Advertentie | |
|
![]() |
|
Offtopic: Ga iemand anders zijn/haar topics op een ander forum dan scholieren.com verneuken. Ik zou misschien wel eens slechtgezind kunnen worden en mijn "macht" gebruiken.
Tuurlijk is mijn XP orgineel. Maar dat boeit nu totaal niet. De PC heeft gewoon 1 maand niet opgestaan, net zoals ik al vertelde, en dan is die periode verlopen. Onmiddellijk registreren is ook niet gebeurt, om de reden die ook reeds hierboven vermeld werd.
||
Citaat:
Maar jij kreeg dan zo'n telefooncomputerding?:/
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik had eigenlijk een ander idee, maar dat versta je toch wel onder opnieuw installeren ![]()
|
Ik heb zojuist de complete website van Microsoft Windows doorgespit en de complete knowledge database met problemen bekenen op relevante artikelen maar kon ook niet vinden.
Op de website staat alleen "Als de 30 dagen om zijn dient u Windows te activeren om het product te kunnen gebruiken", maar nergens een duidelijke oplossing. Zoals Bambix al opperde, probeer eens te booten vanaf de Windows XP cd? |
![]() |
||
Citaat:
Niet dus, zoals Tofke_h al zei, hij kan de activatiecode nergens in pleuren
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
eigenlijk belachelijk dat er nog games zijn met registratiecodes Not for Sale | 39 | 01-08-2001 15:40 |