![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn eerste keer was 2 jaar trug
en heb er megaaaaaa spijt van was echt drie keer niks gewoon en al helemaal niet met diegene ![]() Maar nu heb ik al 4 maandjes een lieve vriendin en daar is het wel superrrrrrrr lekker mee dusssssse ![]() Trouwens kben nieuw hier hoi allemaal ![]()
|
mijn eerste keer was 17 augustus 2002
het was leuk had geen pijn werd wel betrapt door beste vriend had achteraf een beetje spijt omdat ik het mijn moeder moest vertellen--> zij ziet alles als er iets gebeurt is achteraf als ik erover nagedacht had wou ik terug en had ik geen spijt meer sinds dien wil ik nog meer en meer ![]() ![]()
|
![]() |
Ik was net twintig geworden, het was een one night stand, ik werd (stom stom) toch verliefd, maar het was die nacht wel erg gezellig. Hij was lief voor me.
Het ging wel moeilijk, ik was nauw en hij was groot, maar het deed geen pijn, ik vond het erg nieuw en raar en bijzonder en lekker, 1000 keer lekkerder dan masturbatie. Niet dat ik er clitoraal van klaarkwam, maar die G-spot.....ik viel zowat flauw. Ik was acuut verslaafd. Sex =Lekker! Toen de liefde van mijn leven 2 maanden later kwam, had ik dus weinig schroom meer om hem zo snel mogelijk in bed te krijgen. en het was weer zo lekker, zeg. Ik vond het wel jammer dat ik hem mijn maagdelijkheid niet meer kon geven, maar anders had ik waarschijnlijk niet eens gedurfd....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Tis 2 jaar en half geleden, kwas 17, hij 19.
3 maanden onofficieel samen, 2 dagen officieel. T deed geen pijn, ook geen bloed, alleen een 'raar' gevoel ![]() Kben 2 jaar samengebleven met hem en zelfs nu ben k er nog ni over, en hij ook ni ![]() ![]() |
![]() |
|
eerste keer wask 16. Het was met mijn toemalige vriend waar ik het 1,5 maand mee uit heb gehouden.
Ik heb er spijt van dat het met hem was jah...hij was nie lief voor me ofzo en er ging heel veel fout...er ging nix goed eigenlijk...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste keer was GEWELDIG!!!
Ik was toen 14 jaar (beetje vroeg maar zeker geen spijt!!!) Het was met mijn vriendje (die nu nog steeds mijn vriendje is!!!) Het deed absoluut geen pijn. (Geukkig!!!) ![]()
|
[QUOTE]sherine schreef op 19-03-2003 @ 22:46:
[B]Hoe was jou eerste keer ? kort , vaag , hm pijnlijk hoe oud was je ? 17 met wie was het ? met mijn vriend deed het pijn ? jah best wel ging het fout ? ahaja ..het ging niet perfect ![]() Heb je er spijt van ? Nope Verdrietig juist blij opgelucht ? Ik was blij en een beetje opgelucht dat het in kon zeg maar ![]()
||
Citaat:
people want to see me bleed i guess
|
![]() |
T was niet zo boeiend. Kwas 17. met mijn vriend (nu nog steeds vriend!
![]() ![]() @Marshall84: Welkom!
|
Mijn eerste keer was best wel heel lief, lekker en tegelijkertijd spannend. Ik was 17 en het was met mijn vriend. Het deed geen zeer en alles ging goed
![]() ![]() We zijn inmiddels 2,5 jaar samen en ik was heeeeel blij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
was 16 jaar oud.. met mijn huidige vriendje ![]() Deed onwijs veel pijn.. ging niet ech fout.. maar ik voelde het gewoon "scheuren" damnnn d8 dit wil ik nooit meer ![]() Geen spijt van.. me vriendje is super. Nu blij.. want can't life without it ![]()
|
Verwijderd
|
mijn eerste keer was dronken. ik was 17, met mijn toenamlige vriendin, we kwamen terug van een feestje en ik vond dat het vboor mij maar eens tijd was (zij was al 2 jaar geen maagd meer)
Het deed geen pijn, het ging wel fout (ik was strontmelig geworden ![]() Ik heb er geen spijt van, ik had het reuze naar mn zin. ![]() |
![]() |
|
kee mijn eerst keer:
ruim een jaar geleden.. mijn toenmalig vriendje.. geen pijn.. geweldige iets.. sindsdien helemaal verslaafd.. geen spijt, ook al is hij achteraf een gigantische klootzak!.. tweede vriendje: geen pijn, wel beetje bloed.. kwam omdat hij dus twee keer zo land was en omtrek een keer zo groot.. beete veel verschil.. nog betere ervaring.. nog veel meer verslaafd.. record 7 keer op 1 dag, waarbij we beide klaarkomen.. zou het niet meer willen missen.. tips: wees zeker van jongen (niet egoistisch, anders wordt het waardeloos) hij moet lief zijn, iets voor je over willen hebben, geduld hebben, en kamer op slot, ouders en zusjes weg, denk ook ff om (misschien nodig) inlegkruisje.. Kan het iedereen aanraden, sex is iets geweldigs moois.. en schaam je niet voor jezelf anders geniet je niet voor 100 %!! Succes!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn eerste keer was afschuwelijk, ik was 12, ik wilde niet, het deed té veel pijn, ik bloedde vier dagen lang en ik had er zeker spijt van. Maar ja, 't was dan ook tegen m'n zin. Mijn eerste keer dat ik er zín in had, was op m'n 17de, deed geen pijn, bloedde niet en het was wel ok.. Met mijn huidige vriend dus he ![]() |
![]() |
|
Ik was 16, had 2 dagen een vriendje die erg ervaren was.
Op een dag lagen we op zijn bed een beetje te zoenen.. mja en toen kwam het ervan. *zalk een condoom pakken? * *uhm ja* Maar toen hij het probeerden deed het ongelofelijk veel pijn ![]() Hij vroeg wat is er? *ben nog maagt* *ow* Hij deed wat rustiger maar het deed nog wel pijn doen. Paar dagen erna was het uit. ik was opgelucht dat ik het gedaan had.
|
Hoe was jou eerste keer ? hoe oud was je ? met wie was het ? deed het pijn ? ging het fout ? Heb je er spijt van ? Verdrietig juist blij opgelucht ?
Mijn eerste keer deed ik met mijn ex tijdens oud op nieuw. We waren allebei redelijk dronken en het was alles behalve gepland. Ik was 17 jaar. Wat ik op kon maken uit "horen zeggen" ging het niet fout en was het juist wel lekker. ZElf weet ik er gewoon echt bijna niets meer van ![]() ![]() Had de dag erna even spijt omdat ik verging van de pijn. LAter helemaal geen spijt meer. Eerder blij dat het was gebeurd ![]()
|
Verwijderd
|
De eerste keer onwijs geslaagd!! Het was 2 precies weken voor mijn 19de verjaardag. Het was een vrijdagavond; we waren gewoon een beetje aan het ''kutten'' en van het een kwam het ander. Het was totaal niet gepland; maar het zat er wel aan te komen; ik had condooms maar was ook al aan de pil gegaan; mijn vriendje had ook condooms bij zich
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mijn eerste keer was wel okeej, helemaaaal niet gepland dus dat was wel leuk, maar ik was pas 15 en ik kende mijn vriend toen nog niet zo heeeel lang dus ik vind het agteraf wel jammer dat ik niet lange rheb gewagt. Twas met me eerste vriendje en er ging niets fout en deed ook geen pijn. ik vin het nu wel jammer dat ik geen maagd meer ben, zou ik tog wel lek vinden om nog te zijn ![]()
|
![]() |
Mijn eerste keer was 2 jaar geleden niet veel later werd ik 16. Hij was 18.Het was op dat moment met de beste jongen die ik had kunnen hebben het was mn eerste echt liefde. Het deed echt geen pijn, bloeide niet en het was ook geen geklungel terwijl het voor hem ook de eerste keer was. We hadden eigenlijk nog maar 2 weken maar het was zo gezellig en vooral romantisch allemaal en we waren zo ontzettend verliefd. Alleen thuis, lekker muziekje op, kaarsjes aan en iemand bij me die me echt gerust stelde dat hij me geen pijn zou doen hij nam er echt de tijd voor omdat hij ook rustig aan en zachtjes moest doen.
Dusss spijt??? Nee ik zou willen dat iedereen zn ontmaagding op deze manier mee zou maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
vond er niet zoveel aan. ik was 16 en t was met mn ex (is ook maar bij een keer gebleven) t ging niet echt fout ofzo.. heb er eigenlijk wel spijt van. nu met mn vriend is het veel fijner enzo en kan ik er echt van genieten... vind het jammer dat ik niet wat langer had gewacht, maarja... |
![]() |
|
![]() |
Hoe was jou eerste keer ? Leuk
hoe oud was je ? ik geloof 4 jaar met wie was het ? een paar vrienden en vriendinnen deed het pijn ? nee ging het fout ? ja, ik schoot mis Heb je er spijt van ? nee, heb het daarna nog vaak gedaan Verdrietig juist blij opgelucht ? blij, ik kan nu heel goed voetballen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Pieter en Rudolph Soapsie | 4 | 11-11-2005 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer.... browneyes | 8 | 25-03-2002 10:09 |