Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vind de muziek dus echt heel goed, jasper heeft een fantastische stem... en de nummers zijn echt mooi, kan niet precies zeggen wat ik bedoel, maar iig zit er lekker veel emotie in (vind ik) vooral 'savonds erg fijne muziek, maar eigenlijk kan ik het altijd wel horen... > kvind het echt erg goed en dat mensen het te saai vinden snap ik echt niet ![]() ![]() |
![]() |
|
zeker kennen we hier Arid, hallo wie kent Wintertime nu niet? En anders ken je die cover van Arid zanger Jasper Steverlinck natuurlijk wel! Life on Mars ( a David Bowie's song)
Maar goed ik vind die gast uit Gent best wel goed (hij komt toch ui Gent...haha dacht van wel) maar goed ze zijn wel leuk om naar te luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Arid maakt echt super relaxte muziek, ik heb ze al verschillende keren live gezien en het blijft echt supermooi...
![]() Kmoet nog steeds de tweede cd van ze gaan afschaffen, maar ik heb 'm nog nergens in de uitverkoop gezien ![]() ![]()
|
Hewel, voor die dat Arid graag hore, ... gaat u snel een ticket voor Bon Jovi kope, ze gaan daar een gastoptreden doen!!! Same met 3 doors down!!
![]() Ah ja, Wintertime is een zalige song!! ![]()
|
|