Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2003, 15:05
Thomas
Thomas is offline
Wat is de leukste dag van je leven tot nu toe? En wat is de slechtste dag die je ooit hebt meegemaakt?

Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2003, 15:37
Quiana
Quiana is offline
Kan geen dag opnoemen waarvan ik kan zeggen;
'wow, dàt is nou echt de leukste dag uit m'n leven!'.

Slechtste dagen zijn er meerdere,
en dan vooral 1 september. (2002)
Oud 19-04-2003, 15:39
Verwijderd
Leukste weet ik zo niet. Slechtste dag was 15 november 2000. (of was het nou 2001..Hm, 2 jaar geleden iig)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:44
Briseïs
Briseïs is offline
Mag het ook de leukste 2 weken uit mn leven zijn? Dan is t YET. Ben er alleen nog niet uit of t 2001 of 2002 wordt. En er komt ook nog een 2003.

Als je wilt weten wat t is, vraag t zou ik zeggen

En de slechtste... Ga ik denk voor 8 juli 2001. Of 24 december 2000...
Oud 19-04-2003, 15:54
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 19-04-2003 @ 16:44:
Mag het ook de leukste 2 weken uit mn leven zijn? Dan is t YET. Ben er alleen nog niet uit of t 2001 of 2002 wordt. En er komt ook nog een 2003.

Als je wilt weten wat t is, vraag t zou ik zeggen

En de slechtste... Ga ik denk voor 8 juli 2001. Of 24 december 2000...
ok, wat is YET?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef op 19-04-2003 @ 16:54:
ok, wat is YET?

YET (Youth, Europe and Theatre) is a Socrates Comenius 1.2 language project.

YET originally started from Ms Agnes de Lely's idea. She is the principal of Teylingen College in Noordwijkerhout, Holland. The first three-year round was between Greece, Italy and the Netherlands 1997-1999. The second round started in 2001 between Holland, Italy and Finland. That is why this year is YET5 for the Dutch and the Italians, but YET2 for us Finns.

We got in touch via Partbase, the EU partner finding tool. For a couple of years Ms Riitta-Mari Punkki, the drama teacher of Kuusiluoto Secondary School and Raija Airio, the English teacher had kept talking about the idea of integrating drama and English. In November 1999 we announced in Partbase that we are looking for a partner to make a play together. Within a few weeks Mr Sjef van Leeuwen from Holland contacted us and that is how our co-operation started. We sent in our first application for funding to CIMO in the spring 2000. We weren't lucky that time, but after careful preparation we sent a new application in 2001. This time we were successful and the exchange took place in Palermo, Italy in October 2001.

THE AIMS OF YET

The linguistic aims of the project are to promote the insight that foreign
languages are inevitable within the European Union and in the world in
general. YET also gives the students a chance to use their foreign language skills, especially English, to become more fluent speakers of the language. Moreover, they will learn the basics of two languages, which they haven't known before.

The cultural aims are to acquaint the students with one another's culture
and cultural heritage. It will give them a better understanding of
different cultures and give them a less prejudiced and more open attitude
to them. Learning to know different nationalities and working together with each other will enhance their interest in cultural matters in general.
Social and communicative skills will develop while functioning in a
multinational group.

HOW ARE THESE AIMS ACHIEVED?

The Dutch, Finnish and Italian students work together in groups of mixed
nationalities for two weeks in October to prepare and present a play which has been chosen by the host country and divided into three parts. Each team, directed by an art director from one of the countries, will perform one third of the play. The result will be three very different
interpretations of the same play. Cultural differences are very obvious.
The play was The Green Bird by Carlo Gozzi in Italy in October 2001.

FUNDING

Funding has mainly been provided by the national agency of the European Union in Italy, The European Platform in the Netherlands and CIMO in Finland.

Ben lui.

[edit]Ok, misschien is zelf uitleggen toch ff makkelijker.

Youth, Europe and Theatre (YET) is een theaterproject tussen drie verschillende scholen uit drie verschillende landen. Elk jaar si er een ander gastland. De leerlingen gaan twee weken nara het agstland van dat jaar. Daar worden ze in groepen verdeeld, zodat je drie groepen kijgt van acteurs en stage mensen, onder leiding vaneen regisseur enz. van elk land. Dan wordt een traditioneel toneelstuk uit het agstalnd in drie stukken geknipt, waarna elke groep een deel krijt om te spelen. Na twee weken wordt het stuk opgevoerd.

Er zijn tot nu toe 5 Yets geweest, en ik heb 3 keer meegedaan als acteur. De eerste drie jaar was het met nederland, Italië en Griekenland, de laatste twee keer met Nederland, Italië en Finland. De eerste keer dat ik meedee was het in Nederland, de tweede keer in Italië en de laatste keer in Finland. [/edit]

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 16:04.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:03
Verwijderd
Eén van de leukste dagen uit mijn leven is 4 januari 2002 geweest, toen kreeg ik wat met mijn vriend. Meer leuke dagen waren de dagen dat we onze katten kregen/ophaalden. En er waren er nog veeeeel meer. Meer leuke dagen komen ook nog. Er is niet echt één dag de allerallerleukste...er zijn zoveel leuke dagen...

De slechtste zou ik niet (meer) weten, dat zijn er ook zo veel...bepaalde data dat mensen zijn overleden, en nog wel meer...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:06
No return
No return is offline
Citaat:
Wawl schreef op 19-04-2003 @ 16:05:
Wat is de leukste dag van je leven tot nu toe? En wat is de slechtste dag die je ooit hebt meegemaakt?

Ben benieuwd.

wat een aap ben jij hoe kan je dat nu al zeggen?
Oud 19-04-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
No return schreef op 19-04-2003 @ 17:06:
wat een aap ben jij hoe kan je dat nu al zeggen?
Citaat:
Wawl schreef:
Wat is de leukste dag van je leven tot nu toe?
Wie is hier nou de aap...?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:11
Yolcu
Yolcu is offline
Hmm ff denken. De aller- aller- aller leukste dag van m'n leven? Ik zou het niet weten..

En de allerkutste dag van m'n leven? 17 augustus 2002, toen ging het uit met m'n ex. Niet dat ik het erg vind dat het uit is, maar dat was gewoon erg rot, we zaten er allebei allang tegen aan te hikken en dan komen opeens al die emoties los en moest ik het iedereen gaan vertellen enzo.
Oud 19-04-2003, 16:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leukste dag van mn leven weet ik niet,
Slechtste dag: dag dat mn ouders gingen scheiden (20 oktober 2000 ofzow)
Oud 19-04-2003, 16:40
Evito
Evito is offline
Ik kan me zowel geen slechte als goede dagen herinneren. Werkelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wawl schreef op 19-04-2003 @ 15:05:

Ben benieuwd.
leukste dag... definitly vanmiddag

slechtst? uhm... hmmm.... 16 september 2002? Kaak gebroken toen... ik weet het niet eigenlijk....
Oud 19-04-2003, 17:22
Miracle
Miracle is offline
Ik denk dat vorig jaar juni/juli ik veel leuke dagen heb meegemaakt. Ik weet de data niet meer, maar iig de 2/3 weken voor de zomervakantie.. ook kan ik niet één top dag aanwijzen, maar het waren gewoon veel super leuke dagen

De slechtste dag kan ik ook niet echt noemen, maar meer een bepaalde periode. Dat was namelijk de zomervakantie van 1999
Oud 19-04-2003, 17:53
Supahboi
Supahboi is offline
Zomer vorig jaar heb ik een hele leuke dag beleefd...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:57
miro
miro is offline
Ik heb zoveel leuke dagen in mijn leven (jaja ik ben gelukkig) Zou zo geen uitspringende dag kunnen bedenken. Hoewel de dagjes dat ik met mn vriend iets leuks ga doen wel erg leuk zijn.

En minst leuke. De dagen dat er iemand sterft (familieleden) of Toen ik hoorde dat ik mn herren niet gehaald had (niet te vergelijken maargoed, was wel heel belangrijk)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:58
Repsaj
Repsaj is offline
Leukste dag was Koninginnedga van vorig jaar....zo koel

Minst leuke dag...begravenis van m'n Oma
Oud 19-04-2003, 18:01
LUV YA ALL!!!
LUV YA ALL!!! is offline
De leukste dag van m'n leven!!! Ja, daar vraag je me wat...
Ik denk dat de leukste dag(en) van m'n leven zijn dat er een nieuw familielid wordt geboren (neefje, nichtje e.d.) Dat vind ik toch wel heel errug leuk...
Enne, natuurlijk de vakanties en op vakantie gaan!!! That's always fun!!!

Dikke zoen,
mij
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
LUV YA ALL!!! schreef op 19-04-2003 @ 18:01:

Dikke zoen,
mij
Je weet wat betekent?!
Oud 19-04-2003, 18:31
Verwijderd
gisteren
voor het eerst niet meer leerplichtig zijn
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:34
Qamra
Qamra is offline
Mijn leven is nooit leuk geweest eigenlijk

En vrijdag 13 (alsof je dan nog gaat geloven dat je relatie goed gaat.. nee dus ) juni ofzo. Toen begon voor mij een hele leuke zomervakantie..
Oud 19-04-2003, 18:36
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Leukste dag:
Ik denk 28 februari 1985, toen ik werd geboren. Niet dat ik daar ook maar iets van weet, maar ik ben gewoon blij om het feit DAT ik geboren ben, ik zou dit leven -zelfs tot nu toe- echt voor geen goud willen missen...

Rotste dag:
Even kijken, dat was denk ik de dag waarop mijn oma stierf (2 oktober 1993) Ik heb verder geen van mijn opa's en oma's gekend. Daarom was ik misschien ook wel zo gehecht aan mijn oma die nog leefde. Ze ging dood toen ik in groep 3 zat en ik denk dat ik me nog nooit zo kut heb gevoeld. En iedereen dacht maar dat ik er nog niets van begreep, maar ik wist maar al te goed dat ik haar nooit meer terug zou zien.
Oud 19-04-2003, 18:58
Balance
Balance is offline
leukste dag: gewoon fijne dagen met m'n familie of vrienden. Niet één in het bijzonder.

rotste dag: 20 januari 1994. Toen kwam ik erachter dat niet alles in mijn leven goed komt en dat sommige dingen gewoon heel oneerlijk zijn. Enkele andere dagen erna waarop mensen overleden horen ook thuis in dit rijtje.
Oud 19-04-2003, 23:02
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 17:07:
Het is dat jij het al zegt, anders had ik het zelf gedaan.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 09:50
m'neer
m'neer is offline
Heb je d'r nou echt een boodschap aan als iemand zegt dat 19-08-02 de állerslechtste dag uit zijn of haar leven is geweest?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2003, 10:31
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
m'neer schreef op 20-04-2003 @ 10:50:
Heb je d'r nou echt een boodschap aan als iemand zegt dat 19-08-02 de állerslechtste dag uit zijn of haar leven is geweest?
Als jij het zegt niet nee.

Ik heb niet echt een leukste dag, maar de leukste periode was de vorige zomervakantie. Ik ging met vriendinnen op vakantie en we hebben echt hele leuke dingen meegemaakt.

En de slechtste dag van mijn leven weet ik zo ook niet, maar een paar maanden geleden ging het even niet zo lekker thuis. Maar nu is alles weer cool en wacht ik op de rest van de leuke dagen

xxx Kronkel.
Oud 20-04-2003, 14:43
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2003 @ 17:07:
Ik

Ik zou het niet weten trouwens.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 15:04
10.45
10.45 is offline
geen idee
Oud 20-04-2003, 15:53
Pla
Pla is offline
Er is niet een dag die er speciaal uitspringt omdat hij zoo ongelofelijk klote was, of juist super goed..
Oud 20-04-2003, 17:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pffffff zou het echt eigenlijk niet weten. Er zijn zoveel leuke dagen en zoveel mindere dagen geweest, dat ik nu geen tijd heb om die allemaal op te noemen.
Oud 20-04-2003, 19:14
Dminor
Dminor is offline
*heeft een kortetermijngeheugen*

Ik denk dat ik de leukste dag van mijn leven beleefd heb met vrienden om mij heen, samen naar Rome bijvoorbeeld, of de kermis, of naar Sixs Flags. Maar ik heb het gevoel dat ik me halverwege vorige week ook erg gelukkig voelde: liggend in de zon op het veld, kijkend naar mijn lieve vriendin, en dan de hormonenschok die door m'n lichaam gierde proberen te bedwingen.. Ach, het leven kan zo mooi zijn..

De slechtste dag, dat is moeilijker. Misschien op een dag uit een periode dat ik verliefd was op een meisje dat totaal niet bij mij paste en dus ook nooit met mij zou matchen, terwijl ik met veertig graden koorts en barstende koppijn met stromende regen buiten op bed lag te zweten..
Oud 20-04-2003, 19:22
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Vandaag staat toch wel hoog op de "slechtste-dag-o'meter"
Oud 20-04-2003, 22:58
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik heb geen flauw idee
Oud 21-04-2003, 20:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
In ieder geval niet deze dag
Oud 21-04-2003, 20:36
Dminor
Dminor is offline
Wat heeft iedereen toch een pokkeleven.
Kom ik aan als vrolijk huppelend jochie. *wieejjjj* jongens, tis feest, 25 graden buiten! Hebben wij al zin in morgen als die precies zo wordt als de dag van vandaag?
Oud 22-04-2003, 13:41
Verwijderd
Jeetje, dat kan je er zo toch niet uitpikken? Evenals de slechte dagen, daar zitten ook een aantal heeeel erg kutte tussen.

Dus geen flauw idee, nevermind.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 09:30
Verwijderd
Leukste dag...Euhm...9 juli 2002, nee, eigenlijk is het 28 mei 2002...Toen werd k verliefd...9 juli kreeg k verkering

Slechtste dag: toen k hoorde dat mn opa overleden was
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:25
hippie jesse
hippie jesse is offline
leuktst hmmmmm even denken hoor, eeeeeh ja vandaag
Reageren

Regels voor berichten