Okee, ik zal proberen het zo logisch mogelijk neer te zetten.
Eind vorig jaar kreeg ik een vriend. R. Heb ik ook een topic over geopend, en dat is helaas 5 weken geleden uitgegaan, want hij : was nog niet toe aan een relatie, wou vrijgezel zijn, máár hij was nog wel stapelgek op me. Jaja. Dat hij me nog leuk vind, geloof ik, dat merk ik, en hij is 24, en geen jongen die leugens zou verzinnen om maar van me af te zijn.
In de tijd dat hij een relatie had met mij, was er zijn ex, B. Zij was gruwelijk jaloers, en probeerde hem weer terug te krijgen. Dat hij het uitmaakte vroeg ik of het met B. te maken had. Hij zei dat dat absoluut niet was, en dat geloof ik ook.
2 weken later (we hebben dezelfde vriendengroep) hebben we een verjaardag van K. Daar zoende hij met B. Ik vond dat niet zo leuk, en heb hem dat best wel laten merken. Vooral omdat hij en ik nog regelmatig contat hadden. Ik at af en toe bij hem nog, we wilden vrienden blijven, en omdat hij op die avonden me zoende en knuffelde, en 1 keer zelfs weer meer.
Dat hadden we uitgepraat, en aangezien ik hem niet kwijt wil en toen niet wou, bleven we proberen vrienden te blijven. Dat is op zich uitstekend gelukt. B en ik hebben de strijdbijl ook begraven 1 week geleden. Zij zit ook bij die vriendengroep, en we zien elkaar dus wel vrij regelmatig, en dan is het voor de sfeer niet zo leuk als wij steeds bonje hebben.
Nou hadden we gisteren/vannacht een 70's feest. Het was enorm gezellig, en ik ben weer met R. geweest. Daarna naar de stad geweest, en steeds zoenden we, en het was gewoon zo, als vanouds.
Na de stad gingen we met een man of 6 nog even naar zijn huis, tostis eten. Daar hebben we hartstikke lol gehad, en we zijn daar blijven slapen. Helemaal tegen me aan gekropen...en vanmorgen dat we wakker werden keek ik hem aan, en ik zei: ik heb je zo gemist R. En toen zei hij: ik jou wook. En hij knuffelde me. Ik weet het niet, ik wil hem terug, maar volgens mij wil hij alleen maar effe de sex...ik wil hem vertellen dat ik hem terug wil.
Mara wat vinden jullie?
Vinden jullie dat ik een kans maak? Hij zegt dat ie me graag wil zien, dat hij zich goed voelt als ik bij hem ben, maar dat een relatie hem benauwd. Hoe maak ik hem duidelijk, dat ik hem niet wil benauwen, dat ik gewoon ze vriendinnetje wil zijn, bij hem horen...zijn meisje zijn.