Advertentie | |
|
![]() |
|
Gouden sieraden valt op zich wel mee... maar er zijn er enkelen tussen die absoluut niet kunnen, namelijk:
- de gouden naamplaat, die sommige mensen volgens mij al bij hun geboorte krijgen van de Stichting Patricia ofzo... - de gouden mercedes ster... echt waar ze zijn er... - het BA gehalte qua sieraden...
|
Verwijderd
|
Handtasjes. En nou zijn er echt zat leuke handtasjes, maar die glimmende lakhandtasjes die schijnbaar alleen verkrijgbaar zijn in het lichtroze, lichtblauw of beige, die een inhoud hebben van zo'n twee kubieke centimeter en die iedereen hier lijkt te hebben - die zijn walgelijk.
|
![]() |
|
kheb een heel dun goud kettinkje... aandenken.. en een silvere ketting + armband.. vind ik niezo fout ! haha
maar idd bij sommige mensen is het echt helemaal beladen met het goud+ zilver, en dan die ringen met zogezegde juwelen (gewoon paars glas) is ook zo over de top.. haha maar kvind dat het bij sommige mensen het ook elemaal niet mooi staat.. en bij sommige wel.. tjah...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en: jaaaa ieuw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goud is lelijk (meestal: of het moet heel fijntjes en subtiel 1 kettinkje zijn) Enneh van die lelijke handtasjes van spijkerstof of van dat vieze lak.
|
Te grote gouden horloges.
Teveel gouden kettingen/oorbellen en armbanden. Buideltasjes. Te kleine handtasjes die helemaal onder je arm zitten. Sieraden waar honderduizend diamantjes in zitten zodat je bijna je zonnebril om moet doen om er naar te kijken.
|
*van die ieniminie handtasjes (en dan vooral de roze
![]() *van die gouden dikke kettingen , echt pooierachtig *dikke gouden ringen *van die rugzakjes in de vorm van een knuffeldier ![]()
|
Gouden kettingen vooral die hele dikke en van die dingen met je naam erin.
Dreads in alle kleuren van de regenboog Keycoard Ketting van een voetbalclub Zo´n houder voor je GSM heel opzichtig aan je broek.
||
Citaat:
![]() hoepeloorbellen, brede heupriemen, laktasjes
|
![]() |
Gel of plaknagels, die liggen er zo echt bovenop en ze groeien lelijk uit, en ze zijn te grof.
Ik had ze vroeger zo lang van mezelf, en daar was ik dagelijks een half uur mee zoet. Bloedjatten, noemde mijn opa dat. Knalrooie nagellak natuurlijk, maar wel perfect bijgehouden. nu heb ik contactlenzen.
|
er zijn wel accessoires die ikzelf nooit zou dragen... maar zoals bij alles dat nou eenmaal bestaat... zijn er altijd wel meisjes of jongens waarbij het stiekem best leuk staat. dit in overweging nemend, besluit ik dat ik geeneen accessoire werkelijk walgelijk vind
|
Verwijderd
|
wat ik ook behoorlijk leip eruit vind zien en wat je toch nogal tegenkomt vandaag de dag, zijn van die mensen die hun hele kleine mobiele telefoontjes aan hun goude ketting (Waar vroeger een nike teken aanhing) hangen. Zo van de verte lijkt het dan net of ze een kermisaansteker in de vorm van een telefoontje rond hun nek hebben hangen
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|