Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 22:50
Verwijderd
Hmm... heb het spel al zo vaak gespeeld, kan het blindelings, en ik weet zeker dat ik een keertje alle sietches heb gehad, maar ik vind er sommige dus niet meer, terwijl ik zeker weet dat er op die plek 1 moet zitten. Weet iemand ze allemaal, of een site waar ze allemaal staan?

Thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 23:28
Marcade
Marcade is offline
Dune 1 is cool. .. maar ik weet helaas niet waar alle sietches zitten. Heb je Google al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 23:54
Verwijderd
Yep
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 02:05
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dune 1 kwam ik niet zo ver mee

Totdat ik steeds meer werd aangevallen, ben er toen maar mee opgehouden. Wel jammer, want was best cool spel.
Oud 22-04-2003, 09:33
Verwijderd
ja, het was hip.

ik meen dat er (links) onder je paleis ook eentje zat met heel veel spice.

die kon je later pas vinden ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:32
Verwijderd
Niet zo ver mee?!?! Hmmm, mijn hobby is tegenwoordig het spel uitspelen in steeds kortere tijd, ik lees niks meer, ik klik alleen nog maar en ik verlies eigenlijk nooit meer bij de aanvallen, mijn bulbs zijn volledig op, mijn spice is volledig op, de planeet is zowat groen en ik heb duizenden werkloze Fremen, spice, ecology en army. Maar ok, ik doe het ook al 10 jaar, sinds het uit is eiglijk, kan het wel dromen, en toen ik 11 was, lukte het bij mij ook niet zo denderend...
Maar ja, die onder mijn paleis heb ik, maar ga nu niet allemaal sietches lopen opnoemen want daar heb ik nix aan, in het spel zelf zeggen ze ook waar er zitten en als puntje bij paaltje komt zijn die niet te vinden, al weet ik zeker dat ze daar zitten. Wil gewoon een map ofzo weet ik het, zodat ik zeker weet dat ik ze allemaal heb. Ben het tijdsspelletje beu aan t worden, bijna geen uitdaging meer, nu wil ik alle sietches hebben

Greetz
Mute
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:59
Marcade
Marcade is offline
OMG.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:19
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-04-2003 @ 11:32:
Niet zo ver mee?!?! Hmmm, mijn hobby is tegenwoordig het spel uitspelen in steeds kortere tijd, ik lees niks meer, ik klik alleen nog maar en ik verlies eigenlijk nooit meer bij de aanvallen, mijn bulbs zijn volledig op, mijn spice is volledig op, de planeet is zowat groen en ik heb duizenden werkloze Fremen, spice, ecology en army. Maar ok, ik doe het ook al 10 jaar, sinds het uit is eiglijk, kan het wel dromen, en toen ik 11 was, lukte het bij mij ook niet zo denderend...
Maar ja, die onder mijn paleis heb ik, maar ga nu niet allemaal sietches lopen opnoemen want daar heb ik nix aan, in het spel zelf zeggen ze ook waar er zitten en als puntje bij paaltje komt zijn die niet te vinden, al weet ik zeker dat ze daar zitten. Wil gewoon een map ofzo weet ik het, zodat ik zeker weet dat ik ze allemaal heb. Ben het tijdsspelletje beu aan t worden, bijna geen uitdaging meer, nu wil ik alle sietches hebben

Greetz
Mute
Ik heb het ook wel gespeeld, maar ik vond het een beetje matig. Maar, als al je spice op is, hoe moet je dan spice sturen naar de emperor?

Persoonlijk vond ik Dune II veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:05
Verwijderd
Ik ben gek van de boeken, vandaar mijn liefde voor Dune, heb alle Dunespellen, inmiddels ook allemaal uitgespeeld, maar Dune 1 vind ik het mooist: houdt zich aan het verhaal, Dune II en de rest (op Frank Herbert's Dune na) is gewoon oorlogje spelen zonder echt verhaal.

Ha! De Emperor komt in geen 100 jaar in de buurt van het bedrag dat je in totaal hebt aan spice. Uiteindelijk zit je over de 100 000 ofzo in stock en hij blijft komen met luttele bedragjes als 7 000 enzo. Echt geen probleem.

Maar ik wil sietches... snik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten