Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EN dan nog een idee... aangezien er flink gebromd wordt en het allemaal vrienden zijn, kan het zijn dat jullie op een bepaalde manier rondrijden, bepaalde groepje dragen geen helm enzo weet ik het, maar bv, als jullie de gewoonte hebben om de tas altijd aan de linkerschouder te hangen ofzo, dan kan die kant eerder de grond raken en de hele klap opvangen (ok dit lijkt ook weer vergezocht, maar ik probeer tot nog toe een logische verklaring te bedenken ![]() |
![]() |
|
Nogal frapant verhaal om het zomaar te zeggen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik ervan moet denken. Ik denk alleen dat jij je niet schuldig moet voelen. Zoveel negatiefs kan je niet uitstralen dan je anderen ongelukken bezorgd...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar anyway, als ik ga, ga ik in stijl en dan liever op de motor (over een stevig aantal jaren) dan wegkwijnend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat je verhaal betreft, kijk een paar posts terug, daar heb ik nog wat logica proberen te zoeken. Ik geloof iig niet dat je vervloekt bent of ongeluk bezorgt, zelf heb ik ook een periode gehad dat echt iedereen in mijn omgeving auto-ongelukken kreeg, maar dat kwam doordat ik net op de leeftijd kwam dat ik er zelf mee bezig was, en iedereen in mijn omgeving ook. Persoonlijk denk ik eerder dat het een periode is en dat die 3 je gewoon enorm opvallen. Maar ik zal eens rondvragen of bepaalde mensen daar nog andere ideeën over hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt bij dat het sarcastisch bedoelt was. Ongelukken zijn, en zeker onder vrienden, familie, bekenden nooit grappog |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus: probeer gewoon zo goed mogelijk te leven, dan hoef je ook niet bang te zijn dat er jou eenzelfde iets overkomt
||
Citaat:
ik geef aan dat er zoveel ongelukken met scooters/brommers gebeuren en dat het nou toevallig 3 vrienden van je zijn is gewoon toeval en heeft helemaal niks met jou te maken.... En ook al zou energie er invloed op hebben....je bent toch niet de enige in hun leven? Er zijn zoveel mensen waar ze contact mee hebben/gehad waarom zou het dan door jou komen? En ik snap niet hoe je erbij komt dat ik er licht over denk want iemand in mn straat is een paar maanden terug dood gereden door een brommer, en die mongool die met 60 door een 30 km/u zone reed kwam er met een gebroken been en kneuzingen van af.... Ik snap heel goed hoe erg dit soort dingen zijn
|
Ik ben zelf mijn beste vriendin verloren aan een ongeluk. Die reed gewoon op de fiets van school naar huis en een dronken lapzwans heeft er aangereden. Ik was niet blij.
Na haar kreeg ik een hele goede vriend en nog geen paar maanden later kreeg hij een auto-ongeluk, vloog met 100 km/uur tegen een boom op, is van een afrit afgestoven. Remmen blokkeerden, veld van 300 vierkante meter, 1 boom in het midden, en hij vliegt er recht tegenop, maar heeft het overleefd met alleen een paar gekneusde ribben en last van z'n nek. Later vloog ie met de auto een sloot in (scherp bochtje die niet als scherp aangegeven stond), kop tegen het raam aan. Maar nog kan ik voor deze voorvallen mezelf niets verwijten... Ik kan er erg goed mee inkomen hoe jij je voelt, been there, done that. Maar je moet jezelf niets verwijten. Wat zij meegemaakt hebben heeft niets met jou te maken, net als dat mijn vrienden waarvan ik 1 verloren heb en de ander nog levend naast me staat ook niets met mij te maken hebben tijdens hun ongelukken. Wat je nu alleen wel weet, is dat je nooit voorzichtig genoeg kan zijn met motorvoertuigen. Verder kan ik je daarover niets meegeven behalve te zeggen dat het niets met jou uit te staan heeft volgens mij.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Dringend hulp nodig met de sims 3 SweetGirl___ | 15 | 14-10-2011 19:52 | |
Psychologie |
ongelukkig door jaloersheid?? Pilot01 | 26 | 09-07-2007 21:05 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ongeluk Nieuw-Vennep Verwijderd | 32 | 17-06-2003 14:34 | |
De Kantine |
Met welk getal hebben jullie iets?? Nothing | 53 | 25-05-2003 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
3 stuks Net echt | 2 | 21-05-2003 01:38 |