Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 21:46
sherine
sherine is offline
Hoe was jou eerste keer ? hoe oud was je ? met wie was het ? deed het pijn ? ging het fout ? Heb je er spijt van ? Verdrietig juist blij opgelucht ?

ok vertel alles even hier
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 22:17
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
mijn eerste keer is paar weken geleden..
18 jaar
met mijn vriend
het deed geen pijn
het was nieuw.. en kan er sindsdien niet genoeg van krijgen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 00:05
Melf
Melf is offline
1e x is een jaar trg
was lekker
uhh jah meer kank er nie aan toe voege

heb er iig geen spijt van
Oud 20-03-2003, 07:14
Tryptamine
Tryptamine is offline
1e x was 4 jaar geleden. Was wél te vroeg maar kheb er geen spijt van (ook zeker niet vanwege de persoon met wie het was). Door schade en schande wordt men wijs.
Oud 20-03-2003, 09:00
liefkindje
liefkindje is offline
was anderhalf jaar geleden, niet echt bijzonder ofzo maar wel door de juiste persoon gedaan. Diegene nl die nu al 9 maand mijn vriendje is
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 14:21
very drunk driver
very drunk driver is offline
mijn eerste keer was toen ik 16 was
het was met mijn vriendin sabrina
het was na 7 maanden verkering
voor mij deed het geen pijn voor haar en klein beetje maar dat was over nadat ik naar binnen was
het ging een beetje fout want we kregen hem er moeilijk in maar het lukte uiteindelijk wel
keb er geen spijt van ik vind het goed dat je eerst een lange relatie hebt (7 maanden is voor mij lang) want dan heb je de zenuwen niet
heel blij dat ik het gedaan heb ik wou het al zolang
Oud 20-03-2003, 14:26
KiMZz
KiMZz is offline
Ik was 16
Anderhalf jaar geleden
Met mijn ex
Was niet fijn
Was er niet op voorbereid
Wou niet
Hij deed t toch
Deed heel veel pijn
Oud 20-03-2003, 15:01
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
sherine schreef op 19-03-2003 @ 22:46:
Hoe was jou eerste keer ?
hoe oud was je ?
met wie was het ?
deed het pijn ?
ging het fout ?
Heb je er spijt van ?
Verdrietig juist blij opgelucht ?

Voor een 1e keer heerlijk, zo lekker als een 1e keer kan zijn denk ik...
Ik was net 20 (zij 16, bijna 17, we hadden op dat moment 6 maanden)
Mijn huidige vriendin
Ja...(ik had int begin een beetje pijn, zij niet...uhm...volgens mij is dat een primeur... )
Ging uitstekend!
Absoluut geen spijt
Gelukkig...dat de 1e keer met haar was...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 15:08
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Hoe was jou eerste keer ? hoe oud was je ? met wie was het ? deed het pijn ? ging het fout ? Heb je er spijt van ? Verdrietig juist blij opgelucht ?

Was verschrikkelijk, was 15, was met een klootzak van een ex, dee verschrikkelijk pijn, t ging fout, heb er spijt van, en ben er verdrietig om...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 15:19
Marshall84
Marshall84 is offline
Mijn eerste keer was 2 jaar trug
en heb er megaaaaaa spijt van
was echt drie keer niks gewoon en al helemaal niet met diegene later nog wel vaker met d'r gedaan aangezien ik met d'r had maaaar nee bahhhh haha was niet echt geweldig

Maar nu heb ik al 4 maandjes een lieve vriendin en daar is het wel superrrrrrrr lekker mee dusssssse
Trouwens kben nieuw hier hoi allemaal
Oud 20-03-2003, 17:48
liesemies
liesemies is offline
mijn eerste keer was 17 augustus 2002

het was leuk
had geen pijn
werd wel betrapt door beste vriend
had achteraf een beetje spijt omdat ik het mijn moeder moest vertellen--> zij ziet alles als er iets gebeurt is
achteraf als ik erover nagedacht had wou ik terug en had ik geen spijt meer

sinds dien wil ik nog meer en meer
Oud 20-03-2003, 18:44
poesiefox
poesiefox is offline
Ik was net twintig geworden, het was een one night stand, ik werd (stom stom) toch verliefd, maar het was die nacht wel erg gezellig. Hij was lief voor me.

Het ging wel moeilijk, ik was nauw en hij was groot, maar het deed geen pijn, ik vond het erg nieuw en raar en bijzonder en lekker, 1000 keer lekkerder dan masturbatie.

Niet dat ik er clitoraal van klaarkwam, maar die G-spot.....ik viel zowat flauw.

Ik was acuut verslaafd. Sex =Lekker!

Toen de liefde van mijn leven 2 maanden later kwam, had ik dus weinig schroom meer om hem zo snel mogelijk in bed te krijgen. en het was weer zo lekker, zeg.

Ik vond het wel jammer dat ik hem mijn maagdelijkheid niet meer kon geven, maar anders had ik waarschijnlijk niet eens gedurfd....
Oud 20-03-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:

Ik was 16, 't was met mijn ex-vriend met wie ik toen 9 maanden samen was, het deed geen pijn, ging zeker niet fout, nouja, de sex zelf iig niet... en ik heb er geen spijt van. Ik was blij, en iets van... is daar een woord voor? on-ongeduldig zoiets ik was er namelijk al nogal lang op aan 't wachten, tot hij ook wilde
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:29
-Meisje-
-Meisje- is offline
Tis 2 jaar en half geleden, kwas 17, hij 19.
3 maanden onofficieel samen, 2 dagen officieel.
T deed geen pijn, ook geen bloed, alleen een 'raar' gevoel Later werd het heeeeeeeel lekker.
Kben 2 jaar samengebleven met hem en zelfs nu ben k er nog ni over, en hij ook ni (maar misschien komt t hopelijk nog wel goed )
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 19:42
steentje
steentje is offline
eerste keer wask 16. Het was met mijn toemalige vriend waar ik het 1,5 maand mee uit heb gehouden.
Ik heb er spijt van dat het met hem was jah...hij was nie lief voor me ofzo en er ging heel veel fout...er ging nix goed eigenlijk...
Oud 20-03-2003, 20:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Hoe was jou eerste keer ?Vet kicken!
hoe oud was je ?15
met wie was het ?Ehm..met mijn vriendje?
deed het pijn ?Nogal ja..
ging het fout ?Ehm..nee
Heb je er spijt van?Gaat wel, hij is best OK
Verdrietig juist blij opgelucht ?Ik ben er blij om geweest, daarna weer verdrietig..Ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:29
Skatjûh17
Skatjûh17 is offline
Mijn eerste keer was GEWELDIG!!!

Ik was toen 14 jaar (beetje vroeg maar zeker geen spijt!!!)

Het was met mijn vriendje (die nu nog steeds mijn vriendje is!!!)

Het deed absoluut geen pijn. (Geukkig!!!)

Oud 20-03-2003, 20:30
ZerO
ZerO is offline
[QUOTE]sherine schreef op 19-03-2003 @ 22:46:
[B]Hoe was jou eerste keer ? kort , vaag , hm pijnlijk
hoe oud was je ? 17
met wie was het ? met mijn vriend
deed het pijn ? jah best wel
ging het fout ? ahaja ..het ging niet perfect
Heb je er spijt van ? Nope
Verdrietig juist blij opgelucht ? Ik was blij en een beetje opgelucht dat het in kon zeg maar
Oud 20-03-2003, 21:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Marshall84 schreef op 20-03-2003 @ 15:19:
Trouwens kben nieuw hier hoi allemaal
welkom *is nog maagd en heeft dus verder niet wat te melden*
Oud 21-03-2003, 14:02
ConnX
ConnX is offline
Mn "2e 1e keer", oftewel eerste keer met iemand anders heb ik veel spijt van gehad. Was emotioneel n te grote impact voor me.
Soms heb ik nog wel ens spijt van die hele relatie... (die tweede dan) maja......

Dazs al lang geleden dus who gives a fuck
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 14:03
Optima
Optima is offline
Citaat:

who cares, alsof anderen op mijn verhaal zitten te kicken

people want to see me bleed i guess
Oud 21-03-2003, 15:30
sherine
sherine is offline
soms heb ik echt behoefte aan seks...maar dan denk ik weer van neeh eerste keer is belangrijk...of ik ga spijt of verdriet krijgen...ik ben er zo bang voor....pijn..kwetsingen..oncekerheden..etc..
best erg...maar als ik het zo lees ervaart iedereen het heel anders
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:37
faith666
faith666 is offline
T was niet zo boeiend. Kwas 17. met mijn vriend (nu nog steeds vriend! ) deed geen pijn maar kon er nog niete cht intens van genieten, was zo neiuw dat ik alles ff tot me door moest laten dringen.. maar ik heb er abslouut geen spijt van...en was wel opgelucht....zat er namelijk al lang aan te komen maar nu hadden we eindelijk op t juiste moment condoom bij de hand...

@Marshall84: Welkom!
Oud 21-03-2003, 23:18
Ellesje
Ellesje is offline
M'n eerste keer was behoorlijk klungelig, 't wilde niet en 't deed wel auw. 't Duurde ook niet lang. Was m'n eerste vriendje, had zo'n 3 mnd met hem verkering. Spijt? Nope, eens moet een eerste keer zijn. Daarna ontwikkelde het zich gelukkig
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 23:29
Verwijderd
Ik was net 18, het was niet met de ware, het was niet met de perfecte jongen in een kamer vol kaarsjes. Het kwam spontaan opzetten (het was wel mijn vriend, geen one night stand oid ) en het was heel fijn en leuk. Geen spijt van dus.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 00:52
Eurydice
Eurydice is offline
19.. geen spijt van maar partnerkeus had achteraf gezien (en op t moment zelf trouwens ook ) wel iets zorgvuldiger gemogen
Oud 22-03-2003, 10:37
sinsere
sinsere is offline
Mijn eerste keer was best wel heel lief, lekker en tegelijkertijd spannend. Ik was 17 en het was met mijn vriend. Het deed geen zeer en alles ging goed 't Was echt leuk, hehe. Neej ik heb er dus geen spijt van, nooit gehad en ook nu is de sex nog goed
We zijn inmiddels 2,5 jaar samen en ik was heeeeel blij
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:12
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
Citaat:

Eerste keer was 4 maanden geleden...
was 16 jaar oud..
met mijn huidige vriendje
Deed onwijs veel pijn..
ging niet ech fout..
maar ik voelde het gewoon "scheuren"
damnnn d8 dit wil ik nooit meer
Geen spijt van.. me vriendje is super.
Nu blij.. want can't life without it
Oud 09-04-2003, 15:18
Verwijderd
mijn eerste keer was dronken. ik was 17, met mijn toenamlige vriendin, we kwamen terug van een feestje en ik vond dat het vboor mij maar eens tijd was (zij was al 2 jaar geen maagd meer)
Het deed geen pijn, het ging wel fout (ik was strontmelig geworden en toen waren we maar (al lachend) opgehouden.
Ik heb er geen spijt van, ik had het reuze naar mn zin.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:34
theekopje
theekopje is offline
kee mijn eerst keer:
ruim een jaar geleden..
mijn toenmalig vriendje..
geen pijn..
geweldige iets..
sindsdien helemaal verslaafd..
geen spijt, ook al is hij achteraf een gigantische klootzak!..

tweede vriendje:
geen pijn, wel beetje bloed..
kwam omdat hij dus twee keer zo land was en omtrek een keer zo groot.. beete veel verschil..
nog betere ervaring..
nog veel meer verslaafd..
record 7 keer op 1 dag, waarbij we beide klaarkomen..
zou het niet meer willen missen..

tips:
wees zeker van jongen (niet egoistisch, anders wordt het waardeloos) hij moet lief zijn, iets voor je over willen hebben, geduld hebben, en kamer op slot, ouders en zusjes weg, denk ook ff om (misschien nodig) inlegkruisje..

Kan het iedereen aanraden, sex is iets geweldigs moois.. en schaam je niet voor jezelf anders geniet je niet voor 100 %!!

Succes!!
Oud 09-04-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:

*verbergt niets, omdat ze daar geen zin in heeft*

Mijn eerste keer was afschuwelijk, ik was 12, ik wilde niet, het deed té veel pijn, ik bloedde vier dagen lang en ik had er zeker spijt van. Maar ja, 't was dan ook tegen m'n zin.

Mijn eerste keer dat ik er zín in had, was op m'n 17de, deed geen pijn, bloedde niet en het was wel ok.. Met mijn huidige vriend dus he
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:49
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik was 16, had 2 dagen een vriendje die erg ervaren was.
Op een dag lagen we op zijn bed een beetje te zoenen.. mja en toen kwam het ervan.

*zalk een condoom pakken? *
*uhm ja*

Maar toen hij het probeerden deed het ongelofelijk veel pijn
Hij vroeg wat is er? *ben nog maagt* *ow*
Hij deed wat rustiger maar het deed nog wel pijn doen.
Paar dagen erna was het uit.

ik was opgelucht dat ik het gedaan had.
Oud 09-04-2003, 15:54
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
mijn eerste keer was chaos. was op mijn 18de.
al dat gehannes als ik daar nu aan terugdenk was niet echt wat ik me had voorgesteld.

het was op zich niet de allerjuiste persoon, want met de juiste persoon heb ik nu een relatie.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:39
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik was toen 17 en ik heb er geen spijt van, maar het is inmiddels wel uit tussen ons.
Oud 09-04-2003, 16:40
Verwijderd
2 jaar terug, nergens spijt van gehad, hele lieve meid
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:55
gizmo
gizmo is offline

Mijn eerste keer deed ik met mijn ex tijdens oud op nieuw. We waren allebei redelijk dronken en het was alles behalve gepland.
Ik was 17 jaar. Wat ik op kon maken uit "horen zeggen" ging het niet fout en was het juist wel lekker. ZElf weet ik er gewoon echt bijna niets meer van
Had de dag erna even spijt omdat ik verging van de pijn. LAter helemaal geen spijt meer. Eerder blij dat het was gebeurd
Oud 09-04-2003, 17:17
jos-fan
jos-fan is offline
Eerste keer is ongeveer een jaar geleden, kwas nog 17, zij was 16 en is nog steeds m'n vriendin, al meer dan 15 maanden...
Oud 09-04-2003, 18:32
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-03-2003 @ 22:06:
welkom *is nog maagd en heeft dus verder niet wat te melden*
Oud 09-04-2003, 21:17
Verwijderd
De eerste keer onwijs geslaagd!! Het was 2 precies weken voor mijn 19de verjaardag. Het was een vrijdagavond; we waren gewoon een beetje aan het ''kutten'' en van het een kwam het ander. Het was totaal niet gepland; maar het zat er wel aan te komen; ik had condooms maar was ook al aan de pil gegaan; mijn vriendje had ook condooms bij zich het zat er dus wel al een tijdje aan te komen. Het was met mijn lieve vriendje; ik had toen 2.5 maand ofzo iets met hem (hij is nu nog steeds mijn vriendje ). Ik heb er echt totaal geen spijt van! En het deed helemaal geen pijn ! En daarna was ik echt super blij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:50
Jozzy
Jozzy is offline
De eerste keer.. Toen was ik net een maand of twee 18, en het was met mijn toenmalige vriend. Opluchting? Nee hoor, dat niet, maar het was wel erg prettig. Prettig? Ja, prettig. En bij prettig hoort ook lekker, maar dat is láng niet alles.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:36
Verwijderd
prettig, 18, vriendje, nee, nee, nee, blij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 21:07
Saartje*
Saartje* is offline
Citaat:
Hoe was jou eerste keer ? Viel goed mee
hoe oud was je ? net 15 geworden
met wie was het ? Mijn vriendje toen
deed het pijn ? Nee
ging het fout ? Nee
Heb je er spijt van ? Soms had ik wel wat langer willen wachten er mee Verdrietig juist blij opgelucht ? Uh?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:16
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:

Hey...
mijn eerste keer was wel okeej, helemaaaal niet gepland dus dat was wel leuk, maar ik was pas 15 en ik kende mijn vriend toen nog niet zo heeeel lang dus ik vind het agteraf wel jammer dat ik niet lange rheb gewagt.
Twas met me eerste vriendje en er ging niets fout en deed ook geen pijn.
ik vin het nu wel jammer dat ik geen maagd meer ben, zou ik tog wel lek vinden om nog te zijn
Oud 10-04-2003, 22:50
muckymouse
muckymouse is offline
ik was dronken, het deed pijn
het duurde te lang
het was met m'n ex
niet echt spijt van, maar khad t niet erg gevonden als ik door iemand anders ontmaagd zou zijn.
Oud 10-04-2003, 22:57
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik was 15
het was enorm pijnlijk maar wel genieten, want door lieve jongen ontmaagd.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 23:22
Miss 666
Miss 666 is offline
Mijn eerste keer was 2 jaar geleden niet veel later werd ik 16. Hij was 18.Het was op dat moment met de beste jongen die ik had kunnen hebben het was mn eerste echt liefde. Het deed echt geen pijn, bloeide niet en het was ook geen geklungel terwijl het voor hem ook de eerste keer was. We hadden eigenlijk nog maar 2 weken maar het was zo gezellig en vooral romantisch allemaal en we waren zo ontzettend verliefd. Alleen thuis, lekker muziekje op, kaarsjes aan en iemand bij me die me echt gerust stelde dat hij me geen pijn zou doen hij nam er echt de tijd voor omdat hij ook rustig aan en zachtjes moest doen.
Dusss spijt??? Nee ik zou willen dat iedereen zn ontmaagding op deze manier mee zou maken.
Oud 11-04-2003, 00:53
Verwijderd
Leuk!

En het deed geen pijn.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 11:47
sientjuh
sientjuh is offline
Het was net zoiets als met leren fietsen eigenlijk...
Toen ik dat kon heb ik echt weken rondjes gefietst in de straat, nu uhmz... laat maar zitten ook
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:

mijn eerste keer was pijnlijk..
vond er niet zoveel aan.
ik was 16 en t was met mn ex (is ook maar bij een keer gebleven)
t ging niet echt fout ofzo..
heb er eigenlijk wel spijt van.
nu met mn vriend is het veel fijner enzo en kan ik er echt van genieten...

vind het jammer dat ik niet wat langer had gewacht, maarja...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:22
Colorama
Colorama is offline
Hoe was jou eerste keer ? Leuk
hoe oud was je ? ik geloof 4 jaar
met wie was het ? een paar vrienden en vriendinnen
deed het pijn ? nee
ging het fout ? ja, ik schoot mis
Heb je er spijt van ? nee, heb het daarna nog vaak gedaan
Verdrietig juist blij opgelucht ? blij, ik kan nu heel goed voetballen
Met citaat reageren