Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
EUh wij hebben echt zoveel committeej's niet normaal meer, een jaarbroek, een bal, een council voor de leerlingen en zo kan ik nog wel ff doorgaan
![]() Ik zit zelf in geen een (Heb het laten vallen, zat in een k*t groep maar k) Ons bal is 20 juni, stunts doen we niet. En voor de rest gaat het allemaal wel lekker. Vorig jaar heb ik zelf meegeholpen dit jaar doe ik lekker niks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Stunt wordt bij ons op school georganiseerd door de stuntcommissie. Zijn leerlingen, vooral vwo, die in overleg met afdelingsleiding en conrector dingen organiseren. Wel jammer dat laatstgenoemde erbij zitten, die verbieden namelijk alle leuke dingen. Ben benieuwd wat het wordt, morgen is de stunt namelijk.
|
Verwijderd
|
Wij hebben als leerlingen zelf een examencommisie opgericht, die weer is onderverdeeld in een stuntcommissie en een feestcommissie. Daar zitten hoofdzakelijk leerlingen in, en ik geloof ook 2 docenten. waarom die docenten er zijn weet ik niet, want wij hebben alles zelf geregeld, zonder hun hulp.
Vanavond is het examenfeest (geen gala). Je kunt dan op school blijven "slapen", maar je kunt ook naar huis gaan. Vanaf vrijdagochtend begint de stunt. Ik denk dat ik wel brak zal zijn, maar dat mag de pret niet drukken ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zit zelf in de examenstuntcomissie. Wij hebben alleen een stunt en darna gaanwe karten oid en daarna barbequen. Wij hebben de stunt met ongeveer 10 leerlingen in elkaar gezet, en vandaag het heleplan opgezet en voorgesteld aan onze coordinator voor goedkeuring. En nu maar hopen dat ie wordt goed gekeurd. De stundag is trouwens op 14 mei. dus buij ons is alleswel redelijk goed geregeld
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij is het dus morgen zo ver..
Door leerlingen georganiseerd.. Om 7.15 ![]() Om 10.00 optocht door het centrum van Drachten, iedereen wordt geacht als iets 'middeleeuws' verkleed te komen--> ik heb vandaag m'n hofnar pak gehaald ![]() Dan om 11.30 een leraren Idols op het schoolplein ![]() ![]() En dan 's middags tot een uur of 4 iets met zeepbanen en crap op het sportveld, met een drive-in disco d'r bij ofzo. Dan snel naar huis en jezelf oppoetsen voor het galadiner op 19.00 en daarna door naar een discotheek die voor ons afgehuurd is op 10 min. lopen van school. ET VOILA! |
Advertentie |
|
|
|