Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze heeft wel een paar leuke nummers, maar die nieuwe is een beetje heel PC-erig en geen Rock. Staat ze trouwens met een gitaar in die clip. Belachelijk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
anyway, ik vind haar echt niks. vooral die nieuwe liedjes, bleh. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
shania = ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou da's niet echt positief...ik vind Shania best een goede zangeres, er zit veel humor in haar liedjes en ze schrijft tenminste al haar songs zelf (zowel muziek als tekst). Dat doet niet iedereen!
![]() Maar jullie hebben wel gelijk dat het afgelikt en commercieel is. Vooral op 'Up!' komt dat naar voren. Begrijp me niet verkeerd het zijn leuke songs, alle 19, maar sommige zijn echt overgeproduceerd. In elk liedje zijn er ook wel weer van die Shania ad-libs (uh-huh-uh-huh, achtergrondzang: yeah yeah, come on everyone!, hihihihi) wat je dan weer gaat irriteren. Het is nogal standaard, maar wel typisch Shania. En je wordt er tenminste vrolijk van en dat heb ik nog wel nodig, met het oog op de examens volgende maand ![]()
||
Citaat:
![]() Anders zou ik niet zoveel naar industrial luisteren. ![]()
|
hehe vond ik wel lollig
![]() shania twain in het nederlands: Laten we gaan meiden! TATAA TATATA TA TAA Ik ga vanavond uit - ik voel me zeker goed laat het allemaal d'r uithangen wil wat geluid maken, echt mn stem verheffen Jep, ik wil gillen en schreeuwen Of die ene ehh.. *is titel vergeten* Ik ga je krijgen omdat ik je heb van binnen Ik ga je krijgen ook al duurt het de hele naa-hacht ik durft te wedden voor een dollar op een keer dan word je van mij-hij zoals het zou moeten ik krijg je goe-hoed (fouten voorbehouden.. heb het van me zusje, vond het wel lachen om zo te lezen.. lol.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind alles van haar hetzelfde klinken, maar het klinkt niet vervelend vind ik. |
![]() |
|
Ik ga tóch weer even reageren.
Iemand zei dat ze in de clip van Ka-Ching gitaar staat te spelen, en dat dat helemaal niet klopt, omdat er geen gitaar te horen is in het nummer. Natuurlijk niet! Is het je ook opgevallen dat ze maar wat staat te hakken op dat ding? Ze kan gitaarspelen, dus als ze het realistisch had doen moeten lijken had ze héus wel de juiste noten aangeslagen. De hele reden dat ze in een glitteroutfit op een gitaar staat te jengelen is omdat ze dóet alsof ze een clip (of een fotoshoot) aan het opnemen is, omdat dat altijd moet van maatschappijen, om zo wat geld te verdienen. Heeft ook nauw verband met de boodschap van 't nummer. Dus ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Jaarlijstjes 2004 antigone | 241 | 04-01-2005 19:37 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
De Kantine |
Vroeger. Toen je nog heel klein was (lees: een brugger)... Anne | 114 | 11-05-2003 22:32 | |
Liefde & Relatie |
Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O blueeyes_jochie | 39 | 23-04-2003 12:38 | |
Muziek |
Justin Timberlake - Justified Femme-Fatale | 51 | 14-01-2003 13:22 |