Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 14:29
Bahamut
Bahamut is offline
Hoeveel affectie zou je moeten tonen in een relatie, zelf ben ik wel het type dat heel erg aanhankelijk is, maar mijn vriendin is dat niet echt zo. Wat zou ik hieraan moeten doen, ik heb het wel eens tegen haar gezegd, maar ze doet er niet echt zoveel aan. Het is niet dat ze dat niet wil, maar het is meer dat ze zelf niet zo het type is hiervoor. Is het erg dat ik mij hier aan stoor, en wat zou ik hier aan kunnen doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 14:33
Thomas
Thomas is offline
Niets, daar komt het op neer.

Ik heb ook van die wisselende momenten. Het ene uur wil ik de hele tijd zoenen en knuffelen ed en op een ander uur wil ik alleen maar naast haar zitten en niets doen. Je kan het natuurlijk altijd zeggen tegen haar, maar echt veranderen zal dat waarschijnlijk niet als gevolg hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:24
Loezzel
Loezzel is offline
Het is wel lullig als je niet op één lijn zit als je het over affectie hebt in een relatie. Ik zou het echt niet kunnen hebben als mijn vriend constant aandacht wil, knuffelen wil enz. Maarjah, das mijn mening. Anderen hebben het juist heel erg nodig...
Oud 17-04-2003, 16:25
Bahamut
Bahamut is offline
Maar het gaat niet echt om bepaalde tijden, het gaat meer over het algemeen. Ze is gewoon niet het aanhankelijke type, maar als ik tegen haar zeg dat ik het leuker vind dat ze wat aanhankelijker is, dan denkt ze dat ze iets heel erg fout doet. Wat kan ik doen?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:28
Loezzel
Loezzel is offline
Haar eerst duidelijk maken dat ze niets fout doet, maar dat je het fijn zou vinden als ze wat aanhankelijker was, dat jij je aandacht nodig hebt. Ze hoeft natuurlijk niet haar hele gedrag te veranderen en alleen al haar aandacht op jou richten.
Oud 25-04-2003, 19:15
miss-tess
miss-tess is offline
mijn vriend geeft mij express niet altijd aandacht, anders is het op een gegeven moment niet meer ''speciaal' meer. dat is fijn. Sommige jongens/meisjes zullen dit wel onbewust doen. ja, wat kun je er aan doen? praten?....ik snap best dat je je eraan stoort.
Ik zei na een jaar met mijn vriend ontzettend vaak ik hou van je....dat doe ik nu ook niet meer, anders begint het gewoontjes te worden net als de zin ''alles goed?''
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:27
Sade
Sade is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-04-2003 @ 15:33:
Niets, daar komt het op neer.

Ik heb ook van die wisselende momenten. Het ene uur wil ik de hele tijd zoenen en knuffelen ed en op een ander uur wil ik alleen maar naast haar zitten en niets doen. Je kan het natuurlijk altijd zeggen tegen haar, maar echt veranderen zal dat waarschijnlijk niet als gevolg hebben.
Ja, dat heb ik ook

Ik denk dat je er maar gewoon aan moet wennen. Als je maar weet dat het goed zit in je relatie En anders leef je je uit op je teddybeer

Pssst... zit jouw vriendin btw ook niet op het forum..?
Reageren

Regels voor berichten