![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. 'k weet niets ![]() |
![]() |
|
1.Het is wel belangrijk, vind ik (Jah dat zegt een meid van 15 jah, sorry kan er ook nix aan doen, of toch wel?Hihi) , maar niet het allerbelangrijkste in m'n leven...
Een relatie zonder sec hou ik niet lang vol, denk ik...Het hoort er gewoon lekker bij ![]() 2. Een massage is idd erg lekker... Samen close dansen is ook heerlijk! Gewoon samen zijn en beetje knuffelen... Tegen elkaar aanliggen na de sex ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2.) Mja, dat ligt echt aan de tijd. Soms heb ik echt geen zin in seks maar meer zin in slapen, of soms heb ik meer zin in chocolade... Wat lekker is ligt echt aan je humeur. |
![]() |
|
1: ik was verslaafd. heb moeten afkicken toen ik werd gedumpt en nu moet ik nog een paar jaar zonder aangezein mijn huidige vriendin geen sex voor het huwelijk wil, maar dat wist ik van te voren dus daar zul je mij niet echt over horen klagen, nou ja, af en toe een beetje
![]() 2: ehm, iets lekkerders dan een goede blowjob ben ik nog niet tegengekomen geloof ik...
|
1. Betekenis van sex in mijn leven is niet zo super groot, vind het wel cool en leuk maar is niet bepalend. Zijn ook zo veel andere leuke dingen.
2. Ik vind liefde en echte vriendschap wel mooier dan sex, klinkt vet cliche maar ja is zo
|
Verwijderd
|
1. Een grote rol, maar niet alles. Er moet natuurlijk ook nog wel tijd overblijven voor andere dingen.
(maar andersom geldt natuurlijk ook... ik: wanneer ga je me leren schaken? vriend: ik wil jou altijd leren schaken... ik: áltijd? vriend: nouja, er moet natuurlijk ook wel tijd overblijven om sex te hebben) 2. Mijn tastzintuig vindt niets lekkerder. Andere dingen kan ik er niet goed mee vergelijken, omdat er nu eenmaal een groot verschil is tussen iets proeven en iets voelen, om maar wat te noemen. |
![]() |
|
1. Sex heeft een vrij grote rol in mijn relatie. Het is echt iets van jullie tweeën, het werkt ontspannend, is goed voor je conditie & ik geniet er vreselijk van.
2. Ik vind dat je sex met niks van vergelijken. Sex is gewoon sex. Als je zin hebt in chocola dan eet je dat. Maar om dat nou in de plaats van te doen... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Ik heb twee vragen -Marleen | 18 | 14-03-2016 12:10 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Twee vraagjes Mr.Mark | 10 | 22-01-2011 21:15 | |
[ANW] Twee vragen verzinnen bij artikel wh00 | 1 | 13-04-2006 09:15 | |
Twee vraagje over homogenisatie (biologie) H. of violence | 1 | 04-12-2005 20:51 | |
Software & Hardware |
[Linux] Twee vraagjes TisKicking | 7 | 18-01-2005 00:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Zomaar - en twee vraagjes :) sinsere | 3 | 01-04-2003 18:35 |