Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sorry, maar ik vind het knap lullig als je het uitmaakt met iemand en diegene mag dan ineens totaal geen contact meer met je opnemen. Dat is echt laag. Het is toch logisch dat de ander met je wil praten? Daar kun je best de moeite voor nemen.
Mijn ex is zo'n hufter. Na anderhalf jaar maakt hij het uit, en dan mag ik hem meteen niet meer bellen omdat hij dat niet wil, omdat ie dingen op een rijtje wil zetten. Hij laat mij na zo'n lange relatie gewoon barsten. 'We spreken over een paar weken wel af, als ik daar weer zin in heb.' Ik, ik, ik. En IK wil praten, omdat ik er verdomme kapot van was! Maar nee, meneers wil is wet. Godzijdank heb ik nu een nieuwe, betere vriend. Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 11:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bv. Verveling, irritaties, eigenschappen die je niet mag van m... En als je hem vertelt waar het aan gelegen heeft, is t voor hem ook niet allemaal zonde geweest en kan hij er iets van leren voor de volgende keer.
|
Verwijderd
|
denk dat je er wel moet zijn als je ex wilt praten, dat het uit is betekent niet dat je diegene meteen aan zijn/haar lot moet overlaten. Erover praten met diegene kan helpen het te verwerken. maar je moet het niet overdrijven en 24/7 paraat staan voor je ex, het is wel uit natuurlijk dus heb je imo niet meer zon verantwoordelijkheid voor diegene.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
Even een mededeling. Napoleonfan | 15 | 21-10-2005 15:06 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe moeilijk is het nou echt om een kamer te vinden? Bram1 | 50 | 25-05-2005 07:45 | |
Lifestyle |
na·re man-com·plex (het ~) cha0s | 47 | 09-07-2003 20:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert vd G. stopt hongerstaking Nushka | 73 | 12-10-2002 20:05 |