Een roze inloopkast natuurlijk. Met heel veel spiegels en zo'n computer die je outfits matcht, net zoals in Clueless.
06-05-2003, 18:22
Verwijderd
ik heb de perfecte kledingkast. een inloopkast (maar niet zo enorm als in clueless, haha), rode muren, goudgeverfde planken aan beide kanten, laatjes en schoenruimte onderin en een 'hangstok'.
Jewel schreef op 06-05-2003 @ 19:20: Een roze inloopkast natuurlijk. Met heel veel spiegels en zo'n computer die je outfits matcht, net zoals in Clueless.
MoonMonkey schreef op 07-05-2003 @ 01:45: Een roze inloopkast natuurlijk. Met heel veel spiegels en zo'n computer die je outfits matcht, net zoals in Clueless.
Ik heb al een enorme kledingkast (berkenhout) op mijn kamer, waar ook een tv'tje in staat en andere spullen inliggen. Perfect eigenlijk, ook al zou het hanggedeelte nog wel iets ruimer mogen zijn
Jewel schreef op 06-05-2003 @ 19:20: Een roze inloopkast natuurlijk. Met heel veel spiegels en zo'n computer die je outfits matcht, net zoals in Clueless.
3 meter breed, gewoon legplanken en een rek voor jassen ed.. uit gegoten titanium, zal wel een beetje aan de prijs zijn maar is tenminste bestendig (mijn huidige klerenkast is ook niet in al te beste staat)
Ik wil een hele grootte inloopkast... soort hout maakt niet uit... wel een beetje neutrale kleur. Het gaat uiteraard om de kleding.. en als ik dan zo'n kast krijg wil ik wel gelijk nieuwe kleren erbij om hem een beejte op te vullen
't is toch zo'n soort ronddraaiend ding in die film? Wel erg leuk trouwens.