![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar, het minste wat ze 'buiten het normale van een vrouw' treden worden ze meteen raar bekeken. (in mijn ervaringen toch) En -dit heeft niet zoveel met het topic te maken- vrouwen worden sneller benadeelt (op bepaalde vlakken) en krijgen vaak een stempel op het hoofd gedrukt Kweet niet hoe jullie dat ervaren... Vele vrouwen kunnen gewoon niet zichzelf uitleven omdat ze dan scheel bekeken worden (nouja, nogmaals, in mijn omgeving toch)
|
Verwijderd
|
Vrouwen hebben vaak meer moeite om een orgasme te bereiken. Ze masturberen dan een paar keer een kwartiertje, krijgen daar geen orgasme van en vinden er niets aan, en dan houden ze er maar mee op om het nooit meer te doen. Ik denk dat de vrouwen en meisjes die niet masturberen, een combinatie hebben van niet-snel-klaarkomen en niet-goed-weten-hoe-je-moet-masturberen. Het kan ook komen doordat het voor jongens nogal duidelijk is wat je moet doen terwijl je masturbeert, en voor meisjes niet.
|
![]() |
||
Citaat:
Eerder een beetje Stom als je daar stoer over doet! Maar wel teminste eerlijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tot ik het uiteindelijk toch nog eens heb geprobeerd en het wél lukte, en toen deed ik het ook wel vaker zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En hoeveel het met zichzelf doen van de vrouwen? Ik denk dat je dan toch zeker wel gauw boven de 80 % komt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jongens masturberen wel meer dan meisjes ja, zoals ik al zij wss omdat het voor hun makkelijker is om te masturberen, omdat het voor jongens meer geaccepteerd is, en omdat jongens vaak in 2 minuten klaar zijn en veel meisjes toch al gauw een kwartier bezig zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De koran verplicht de vrouw niet om zicht te bedekken SweetGirl___ | 30 | 03-04-2012 23:24 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vinden vrouwen en meisjes iemand met geld aantrekkelijker? supergirl#1 | 5 | 10-11-2009 07:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrouwen uit etnische minderheden hebben dubbele achterstand Love & Peace | 20 | 07-03-2006 10:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is de vrouw minderwaardig in het Jodendom? Oum Taqiyyah | 45 | 06-12-2003 14:07 |