Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wanneer niet ![]() Als zo'n hele dikke moeke, met van die tieten ter grote van watermeloenen. Iig foute bloesjes, dunne plooirokjes, haar in vlechtjes. Als je bloemetjes etc fout vind; jamaicaans is ook leuk; weer vlechtjes/rasta, rood/geel/groen, oldskool adidas/nike
|
Verwijderd
|
Ach weet je wat het is...het is bij dit thema nogal moeilijk om origineel te zijn. Het komt meestal toch neer op een rieten rokje, bikini en bloemen.
[edit] IDEE!! Ga als toerist: Fout bloemetjes blousje, bermuda met van die zakken, fototoestel om je nek, slippers, vissershoedje, grote zonnebril en hawaiislinger ![]() [/edit] |
![]() |
|
Ik zou als Haai verkleed gaan..
of een ander dier.. schildpad of tropische vis ofsow.. Ook een optie ga als tropische cocktail.. Je wordt dan zo'n hoog glas.. je benen zijn de steel van het glas en rond je bovenlichaam heb je een hoepel die de bovenrand van het glas is.. kleurtjes erin.. en je hoof vermom je als olijfje ![]() Als het toch rieten rokje moet worden ga dan als het rieten rokje zelf.. Soort Cousin It effect van The Addams Family, maar dan met riet ipv haar.
|
![]() |
Ik vind die van toerist wel grappig, heb ik gelijk een plaats waar ik m´n fotocamera kan laten want dat is een groot ding en dat kan je nergens fashionable wegstoppen.
Ik zit ook te denken aan zo´n Surinaamse vrouw, Jurgen Raymann verkleedt zich altijd zo in zijn programma. Maar ik weet niet hoe ik aan die kleren kom.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie is er goed in engels en wil dit vertalen? faith-flamie | 11 | 06-01-2004 15:08 | |
Films, TV & Radio |
Waar kijken wij naar uit en waarom? Verwijderd | 48 | 11-06-2003 20:15 | |
Lifestyle |
Vreemdste wat je ooit heb aangehad... I_am_anouk | 52 | 12-01-2003 14:10 | |
De Kantine |
Naar waar wil je op reis? StraightFaced | 67 | 28-10-2002 18:01 | |
Lifestyle |
Make-up voor caribean feest?? Ingrid3 | 13 | 14-06-2002 20:28 |