Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap ook niet wat de meeste jongens ertegen hebben... Als je uitgaat ofzo kan ik me voorstellen dat je een lange broek aandoet, en misschien naar school ook nog wel... Maar als je toch gewoon thuis bent of op vakantie bent, dan ga je toch niet expres lopen zweten omdat je jezelf anders "onhip" vindt... Dat snap ik dus echt niet...
Ik trek zelf met erg mooi weer ook een 3/4 of korte broek of rokje aan... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
als meisje zijnde draag ik ook liever geen korte dingen hoor,ik voel me er best ongemakkelijk in (met die twee melkflessen die er onderuit steken).En een lange broek zit toch niet zo ongemakkelijk als het warms is, je hebt best veel broeken van een lichte stof.....
|
![]() |
ik heb veel te behaarde spillepootjes om in een korte broek rond te lopen (niet dat ik er zelf mee zit maja), maar 's zomers doop ik meestal mn zwembroeken (type bermuda, nret boven mn knieen
![]() ![]() ![]() dit heeft trouwens het overlijden van mn (toch al gekregen als afdankertje van iemand) mobiel tot gevolg gehad, toen ik, met mobiel in mn zak de zee in rende.... de trilfunctioe was net een doodskramp enk heb nog geprobeerd em te reanimeren maar hij wou niet meer ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Korte broek met panty? ThunderShock | 5 | 24-03-2011 20:24 | |
Lifestyle |
Korte Broeken Hulk | 74 | 08-08-2006 18:34 | |
Lifestyle |
Een paar mooie melkflessen benen onder een korte broek???!!! Verwijderd | 93 | 19-06-2004 16:19 | |
Lifestyle |
Korte broeken rodina | 54 | 11-03-2003 16:32 | |
De Kantine |
korte broeken dag shanli | 34 | 01-06-2002 20:00 | |
Lifestyle |
Korte broeken laula | 57 | 07-05-2002 14:41 |