Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 16:18
Snoepje18
Snoepje18 is offline
Ik verkeer een beetje en een vage situatie. Uitleg als volgt:
Vind al heel lang iemand leuk, diegene woont niet vlakbij dat ik hem leuk vindt heb ik okal vaak genoeg gezegd. Hij zegt dat hij geen tijd heeft universitair onderwijs en dat stoort stuff overigens blijft hij wel steeds contact met me houden via sms msn bellen is een beetje overgegaan ( ik ben erg bang omhet helemaal te verpesten eigenlijk) Ik heb ook een aantal keren wat met hem afgesproken was erg gezellig maar ik vroeg hem laatst wil je wat afspreken en daar krijg ik dan geen antwoord op tja wat kan ik dan nog doen ja toch.
wat denken jullie kanik het beter laten rusten en hem met rust laten of precies alles uitvogelen daar verjaag ik hem nog harder mee natuurlijk. En is hij het nog wle waard om aandafcht aan te schenken please stel nog even wat vragen aan me hier over en probeer mij dan een beetje te helpen

moi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 16:24
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Snoepje18 schreef op 21-04-2003 @ 17:18:
ik ben erg bang omhet helemaal te verpesten eigenlijk
Sja...je zou hem rechtstreeks kunnen vragen of er een kans in zit dat het ooit wat wordt en als ie daarop nee antwoord dat je zegt dat je dan liever hem een tijdje niet ziet zodat de verliefdheid misschien daardoor weggaat...
Dan zal hij dat best begrijpen als het een beetje weldenkend persoon is en is er niks verpest...
Oud 21-04-2003, 16:29
Marsel
Marsel is offline
Hij heeft waarschijnlijk andere dingen aan zijn hoofd, of vind jou toch niet zo de moeite waard.
Als dat zo is is hij voor jou dus ook neit de moeite waard.

Als hij niet reageerd op een vraag of ie uit wil, lijkt me opzich een vrij duidelijke hint...
helaas...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 16:38
Snoepje18
Snoepje18 is offline
nee oke maar hij blijft verder wel allemaal wel lieve smsjes sturen en ikheb al een tijdje geen contact met hem gehad ik ken hem sinds de vakantie en toen heb ik dus een brief gestuurd en toen dacht ik nou als hij nou niet reageerd op die brief dan weet ik tenminste zeker dathij me ecfht niet leuk vindt maar hij reageerde direct nog en die dag daarna had ik alweer een brief terug en nu we weer een tijdje bezig zijn gebeurd er nogniks.

nog mensen?/
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 16:47
Snoepje18
Snoepje18 is offline
weet iemand nogiets
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:51
Boef
Boef is offline
ik zou iets zeggen als: mayB heb je't nog niet door, maar ik vind je heel erg leuk (oid), en ik wil eigenlijk iets met je...(zoiets weet ik veel). En dan gewoon zijn reactie afwachten...suc6 iig
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:30
king112
king112 is offline
Citaat:
Snoepje18 schreef op 21-04-2003 @ 17:47:
we et iemand nogiets
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:32
miro
miro is offline
Citaat:
Marsel schreef op 21-04-2003 @ 17:29:
Hij heeft waarschijnlijk andere dingen aan zijn hoofd, of vind jou toch niet zo de moeite waard.
Als dat zo is is hij voor jou dus ook neit de moeite waard.

Als hij niet reageerd op een vraag of ie uit wil, lijkt me opzich een vrij duidelijke hint...
helaas...
Ben ik t mee eens
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:42
king112
king112 is offline
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:37
Jordi
Jordi is offline
Snoepje18, leestekens gebruiken en kortere zinnen maken lijken mij wel wat prettiger om te lezen, nu was het echt verwarrend af en toen, vond ik.

Ontopic: Ik denk jammergenoeg niet dat hij iets met je wil en misschien moet je maar tegen hem zeggen dat hij niet meer van die lieve smsjes enzo moet sturen, omdat je over hem heen moet komen...
Oud 24-04-2003, 14:00
Thomas
Thomas is offline
Zet je gedachten op iets anders, maar vergeet hem.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:15
hajo
hajo is offline
Citaat:
Snoepje18 schreef op 21-04-2003 @ 17:18:
ik ben erg bang omhet helemaal te verpesten eigenlijk
Inderdaad of gewoon vergeten, of toch gewoon eens de stoute schoenen aantrekken en het "helemaal verpesten". Vaak geeft dat wel een hoop duidelijkheid, en voel je je weer stukken beter. Of niet, maar dat duurt nooit zo lang.
Oud 24-04-2003, 18:43
Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb eigenlijk ook iets wat hier een beetje op lijkt meegemaakt. Een goede vriend van me vind ik erg leuk.
Ik wist niet wat hij van mij vond en heb hem dat toen gevraagt (via msn). Toen kwam ik erachter dat t niet wederzijds was. Hij heeft me toen in een mail uitgelegd waarom.

T is misschien een idee om t hem gewoon rechtstreeks te vragen. Ik weet nu ook tenminste waar ik aan toe ben!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:52
Verwijderd
Ik denk dat je hem beter met rust kunt laten.
Hij zegt niets als je wil afspreken en zegt altijd dat hij het te druk heeft. Dat zou ik een hint vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten