Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nee oke maar hij blijft verder wel allemaal wel lieve smsjes sturen en ikheb al een tijdje geen contact met hem gehad ik ken hem sinds de vakantie en toen heb ik dus een brief gestuurd en toen dacht ik nou als hij nou niet reageerd op die brief dan weet ik tenminste zeker dathij me ecfht niet leuk vindt maar hij reageerde direct nog en die dag daarna had ik alweer een brief terug en nu we weer een tijdje bezig zijn gebeurd er nogniks.
nog mensen?/ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Snoepje18, leestekens gebruiken en kortere zinnen maken lijken mij wel wat prettiger om te lezen, nu was het echt verwarrend af en toen, vond ik.
Ontopic: Ik denk jammergenoeg niet dat hij iets met je wil en misschien moet je maar tegen hem zeggen dat hij niet meer van die lieve smsjes enzo moet sturen, omdat je over hem heen moet komen...
||
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk ook iets wat hier een beetje op lijkt meegemaakt. Een goede vriend van me vind ik erg leuk.
Ik wist niet wat hij van mij vond en heb hem dat toen gevraagt (via msn). Toen kwam ik erachter dat t niet wederzijds was. Hij heeft me toen in een mail uitgelegd waarom. T is misschien een idee om t hem gewoon rechtstreeks te vragen. Ik weet nu ook tenminste waar ik aan toe ben!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
erug vaag hippie jesse | 9 | 20-04-2004 13:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
vaag *gerommel* in mn buik Eurydice | 8 | 30-10-2003 09:23 | |
Software & Hardware |
XVID codec doet vaag Maradinus | 1 | 26-03-2003 14:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dit is ECHT heel vaag, lezen!!!is dit hallucinatie of what ever?? devilcat | 18 | 30-01-2003 19:54 | |
Liefde & Relatie |
mun beste vriend doet vaag---->lees ff!!! BrunetJuh | 8 | 22-05-2002 13:58 | |
Software & Hardware |
mijn comp doet vaag (rebooten e.d.) huvie | 14 | 18-10-2001 17:16 |