Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 14:52
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
1. wat is de rol van sex in jullie leven?

Van sommige mensen op dit forum krijg ik echt de indruk dat het hun grootste hobby is en alles en dat het echt hun main activiteit is in hun leven hier is niks mis mee btw, maar ik vind jullie uistraling van sexfreaks wel grappig

en dan nog een andere vraag
2. wie vind er iets anders dan sex lekkerder dan sex ? om je op weg te helpen =P: denk aan: chocola, drugs... ?
Oud 20-04-2003, 15:01
Verwijderd
1. grote rol, ik ben zwaar verslaafd.

2. euhm tegen je lieffie aanliggen zonder sex te hebben
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
1. eigenlijk vind ik het heel belangrijk, want hoe meer seks ik heb hoe beter ik me voel. Maar...als ik lange tijd geen seks heb gehad, heb ik er ook niet meer zo'n zin in. Het is maar als ik veel seks heb dat ik telkens maar meer wil.

2. euhm dansen en er heel hard in opgaan, verliefd zijn,...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:29
poesiefox
poesiefox is offline
1 Errug belangrijk, het brengt me dichter bij mijn partner. Gewoon sex is best lekker, maar alleen maar sex.
2. Gezellig samen met hem zijn. Zelfs samen vervelen is toch gezelliger met zijn tweetjes.
Oud 20-04-2003, 19:15
Verwijderd
1. Daar draait het allemaal om, nietwaar?

2. Ik kan niet echt iets bedenken dat lekkerder is... het staat op allemaal verschillende niveaus en het ligt er maar net aan waar je zin aan hebt, op dat moment. Over het algemeen kun je zeggen dat eten, slapen, verhalen, muziek en kunst even 'lekker' zijn, maar allemaal op het moment
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 20-04-2003 @ 15:52:
Sex speelt voor mij een erg grote rol. Ik vind het lekker en belangrijk.
Citaat:
2. wie vind er iets anders dan sex lekkerder dan sex ? om je op weg te helpen =P: denk aan: chocola, drugs... ?
Niks eigenlijk..Hoewel een massage ook wel vreselijk lekker is!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 07:30
Verwijderd
Citaat:

Van sommige mensen op dit forum krijg ik echt de indruk dat het hun grootste hobby is en alles en dat het echt hun main activiteit is in hun leven hier is niks mis mee btw, maar ik vind jullie uistraling van sexfreaks wel grappig

en dan nog een andere vraag
1. Van goede seks word ik vrolijk, van 3 weken geen seks raak ik seksueel gefrusteerd.

2. 'k weet niets
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 07:44
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
1. Het is het aller- aller- allerbelangrijkste in mijn leven. Het is hetgeen waar ik 200% voor leef.

2. NIETS NIETS NIETS kan toppen aan sex
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 09:18
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
1.Het is wel belangrijk, vind ik (Jah dat zegt een meid van 15 jah, sorry kan er ook nix aan doen, of toch wel?Hihi) , maar niet het allerbelangrijkste in m'n leven...
Een relatie zonder sec hou ik niet lang vol, denk ik...Het hoort er gewoon lekker bij

2. Een massage is idd erg lekker...
Samen close dansen is ook heerlijk!
Gewoon samen zijn en beetje knuffelen...
Tegen elkaar aanliggen na de sex
Oud 21-04-2003, 09:37
Verwijderd
Citaat:

1.) 't Is niet het belangrijkste, maar wel belangrijk binnen mijn relatie. Zonder seks zou ik ook kunnen leven, als het echt moest.

2.) Mja, dat ligt echt aan de tijd. Soms heb ik echt geen zin in seks maar meer zin in slapen, of soms heb ik meer zin in chocolade... Wat lekker is ligt echt aan je humeur.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 11:24
3rd Rock
3rd Rock is offline
1: ik was verslaafd. heb moeten afkicken toen ik werd gedumpt en nu moet ik nog een paar jaar zonder aangezein mijn huidige vriendin geen sex voor het huwelijk wil, maar dat wist ik van te voren dus daar zul je mij niet echt over horen klagen, nou ja, af en toe een beetje
2: ehm, iets lekkerders dan een goede blowjob ben ik nog niet tegengekomen geloof ik...
Oud 21-04-2003, 11:32
Tox
Tox is offline
1. Betekenis van sex in mijn leven is niet zo super groot, vind het wel cool en leuk maar is niet bepalend. Zijn ook zo veel andere leuke dingen.

2. Ik vind liefde en echte vriendschap wel mooier dan sex, klinkt vet cliche maar ja is zo
Oud 22-04-2003, 10:16
Verwijderd
1. Een grote rol, maar niet alles. Er moet natuurlijk ook nog wel tijd overblijven voor andere dingen.
(maar andersom geldt natuurlijk ook...
ik: wanneer ga je me leren schaken?
vriend: ik wil jou altijd leren schaken...
ik: áltijd?
vriend: nouja, er moet natuurlijk ook wel tijd overblijven om sex te hebben)

2. Mijn tastzintuig vindt niets lekkerder. Andere dingen kan ik er niet goed mee vergelijken, omdat er nu eenmaal een groot verschil is tussen iets proeven en iets voelen, om maar wat te noemen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:07
metalgirl
metalgirl is offline
1. Sex heeft een vrij grote rol in mijn relatie. Het is echt iets van jullie tweeën, het werkt ontspannend, is goed voor je conditie & ik geniet er vreselijk van.

2. Ik vind dat je sex met niks van vergelijken. Sex is gewoon sex. Als je zin hebt in chocola dan eet je dat. Maar om dat nou in de plaats van te doen...

Regels voor berichten