Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 18:50
sunflouwer
sunflouwer is offline
hoe wordt dat bij jullie op school geregeld? doen leraren dat, of leerlingen? is er een speciale organisatie voor aangesteld?

bij ons is de leiding in de handen van 2 jongens die dit voor hun pws doen. Maar ze kunnen er niks van. Dan moeten we verf kopen, krijgen we geen geld enzo.

en als klapper op de vuurpijl. Ons eindexamen bal is op 24 april (donderdag dus ) de stunt, (waarbij we allemaal 's ochtends om 7 uur op school moeten zijn ) is op 25 april....
das toch niet slim.

Maja, vertel maar even hoe dat bij jullie zit. ( misschien zitten er tips bij de opvolgers bij mij op school om het wat slimmer te doen )
Oud 21-04-2003, 20:18
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Zazana85 schreef op 21-04-2003 @ 20:33:
Bij ons op school heb je vier commissies Gala, LSD, Sponsor en Jaarboek commissie
drie van de vier hebben namen waar niet veel te raden overblijft, dus de vierde ook

wij hebben geen gala, wel een stunt.
Oud 21-04-2003, 22:01
Verwijderd
EUh wij hebben echt zoveel committeej's niet normaal meer, een jaarbroek, een bal, een council voor de leerlingen en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Ik zit zelf in geen een (Heb het laten vallen, zat in een k*t groep maar k)
Ons bal is 20 juni, stunts doen we niet. En voor de rest gaat het allemaal wel lekker. Vorig jaar heb ik zelf meegeholpen dit jaar doe ik lekker niks.
Oud 23-04-2003, 19:33
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
sunflouwer schreef op 21-04-2003 @ 19:50:
hoe wordt dat bij jullie op school geregeld? doen leraren dat, of leerlingen? is er een speciale organisatie voor aangesteld?

bij ons is de leiding in de handen van 2 jongens die dit voor hun pws doen. Maar ze kunnen er niks van. Dan moeten we verf kopen, krijgen we geen geld enzo.

en als klapper op de vuurpijl. Ons eindexamen bal is op 24 april (donderdag dus ) de stunt, (waarbij we allemaal 's ochtends om 7 uur op school moeten zijn ) is op 25 april....
das toch niet slim.

Maja, vertel maar even hoe dat bij jullie zit. ( misschien zitten er tips bij de opvolgers bij mij op school om het wat slimmer te doen )
bij ons prcies hetzelfde. vorig jaar stonden de meiden met opgestoken haar (nog van het galabal) een voedselgevecht te houden op het sportveld (was onderdeel van de stunt). gevolg: het haar hing op het laatst in vieze slierten langs hun hoofden. gatver. het schijnt er dit jaar weer net zo aan toe te gaan *uitgerekend in MIJN examenjaar!!!*
Oud 23-04-2003, 21:52
Ketjing
Ketjing is offline
Stunt wordt bij ons op school georganiseerd door de stuntcommissie. Zijn leerlingen, vooral vwo, die in overleg met afdelingsleiding en conrector dingen organiseren. Wel jammer dat laatstgenoemde erbij zitten, die verbieden namelijk alle leuke dingen. Ben benieuwd wat het wordt, morgen is de stunt namelijk.
Oud 24-04-2003, 06:56
Verwijderd
Wij hebben als leerlingen zelf een examencommisie opgericht, die weer is onderverdeeld in een stuntcommissie en een feestcommissie. Daar zitten hoofdzakelijk leerlingen in, en ik geloof ook 2 docenten. waarom die docenten er zijn weet ik niet, want wij hebben alles zelf geregeld, zonder hun hulp.
Vanavond is het examenfeest (geen gala). Je kunt dan op school blijven "slapen", maar je kunt ook naar huis gaan. Vanaf vrijdagochtend begint de stunt. Ik denk dat ik wel brak zal zijn, maar dat mag de pret niet drukken . Bovendien is het gewoon traditie bij ons op school; de vrijdag voor de meivakantie kom je op school aangefietst, en dan liggen het hele plein en de hal vol met slaapzakken e.d.
Oud 24-04-2003, 14:29
3Doentje
3Doentje is offline
Ik zit zelf in de examenstuntcomissie. Wij hebben alleen een stunt en darna gaanwe karten oid en daarna barbequen. Wij hebben de stunt met ongeveer 10 leerlingen in elkaar gezet, en vandaag het heleplan opgezet en voorgesteld aan onze coordinator voor goedkeuring. En nu maar hopen dat ie wordt goed gekeurd. De stundag is trouwens op 14 mei. dus buij ons is alleswel redelijk goed geregeld
Oud 24-04-2003, 15:57
Verwijderd
Bij mij is het dus morgen zo ver..
Door leerlingen georganiseerd..

Om 7.15 op school: barricade neerzetten ofzo, zodat niemand d'r in kan..
Om 10.00 optocht door het centrum van Drachten, iedereen wordt geacht als iets 'middeleeuws' verkleed te komen--> ik heb vandaag m'n hofnar pak gehaald
Dan om 11.30 een leraren Idols op het schoolplein (ik weet alleen van een aardrijkskunde leraar dat ie Het kleine cafe aan de haven gaat zingen..)
En dan 's middags tot een uur of 4 iets met zeepbanen en crap op het sportveld, met een drive-in disco d'r bij ofzo.

Dan snel naar huis en jezelf oppoetsen voor het galadiner op 19.00 en daarna door naar een discotheek die voor ons afgehuurd is op 10 min. lopen van school.
ET VOILA!
Advertentie

Regels voor berichten