Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben midden-rechts. Ik vind het belangrijk dat de economie een goede kans krijgt om zich te ontwikkelen. Ook vin ik dat mensen die hard voor hun carriere werken, best wel een beloning daar voor mogen hebben. Toch moet er ook goed op mensen worden gelet die buiten de boot vallen. Er moet dus wel sociale controle blijven, maar dan niet te overdreven,want er zijn ook mensen die er misbruik van maken. Mijn linkse gedachte is: dat er mensen meer dier-vriendelijker moeten zijn. Zoals ecologische producten is een goede vooruitgang. Er moet nog steeds gedacht worden aan het milieu, ik vin dat nog steeds een belangrijk punt, alleen moet daar de economie niet veel hinder van hebben. Milieu-vriendelijke-produtie-methoden is dan goed initiatief.
Ik zou dan ook op een rechtse partij stemmen.
Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 12:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo kennen we bijvoorbeeld de partij D66, dat zowel liberaal als links is.
|
.......................................r
.......................................rrr .......................................rrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrechtsrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrechtsrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .......................................rrrrr .......................................rrr .......................................r
|
Links-> Groenlinks
maar door deze formatie ben ik me wel wat meer gaan verdiepen in de d66, die had ik bij de verkiezingen een beetje over het hoofd gezien.. en hoewel ik het er niet zo mee eens ben dat ze mee gaan regeren en eerst absoluut niet en toen weer wel en blabla.. spreken vrij veel van hun standpunten me wel erg aan.. maar goed we hebben misschien nou wat meer tijd om dr over na te denken dan de vorige keer..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenvereniging: corps of niet? Blisss | 24 | 29-10-2005 10:51 | |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
Links, rechts, wat nou? Nate | 76 | 03-04-2003 12:36 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 | |
Ja of nee: Mag er in Amsterdam gedemonstreerd worden op het huwelijk van Max en Wil? Nieuwe Nationale Partij | 149 | 08-02-2002 17:24 |