Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel, als je het altijd fijn hebt gehad met diegene en ze is nog steeds heel aardig, waarom zou je dan onaardig doen. Maarre..Als je vervelende exen hebt mag je best tegen hun ook vervelend doen. |
![]() |
|
hmm... nouja je kan ook als hij met je wil praten heel ongeinteresseerd gaan kijken en ondertussen met anderen praten enzo.. ik denk dat dat ook wel werkt of anders heel demonstratief de andere kant op kijken ofzo. en las dat niet werkt dan zeg je gewoon dat je liever niets meer met hem te maken wil hebben.
||
Citaat:
'k vind je naam wel heel mooi trouwens.
Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 16:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Luister goed nu, want dit is belangrijk: ik heb geen behoefte meer aan een relatie of contact met je, nu niet en in de toekomst niet. Ik heb geen zin om met je te praten. Pleur op. Jij bent echt dom, heb je nou nog steeds niet door dat ik niks met je te maken wil hebben? Jij schijnt niet bijster intelligent te zijn, heb je nu nog niet gemerkt dat ik niet meer met je wil converseren? Moven. Ik wil je niet meer zien, horen of ruiken. Jongen, heb je t nou nog steeds niet door? We zijn klaar met elkaar, over, finito... Leer er mee leven. Ga weg en blijf weg! Je verveelt me, mag ik erdoor? Ik wil niks met je. Laat me met rust, ik ken je genoeg om te weten dat ik je niet wil kennen. Het was alleen voor de sex! Ik heb je gebruikt!" Oke, als-ie 't dán nog niet doorheeft... |
![]() |
||
Citaat:
je kan het het ook doen met intelligentie, charme en nog veel meer onderwerpen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Games |
NDS en PSP, een jaar later. m3tr01dm1nd3d | 35 | 30-03-2006 09:21 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een Verhaal over een Autistisch Kind PsychoBoy | 2 | 08-12-2002 11:02 | |
Verhalen & Gedichten |
een jaar later ratsja | 4 | 13-05-2002 01:58 |