Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
behalve bij punk-, metal- en skaconcerten... dan ga ik ook dansen vóórdat ik zat word
|
Afgelopen vrijdag, toen had ik echt voor het eerst SPIJT dat ik teveel had gedronken. Ik besefte me zondag ofzo pas dat ik de hele tijd naar een meisje heb lopen STAREN gewoon, echt erg.
En een ander meid die naar me toekwam kon ik niet verstaan (drong niet echt tot me door wat ze zei), dus die liep na een tijdje weg wat ik nogal erg jammer vond ![]()
|
sta je gwoon quasi chill te dansen komt er een gastje aan met een dienblad vol bier (stuk of 15 biertjes denk ik) laat ie t over je heenlazeren... zegt ie 'sorry' en loopt ie door... sta je dan zeiknat
||
Citaat:
![]()
|
Ach hou op zovaak
![]() Als ik een beetje heel veel gedronken heb ga ik aan elke jongen hangen, met iedereen zoenen op de dansvloer.... Ik ben ook heel vaak gevallen.. en toen ik dan de volgende ochtend wakker werd had ik allemaal schrammen op mijn arm ![]() En vooral nogal dom sexy dansen met vriendinnen ![]() Maargoed.. dat was allemaal een paar jaar geleden. Nu zorg ik dat ik niet meer zoveel drink. (kan zeer slecht tegen drank)
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarre, volgens mij hebben de meeste mensen wel het idee dat ze zichzelf belachelijk maken op de dansvloer, terwijl dat best meevalt/niet opvalt. Echt belachelijk? Ik ben nog wel eens op mn bek gegaan, ziet er niet charmant uit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() weet je hoe doorweekr hier was ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Jups, vaak zat...
Maar mijn mooiste actie is nog altijd op een schoolfeest drie of vier geleden ofzo. Was in de Kings. Zwaar muf feest, iedereen stond langs de kant en verveelde zich. Ik stond als enige vet te feesten. Had een vette avond. De rest van de Kings keek mij echt aan alsof ik een debiel was... ![]()
||
![]() |
Citaat:
-dank u- |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
die afbeelding van jouw persoon zegt meer dan genoeg! Volgende keer lakschoentjes aan en polo aan. Toedels. |
![]() |
|
![]() |
Whaha....Gisteren nog!!!
En vanavond weer!!! Maar het boeit me niet zo veel. Toen ik 14 was had ik dat wel heel erg, en soms stond ik gewoon hele avonden met mijn armen over elkaar naar andere mensen te kijken omdat ik niet durfde te dansen haha!!! Maarrrr nu heb ik dat niej meer, en als ik dronken ben ga ik nog meer los, dan kunnen de andere mensen op de dansvloer maar beter dekking zoeken ![]() Je kan beter jezelf ontzettend belachelijk maken, en een superavond hebben, dan heel de avond alleen maar zorgen dat je niet opvalt. *danst vrolijk verder* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
toen ik nog commerciele trance goed vond, ging ik altijd helemaal mn dak uit bij boozywoozy.. nee daarvoor.. svenson & gielen tiesto etc..
en hoe ik dan danste ![]() ![]() ach boeie dan schaam ik me alleen als ik nuchter bewn ![]() stond trouwnes bij een megaparty op het podium te dansen op DJ luna ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe begon het? Sweetsurrender | 73 | 27-01-2005 13:32 | |