd een bobbeltje onder hun tepel voelen gewoon doordat je in de groei bent.
Een ander verschijnsel wat daar bij kan horen is dat je ene borst effe wat groter lijkt dan de ander. Dan ontwikkeld de ene zich net iets sneller. Maar ook dat trekt vanzelf weer bij

Het kan trouwens best 1 tot 2 maanden duren voordat het weg is.
Oud 20-04-2003, 12:45
heaven or tha hell
owh, okee..dankjewel voor je berichie, dan hoefk me kennelijk geen sorge te maken thnx
liefs
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 12:46
No return
No return is offline
Citaat:
heaven or tha hell schreef op 19-04-2003 @ 09:30:
heei mensen, ik heb een vraagje, de laatste tijd zijn er zoveeel mensen die kanker hebben/krijgen en elke dag komen er weer tientallen bij..ik heb ook vrienden/kennisen/familie die kanker hebben en ik heb een klein bobbeltje, heel klein, op me linkerborst, gister ofso was die bes hard maar vandaag, toenk er naar keek, viel dat wel mee, net of de lcuth ofso dr uit is, maar nou weetikniet, moet ik hiervoor naar de dokter gaan? of is t nix? ik weet t nie, tis ni dak bang ben ofso, maar hoe eerder je er bij bent hoe beter tog? njah, ik hoor t wel, dankjewel
liefs
het is gewoon je tepel

teef

Regels voor berichten