Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 12:21
-Meisje-
-Meisje- is offline
Beleven meisjes en jongens van 13-14-15 jaar seks anders dan als je 16-17-18-19 bent of boven de 20?

Ik kan dit niet weten daar ik pas de eerste keer seks had op men 17

Dus?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Toen ik 15/16 was was ik erg terughoudend en durfde ik niet aan te geven wat ik wel en niet wilde.
Nu, en ook al op mijn 17e, gaat dat allemaal erg goed en ben ik best ongeremd. Ik geniet er nu ook van, dat was eerst wel anders.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:54
-Meisje-
-Meisje- is offline
Nja, maar ik bedoel eerder het gevoel dat je er bij hebt.

Ik denk dat meisjes van 15 (er zijn uitzonderingen dus don't shoot me) nog ni echt weten met wat ze bezig zijn...

Enfin, IK weet t ni he...!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:06
Verwijderd
Ik denk dat het bij jonge mensen vaker voorkomt dat ze sex hebben om cool te zijn, of omdat hun vriend(in) dat graag wil. Gemiddeld gaan je hormonen pas zo rond je 15e/16e jaar roepen dat ze sex willen.
Er zijn natuurlijk ook 13jarigen die een andere hormoonhuishouding hebben. Vaak merk je dat ook wel, meisjes krijgen dan eerder borsten en worden eerder ongesteld, bij jongens gaan eerder de ballen en penis zich ontwikkelen, okselhaar en schaamhaar komt eerder, interesse in het andere geslacht (of: een andere interesse in het zelfde geslacht dan daarvóór) komt eerder dan bij de meesten.
Andijvie en ik hebben een keer een onderzoekje gehouden naar het verband tussen sexuele rijpheid en verlangen naar sex. Het was geen geldig onderzoek, want we hadden maar 40 proefpersonen oid, maar er kwam onder andere uit dat meisjes gemiddeld een jaar nadat ze ongesteld zijn naar sex verlangen, en een jaar dáár weer na ook daadwerkelijk sex hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:54
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kan wel kloppen

Ik was 14 toen k voor t eerst ongesteld werd, en ik begon echt wel naar een vriendje te verlangen op mijn 15/16 (kwas laat ) en op mijn 17 had k voor t eerst seks...

Ik wil maar vragen; verliefdheid beleef je ook anders he (hier kan ik gelukkig wel over mee praten ). Op je 14 voelt t helemaal anders (achteraf bekeken dan, op de moment zelf is het HET belangrijkste in je leven) dan op je 20...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 13:08
Verwijderd
Hmz, mn ervaring van de seks was op mn 15e wel anders dan op mn 17e, maar ik denk dat dat vooral te maken had met dat ik op mn 17e al een lange relatie had (dan weet je precies elkaars plekjes te vinden etc.) terwijl de ontmaagding pijn deed enzo..

Maar verder wist ik wel altijd waar ik mee bezig was hoor, ook op mn 15e al.. Het was niet zo van "en nu?", ik wist gewoon wat te doen en deed dezelfde dingen, al heb ik nu gewoon meer ervaring en weet dus meer 'truukjes' en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 13:41
-Meisje-
-Meisje- is offline
Godver, waarom ben k niet vroeger ontmaagd

Grapje hoor, kben content met mijn leeftijd, liever te laat dan te vroeg, maar ja, nu zit ik wel met de vragen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:35
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ik denk dat er wel een verschil moet zijn in hoe een kind de sex beleeft en hoe een volwassene, toch ?
Oud 02-05-2003, 15:11
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
-Meisje- schreef op 28-04-2003 @ 14:41:
Godver, waarom ben k niet vroeger ontmaagd

Grapje hoor, kben content met mijn leeftijd, liever te laat dan te vroeg, maar ja, nu zit ik wel met de vragen

Ik ben 17 ook nog maagd

what the fuck ik maak m er niet druk om
de eerste keer moet speciaal zijn vind ik

of denken jullie daar ander over
Oud 02-05-2003, 15:54
-Meisje-
-Meisje- is offline
Nee helemaal niet. Ik ben net blij dat ik t op t juiste moment met de juiste persoon heb gedaan... Liever op deze manier dan op je 14 met de verkeerde
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten